Страници
▼
неделя, 30 юни 2019 г.
Mercedes представи AMG A45 и AMG CLA45
сряда, 26 юни 2019 г.
Впечатляващата Kia XCеed ще бъде представена във Франкфурт
Моделното семейство на Kia Ceedсе обогатява с още един модел наречен XCeed. Това е крос версия с различно излъчване и увеличен киренс, който ще открадне значително количество клиенти от сегмента на градските кросоувъри. Освен модерната визия и офроуд декоративните елементи моделът разполага с променено окачване, кормилна система и лети джанти с размер от 18-цола. Дизайна е дело на европейския център за дизайн на марката позициониран в Германия, което говори, че този великолепно изглеждащ модел е предназначен предимно за европейският пазар.
Интериорът е идентичен с този на Ceed, но разполага с цветни декоративни елементи и виртуален информационен панел пред водача с размер от 12.3-инча, който най-вероятно ще бъде наличен и за другите версии на това моделно семейство. Той обаче ще се предлага срещу доплащане за разлика от серийната мултимедия с 8 или 10.2-инчови дисплеи.
В Европа, Kia XCeed ще се предлага с бензиновите 3 и 4-цилиндрови, турбо агрегати с работен обем от 1.0, 1.4 и 1.6 литра и мощност съответно от 120, 140 и 204к.с., както и 1.6 литров турбо дизел с мощност 115 и 136к.с. Серийно те ще са куплирани с 6-степенна, механична скоростна кутии, а срещу доплащане ще е налична 7-степенна трансмисия с двоен съединител. При всички случаи задвижващи са само предните колела. В края на следващата година се очакват и версии оборудвани с лека хибридна технология.
Продажбите на модела започват от третото тримесечие на тази година, като производството ще се осъществява в Словакия. Цени не се споменават, но най-вероятно тази версия ще струва с около 20%, повече от хеч модела. Официалната премиера пред публика ще се състои по време на автосалона във Франкфурт.
Ford Puma не е това, което беше и никога няма да бъде
Ford Puma, вече няма нищо общо с познатото купе с 2+2 места от 90-те години на миналия век. Днес марката азпространи първите официални снимки на своя компактен кросоувър с популярното име, който трябва да признаем изглежда подобаващо и ще привлече значително количество млада клиентела. Моделът е насочен именно към тази част на потенциалните клиенти и е базиран върху платформата на Ford Fiesta. Въпреки малките си размери ( дължина - 4.2 метра), обаче новата Puma, предлага багажно пространство от 456 литра, напълно достатъчно за необвързани двойки.
За компактният, спортно ориентиран кросоувър е предвиден 3-цилиндровия, 1.0 литров, Ecoboost агрегат с мощност 123к.с., както и негова версия оборудвана с лека хибридна система, чиято мощност възлиза на 152к.с. При всички случаи, те ще са куплирани с 6-степенна, механична трансмисия задвижваща предните колела. Задвижване на четирите колела няма да се предлага дори и като опция, но в по-късен етап се очаква двудискова трансмисия. Динамичните характеристики все още не са известни, но се анонсира, че средния разход на по-мощната версия ще бъде в рамките на 5.4л/100км. Най-късно до две години се очаква и версия с мощност - 95к.с., която ще се предлага само в Европа.
Интериорът е гъвкав и добре оборудван, като серийно ще се предлага инфотайнмънт системата от трето поколение SYNK с 12.3-инчов, плаващ дисплей и редица системи и асистенти подпомагащи шофирането и повишаващи активната и пасивна безопасност.
Официалната премиера на модела пред публика ще се състои по време на автосалона във Франкфурт, като производството ще се осъществява в Румъния. Цени не са известни.
Пълна промяна за Audi Q7
Пет години след премиерата на второто поколение Audi Q7, моделът е подложен на силни козметични промени, който се забелязват от пръв поглед. С оглед на огромната конкуренция в този клас от останалите немски, премиум марки, инженерите са направили и значителни промени в механиката. Моторната гама ще включва две версии на 3.0 литровия, TDI с мощност от 231 и 286к.с., както и преработен - 3.0 литров, бензинов, турбо мотор с мощност 340к.с. Дебело трябва да се подчертае, че всички агрегати са снабдени с така наречената - "мека", хибридна система работеща под напрежение от 48V. При всички случай трансмисията е 8-степенна, автоматична задвижваща четирите колела, които вече са и управляващи. Най-вероятно още следващата година ще видим и Plug-in, хибридна версия, както и SQ7 със 4.0 литровия, дизел от представеното тази седмица - Audi SQ8. Адаптивните, въздушни амортисьори също идват серийно в обновената версия, но за електромеханичните стабилизиращи щанги ще трябва да се доплаща.
Промените продължават и в интериора, който може да се каже, че е изцяло нови и идва директно от Audi Q8. Версията със седем места ще продължава да се предлага. Цени все още не се съобщават, а продажбите трябва да започнат в края на тази година.
вторник, 25 юни 2019 г.
BMW Vision M Next Convept: Това ли е бъдещето на BMW i8?
В последно време, баварците показват меко казано - странни концепции, чиито дизайн кара феновете на марката да бъдат разделени на два полюса. Последната концепция на марката също не впечатлява с кой знае, какъв дизайн, но за сметка на това демонстрира възгледите на производетеля за спортното шофиране в близко бъдеще.
BMW Vision M NEXT, разполага с най-новата разработка на автономна система за шофиране, която взима данни от маниера на шофиране на водача и имитира неговият стил. Като цяло интериорът е минимилистичен и разбира се предлага всички най-нови системи и технологии. Демонстрирани са и нови материали, като нов микрофибър наподобяващ усещането при допир на кожа.
За задвижване, концепцията разчита на Plug-in хибридна технология с мощност от 600к.с., достатъчна да ускори модела до 100км/ч от място за 3 секунди. Според информацията в изцяло електречески режим двуместното купе може да измине до 100км. Все още не се споменава дали бъдещето на следващата генерация на BMW I8 е тясно свързано с тази концепция, но така или иначе дизайна не ни впечатлява още повече, че все още не сме забравили BMW M1 Concept.
Dongfeng Aeolus Yixuan споделя платформата на новото Peugeot 208
Не е тайна, че китайският производител има тесни взаимоотношения с PSA, като дори притежава и близо 14%, от акциите на концерна. Това е достатъчно да се възползва от някои, от най-новите технологии на французите, благодарение на което последният модел на Dongfeng, наречен Aeolus Yixuan е построен върху най-новата модулна СМР платформа. Тя обаче е значително разтеглена, което демонстрира нейните възможности, а новият седан е с размери: дължина - 4.66, ширина - 1.81 и височина - 1.49 метра. Междуосиото от 2.68 метра, пък предлага завидно място на втория ред седалки.
Като цяло новото китайско предложение не блести с дизайн и качествени материали, което означава, че ще бъде насочен към клиентите с нормални доходи. Оборудването няма да бъде от най-богатите, но срещу доплащане ще могат да се поръча почти всички технологии предлагани от Dongfeng.
Под капака място намират бензиновите 3 и 4-цилиндрови агрегати с работен обем от 1.2 и 1.5 литра и мощност съответно от 129 и 150к.с., куплирани с механична или 6-степенна, роботизирана трансмисия. В по-късен етап се очаква и напълно електрическа версия на модела. Продажбите на Dongfeng Aeolus Yixuan, започват от есента на тази година, като цени не се споменават, но производителят твърди, че те ще са доста атрактивни. Експорт на модела не се предвижда.
понеделник, 24 юни 2019 г.
Audi SQ8 с цена от над 100 000 евро
Вече имаме и Audi SQ8. Най-скъпата и мощна версия в гамата на модела е оборудвана с познатият от Audi SQ7 TDI, V8-цилиндров, 4.0 литров, би-турбо мотор с мощност 435к.с., който обаче е снабден със стартер генератор с мощност 8KW, който подпомага двигателя при потегляне на автомобила. Това позволява на агрегата да покрие нормите Евро6d-Temp и скоро тази версия на мотора ще бъде налична и в споменатият вече SQ7, чието производство, бе прекратено именно поради факта,че не може да покрие най-новите екологични стандарти.
Според производителят - Audi SQ8, ускорява до 100км/ч, от място за за 4.8 секунди, като максималната скорост е ограничена електронно на 250км/ч. Разхода на гориво няма да съобщаваме, тъй като така или иначе подадената информация няма нищо общо с реалните данни.
