Интериора е проектиран в стила на този от L7, а въпреки огромното междуосие от 3060мм., място ще има за максимум 5 човека. На борда място ще намира и автономната система за шофиране от 3-то ниво, която може да бъде ъпгрейдната по въздушен път до 4-то нива стига законовите изисквания да го позволят.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация IM LS7 е построен върху същата платформа от седана - L7 с независимо въздушно окачване на четирите колела. Топ версията ще се задвижва от два електромотора с обща мощност от 578 к.с. и тягова батерия с капацитет 100 кВтч., доставяна от CATL. С общо тегло от 2630 кг., електрическият SUV модел ускорява до 100 кМ8ч. от място за 4.5 секунди, като максималната скорост е ограничена на 200 км/ч. В по-късен етап ще бъде налична и версия с един електромотор и задвижване на задните колела с мощност 340 к.с., както и такава с по-голяма мощност достигаща 680 к.с. Посочената автономия от 660 км. е трудно достижима, но най-вероятно 500 км. с едно зареждане ще бъдат реалност. В по-късен етап марката ще предложи и по-евтина версия с батерия, чиито капацитет от 90 кВтч., която на хартия ще осигурява пробег от 615 км.
Интериора е оборудван с огромен цифров панел пред водача по цялата ширина с два сдвоени дисплея, който има функцията да се скрива наполовина в таблото за по-добра видимиост. Срещу доплащане за модела ще се предлага така нареченият рязан волан по подобие на Tesla Model S, Toyota bZ4X и Lexus RZ 450e, които в момента са единствените с подобен тип волани. На борда на IM LS7, серийно място ще намира и автономната система за шофиране достигаща 3-то ниво на автономност. Специално внимание се обръща и на способността на седалките да се трансформират в най-различни варианти на конфигурация, дори и в легло.
Марката започна да набира поръчки за своят първи електрически SUV модел, като цените все още не са уточнени, но това не поречи за един час да бъдат резервирани 3000 автомобила, чието производство трябва да започне от средата на следващата година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар