Страници

неделя, 31 май 2020 г.

Honda представя и обновената UR-V

Няколко месеца след обновяването на Honda Avancier, японците предлагат и освежената версия на идентично еднаквия - Honda UR-V. Видимо двете версии се различават външно, тъй като са съобразени с предпочитанията на клиентите в различните региона на китайската република. Интериора обаче е останал идентичен и за двете версии. 
Под капака също няма разлики между двата модела. За задвижване Honda UR-V, разчита на бензиновите - 1.5 и 2.0 литрови, турбо мотори, куплирани с CVT или 9-степенна автоматична трансмисия и предлагано като опция задвижване на четирите колела. Ценово обаче предимство има Honda Avancier, която се предлага с около 4 000$, по-евтино. Това влияе и на продъжбите, тъй като споменатият модел през миналата година е бил предпочетен от 72 000 клиента срещу 28 000 за UR-V. 


Datsun redi-GO с обстоен фейслифт и изцяло нов интериор

Както знаем бъдещето на японската марка отново е под въпрос и в скоро време се очаква да бъде заличена от много пазари. Тази седмица обаче японците представят изцяло обновена версия на своя компактен модел - Datsun redi-GO. Видно е, че дизайнерите са направили всичко възможно да придадат по-привлекателен вид на модела, като основно са променили предната част. Новите светлини и радиаторната решетка, както и атрактивната предна броня с LED, дневни светлини придават по-модерно излъчване на модела. 
Интериора също е изцяло нов и вече разполага с модерни технологии, както и мултимедийна система . Антиблокиращата спирачна система, както и ESP, вече ще се предлагат серийно за модела. 
Под капака промени няма. Там място продължава да намира 0.8 литровия, бензинов мотор с мощност 54к.с., който вече ще има възможност да бъде оборудван и с CVT трансмисия. По-големият 1.0 литров мотор, така и не намери място в този модел, тъй като марката прецени, че няма да е рентабилна подобна разработка имайки предвид неясното бъдеще на марката. Както и до сега, този модел ще продължава да се предлага предимно в Индия, като продажбите ще започнат още следващия месец. 

Ново поколение на Buick Envision през 2021г.


След няколкократно обновяване, марката реши да представи изцяло ново поколение на Buick Envision, чиито продажби трябва да започнат през следващата година. Този път дизайнерите са заложили на по-агресивен дизайн на новият си премиум SUV, насочен към младите клиенти. Дизайна следва линиите на Buick Encore, но за съжаление към този момент, нямаме изображения на интериора.

От гледна точка на механиката също няма разпространена информация, но се надяваме същата да стане достъпна до няколко месеца.  Голяма вериоятност има обаче версията предлагана в САЩ,  да разполага с 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 240к.с., куплиран с 9-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните или четирите колела. Повече подробности за модела ще бъдат добавени в по-късен етап. 
++++++++++++++++++++++++++++++
Buick Envision разчита на 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 228к.с., куплиран серийно с 9-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към прединте колела. Срещу доплащане е налична и трансмисия 4х4. 


Honda Insight с леки подобрения за японския пазар

Едва, две години след представянето на Honda Insight, японците актуализират своя хибриден модел. Третото поколение на модела се сдобива с преработени брони, радиаторна решетка и още няколко дребни елементи от екстериора, които подобряват аеродинамиката. 
За задвижване моделът продължава да рачита на 1.5 литровия, 4-цилиндров мотор с мощност 109к.с. и електромотор с мощност 131к.с., който получава заряд от батерия с капацитет - 1.1кВтч. Серийно трансмисията е CVT, предаваща движението към предните колела.
Интериора също получава дребни промени, като се съобщава и за по-богато оборудване. Аудио системата е подобрена, а впечатление правят обновеният волан и новата графика на цифровият инструментален панел пред водача. Системата за предотвратяване на сблъсък е подобрена, а на лице ще бъде и пакет за подпомагане на шофирането, който  е разширен и с камера в предната част на автомобила с възможност за запис върху мемори карта и дори мобилен телефон. За сега тези промени ще бъдат достъпни само за японската версия на модела, но до края на годината актуализациите се очакват и в останалите версии, както и автономна система за шофиране от 3-то ниво. 

четвъртък, 28 май 2020 г.

Първи снимки на Volkswagen Nivus, часове преди официалната премиера

Часове преди официалната премиера на Volkswagen Nivus, станаха достъпни официалните снимки на модела. Според информацията налична до момента, новият кросоувър ще се предлага първоначално на пазарите в Южна Америка, а от началото на следващата година трябва да бъде наличен и в Европа. Реално VW Nivus, трябва да се разглежда като купе версия на Volkswagen T-Cross, тъй като споделя същата платформа. Габаритите са нараснали спрямо тези на T-Cross, като междуосието и ширината остават същите, но дължината и височината са както следва - 4.26 и 1.49 метра. По отношение на дизайна двата модела нямат много общо включително и в интериора. 
Очаква се до брони часове да станат ясни и агрегатите, които ще бъдат налични в новия модел, както и повече информация относно оборудването, която ще бъде добавена тук.
+++++++++++++++++++++++++++++
Първоначално под капака на VW Nivus, място ще намират 1.0 литровия, 3-цилиндров, турбо бензинов мотор във версия на мощност от 116к.с. или 128к.с., ако той работи с етанол. Серийно трансмисията предлагана за модела е 6-степенна, механична, а срещу доплащане ще бъде налична и автоматична трансмисия. При всички случаи, задвижването ще се осъществява посредством предните колела. Когато дойде в Европа, моделът се очаква да бъде наличен и с 1.5 литров TSI, както и 1.6 литров TDI.

Интериора е модерен и серийно за всички модификации ще се предлага цифровия инструментален панел пред водача и новата мултимедийната система с 10.2-инчов тъч и 10GB памет за различни приложения. ESC, асистента за потегляне при наклон, камерата за обратно виждане, Стоп/Старт система, ел. задна врата и т.н. ще се предлагат серийно за модела. Цени все още не са споменати, но предвид оборудването и принадлежността му към лайфстайл моделите, Volkswagen Nivus ще бъде поне с около  15-20%, по-скъп от T-Cross.





MG-6 с фейслифт, спортна версия и нов интериор

Второто поколение на MG-6, което бе представено преди три години претърпява козметични промени и се сдобива със спортен пакет  наречен - Trophy (на снимките). Освен външните промени, които са ясно видими от пръв поглед, единственият седан в гамата на марката се сдобива и с изцяло нов интериор. Пред водача място намира изцяло цифров инструментален панел с 12.3-инчов дисплей, а инфотайнмънт системата се командва от плаващ 10.1-инчов дисплей. Впечатление прави и спортният волан с интегриран червен бутон за спортната настройка, която въздейства върху окачването, блокировката на диференциала и чувствителността на педала за газта. 
Под капака място намира познатият 1.5 литров, турбо бензинов мотор във версии на мощност от 169 и 181к.с., куплиран серийно с 6-степенна, механична трансмисия. Двудисковата, 7-степенна, скоростна кутия ще се предлага срещу доплащане и серийна за хибридната версия с мощност 305к.с.

сряда, 27 май 2020 г.

Новото поколение на Acura TLX с премиера до броени дни

Близо една година, след като видяхме концептуалната - Acura Type S, която ни подсказа,какво да очакваме от наследника на Acura TLX, японците представят и серийният модел на седана, чиято официална премиера трябва да се състои до края на следващия месец. Пред нас, днес са сканирани изображения на модела от официалната брошура, придружени от солидно количество информация относно механиката на новото поколение. 
Видимо е, че дизайна на новата Acura TLX, напълно следва силуета на концепцията, като разбира се съществуват значителни разлики в оформлението на светлините, радиаторната решетка и т.н. Все пак агресивната линия е останала и в производственият модел, независимо дали същият е във версия " Type-S" или не. 
Под капака място ще намира изцяло нов - 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 272к.с., куплиран с високо технологичната, 10-степенна, автоматична трансмисия с изключително бързо превключване на предавките. По-нагоре в гамата е поставен споменатият Type-S, оборудван с нов V6-цилиндров, турбо мотор с мощност 355 к.с., задвшжване 4х4, новоразработено окачване и спирачна система.
Интериора е безкомпромисен и характерен за моделите на марката. Оборудването ще е изключително високо още от базовите нива на оборудване, а материалите висококачествени, като не са забравени алуминиевите и дървените елементи. Инфотайнмънт системата е подобрена версия на тази, която намира място в Acura RDX с 10.5-инчов дисплей, както и всички асистенти и системи за безопасност налични в споменатият SUV модел. 