За оборудването и качеството на материалите също няма, какво да кажем имайки предвид цената, която ще бъде над 100 000 евро. Компромиси не са правени, а срещу доплащане ще се предлагат електромеханични стабилизиращи щанги на предния и задния мост, както и корбон-керамични спирачки.
събота, 22 юни 2019 г.
Jac S3 с изцяло нова визия и интериор
Пет години след премиерата на Jac S3, китайците изцяло преобразяват модела. С нова визия и нов интериор, кросоувърът смело влиза в новото десетилетие и ще търси своето място на безкруполният китайски пазар, чиито продажби според последните данни намаляват драстично.
От техническа гледна точка, промени няма. Под капака място продължават да намират атмосферните 1.5 и 1.6 литрови, бензинови мотор с мощност 115 и 120к.с., куплирани с 6-степенна механична или роботизирана трансмисии.
Добро впечатление прави интериора, който е станал значително по-луксозен и качествен. Главен акцент има 10.2-инчов, плаващ дисплей, а срещу доплащане вече ще се предлага и панорамен покрив. Продажбите в Китай, на обновеният JAC S3, започват от следващия месец, като цените ще започват от около 9000 евро.
четвъртък, 20 юни 2019 г.
Kia Seltos предназначен за младите клиенти на марката
Най-новото попълнение в гамата на марката носи името Seltos и е базиран на платформата на Hyundai ix25 / Creta, като можеда се смята и за производствена версия на концепцията представена преди една година Kia SP. Kia Seltos е компактен кросоувър, насочен към по-младата част на клиентите и ще бъде наличен на пазара в края на тази година. За сега все още не е потвърдено наличието на модела в Европа, но със сигурност се знае, че същият ще бъде наличен в Малайзия, Индия и най-вероятно в Русия. В Кита, моделът ще се предлага, като наследник на Kia KX3.
За задвижване Kia Seltos, разчита на два бензинови и един дизелов агрегат. Бензиновите версии са оборудвани с 1.6 литровия, турбо мотор с мощност 177к.с. и 2.0 литровия, атмосферен агрегат с мощност 149к.с. Дизелът е с работен обем от 1.6 литра и мощност 134к.с. В зависимост от модификацията за модела ще се предлагат 6 и 7-степенни, автоматични трансмисии, както и CVT, задвижващи предните колела. Задвижването4х4 ще се предлага само за някои от агрегатите, срещу доплащане.
Все още няма разпространени снимки на интериора, но става ясно, че предлага модерни системи за свързаност и мултимедия с 8 или 10.2-инчови дисплеи с възможност за гласово командване. На борда присъстват и редица системи за активна и пасивна безопасност, както и три режима на движение: Normal, Eco и Sport. Цени все още не са обявени. До броени дни се очаквада бде представена и азиатската версия на модела, която ще има известни разлики в дизайна на екстериора.
Cadillac XT5 с лек фейслифт и нова 9-степенна трансмисия
Американците избраха Китай, за да представят обновения Cadillac XT5. Външните промени са семпли и трябва по-внимателно вглеждане за да бъдат забелязани. Впечатление правят новата радиаторна решетка и леко променените брони. Страничните огледала също са нови, а задния спойлер е с нов дизайн. Според производителят, всичко това води до по-добра аеродинамика и намалено ниво на обтичащия шум п овреме на движение.
Под капака промени няма. Там място ще намират бензиновите 2.0 и 3.6 литрови агрегати, куплирани серийно с новата 9-степенна, автоматична трансмисия задвижваща предните колела. По-мощната версия ще се предлага серийно с задвижване 4х4, но тя ще бъде налична само в САЩ.
Интериора остава без промяна. Съобщава се за подобрена инфотайнмънт система и 14 нови системи за активна и пасивна безопасност. Озвучителната система също е нова, доставяна от Bose с 14 високоговорителя, а задните седалки са с нов дизайн и функция за надлъжен реглаж.
Renault Triber ще се предлага само в Индия
В Индия, французите разширяват своята гама с нов MPV модел, чието име е Triber. Базиран върху преработената платформа от Renault Kwid, новото предложение предлага място за седем човека, въпреки своята дължина от 3.99м. и по-скоро може да се окачестви като компактен кросоувър. В конфигурация от седем места, багажно пространство практически липсва, но при премахване на третия ред седалки, то възлиза на впечатляващите 625 литра.
Оборудването на модела е семпло, но същевременно предлага всичко необходимо за удобно и безопасно пътуване. Впечатление прави дигиталния инструментален панел пред водача и мултимедийната система с 7.8-инчов дисплей, която обаче ще се предлага срещу доплащане. Освен тях на борда място ще намират и климатична инсталация, пълен ел. пакет, безключов старт и стоп на двигателя, задни сензори за паркиране, предни въздушни възглавници, ABS и EBD.
За задвижване тежащият 975кг., MPV модел ще разчита на 1.0 литров, 3-цилиндров, бензинов мотор с мощност 75к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия задвижваща предните колела. Срещу доплащане клиентите ще могат да оборудват своите модели с 5-степенна, роботизирана трансмисия. За сега намеренията на компанията са да предлага този модел само на пазара в Индия, като пактически ще бъде без конкуренция със своята стартова цена от 6 800 евро.
BMW 8-Series Gran Coupe ( G16) стартира с цена от 91 500 евро
Мислете за BMW 8-Series Gran Coupe, като за наследник на BMW 6 Gran Coupe, но значително по-привлекателно. По отношение на дизайна няма изненади, тъй като линиите повтарят тези на BMW M8 Gran Coupe Concept, което видяхме миналата година. Моделът е базиран на BMW 8-series, но междуосието е увеличено с цели 20см. Интересен е факта, че въпреки значително по-солидните си размери, четиривратото купе е само с 70кг. по-тежко от своя донор. Новото четириврато купе ще се изправи директно срещу Porsche Panamera и Mercedes-AMG GT4, като ще предлага повече пространство за возещите се на втория ред седалки.
Под капака място ще намират бензиновите - 6 и 8-цилиндрови, турбо агрегати с работен обем от 3.0 и 4.4 литра и мощност съответно от 335 и 523к.с. Дизеловата модификация разчита на 3.0 литровият, турбо мотор във версия на мощност от 316к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична, а срещу доплащане се предлага и задвижването на четирите колела с опция за задвижване само на задните колела. Според производителят, времето за ускорение на модела от 0 до 100км/ч, става в рамките между 3.9 и 5.1 секунди в зависимост от модификацията, а максималната скорост за всички версии е ограничена на 250км/ч. В по-късен етап очакваме и "М" версията, която ще разполага с мощност от 625к.с.
Интериора е идентичен с този на купе и кабрио версиите, като на борда ще бъдат налични всички налични системи и асистенти за безопасност и подпомагане на шофирането с които марката разполага. Стъкленият покрив се предлага серийно за модела, а срещу доплащане клиентите ще могат да поръчат карбонов таван. Въглеродните-керамични спирачки също ще се предлагат срещу доплащане.
сряда, 19 юни 2019 г.
Това е новото Peugeot 2008
Французите изненадващо представиха новото поколение на Peugeot 2008, което ще бъде представено официално по време на автосалона във Франкфурт. Построено върху платформата на новото Peugeot 208, градският кросоувър е пораснал на размери и предлага по-голямо пространство на вожещите се и в багажното отделение. Дизайна е в новия стил на марката, като същевременно взима и линиите на Peugeot 3008.
За сега няма официална информация относно механиката, но тъй като моделът е построен върху платформата на 208 и DS3 Crossback, можем да очакваме идентични агрегати и напълно електреческа версия. Задвижване 4х4, няма да се предлага, а трансмисиите ще бъдат механични, 5 или 6-степенни и разбира се 8-степенната, автоматична скоростна кутия. За по-голяма проходимост моделът може да бъде оборудван със системата Grip-Control.
Интериора е модерен, идентичен с този на 208 и богато оборудван. Още при базовото ниво на оборудване ще се наблюдава наличието на системата Drive Assist, която обхваща множество технологии, като: сензор за поддържане движението в пътното платно, система за разпознаване на пътни знаци, адаптивен круиз контрол и т.н. Цени все още не са известни,а продажбите ще започнат в началото на следващата година.