Mini Countryman с фейслифт и цифров инструментален панел

Явно дойде време и за обновяването на Mini Countryman. Моделът се сдобива с нова радиаторна решетка, рестилизирани светлини, като задните са в стила на Union Jack и нов дизайн на броните. Впечатление прави и обогатената цветова палитра, както и новия дизайн ан джантите. 
По отношение на агрегатите, то под капака място намират познатите 3 и 4-цилиндрови мотори, които са актуализирани с цел по-ниска консумация и са оборудвани с филтри за твърди частици. По отношение на производителността, тяхната мощност варира от 134 до 301к.с. в зависимост от модификацията. Налична за моделното семейство е и хибридната версия ALL4, оборудвана с 3-цилиндров, бензинов мотор и електромотор на задния мост, чиято обща мощност е 224к.с. Освен механичните трансмисии за различните версии ще се предлагат 6, 7 и 8-степенни автоматични или двудискови трансмисии. 
Интериорът прави впечатление с цифров инструментален панел пред водача идентичен с този в Mini SE, който ще се предлага срещу доплащане и най-вероятно ще бъде достъпен и за останалите модели на марката. Мултимедийната система е преработена и сега, тя се предлага и с 8.8-инчов екран, но стандартно той е 6.5-инча. Продажбите на обновеният Countryman, започват от края на лятото. 

Обновените Mercedes E-Coupe и E-Cabrio представени официално

След обновяването на Mercedes E-class, резонно идва да видим и обновените версии на Mercedes E-coupe и E - Cabriolet. Не е изненада, че по подобие на седана купе и кабрио версиите разполагат с нова предна част. За съжаление обаче марката разпространи снимки единствено на модификацията E53 AMG и не можем да видим в детайли направените промени по екстериора на тези моделни семейства. Надяваме се до края на седмицата да бъдат достъпни и снимки на останалите модификации, които ще бъдат публикувани допълнително към този пост. 
Според информацията предоставена от производителя, моторната гама на моделите ще включва 4 и 6-цилиндрови, бензин и дизелови, турбо агрегати с работен обем от 2.0 и 3.0 литра. Тяхната мощност ще варира от 194 до 367к.с. в зависимост от модификацията, а версията E53 AMG ще бъде оборудвана с 3.0 литров, би-турбо мотор с лека хибридна система и мощност от 435к.с. Леката хибридна технология ще бъде достъпна и за новата версия на - Е200 d, чиято мощност е 194к.с., както и за бензиновата E450 с нейните 367к.с. Всички мотори са куплирани серийно с 9-степенната, автоматична трансмисия, като за повечето от тях ще се предлага и системата за задвижване на четирите колела.
В интериора се наблюдава наличието на обновената MBUX операционна система чиито екрани са с размер от 10.2 или 12.3-инча. Главен акцент е представеният при седан нов интелигентен волан, който усеща дали водача е поставил ръцете си на него. Друга новост е адаптивното регулиране на шофьорската седалка, която автоматично се позиционира така, че очите на водача да са на нивото на дисплея за инфотайнмънт системата, след което обаче трябва да бъдат извършени допълнителни настройки за по-оптимална позиция. Впечатление прави и липсата на аналоговият часовник, който намираше място на централната конзола.
Продажбите на обновените E-Coupe и E-Cabriolet ще започнат от края на тази есен, като цени не се споменават.



BMW обновява и 6-series (G32 LCI) Gran Turismo

Успоредно с обновеното BMW 5-series, баварците представят и фейслифт версията на BMW 6-series Gran Turismo. Изненади няма. промените са сходни с тези на седана,а като цяло моделът получава по-спортно елегантно излъчване. 
Под капака място намират 2.0 и 3.0 литровите бензин и дизелови агрегати с мощност между 188 и 340к.с. Новост е леката хибридна технология за версията с 2.0 литровия бензинов мотор работещо под напрежение 48V, достъпна и за новият 3.0 литров, би-турбо дизел с мощност 286к.с. Задвижването на четирите колела - xDrive ще е достъпно само за 6-цилиндровите модификации. Всички модели ще се предлагат серийно с 8-степенната, автоматична трансмисия. 
В интериора наблюдаваме наличието на нов цифров, инструментален панел пред водача и ново поколение инфотайнмънт система с 12.3-инчови дисплеи. Няма нужда да се споменава, че всички налични системи и асистенти подпомагащи шофирането с които марката разполага ще бъдат налични за модела. Цени все още не с есъобщават. 


вторник, 26 май 2020 г.

Обновената Kio Rio е първият модел на марката оборудван с лека хибридна система

В средата на своя жизнен цикъл, корейският компактен модел получава планиран фейслифт. Външните промени са видими от пръв поглед и включват нов дизайн на броните и нова радиаторна решетка. По-интересни обаче са невидимите за просто око промени или по-точно, тези под предния капак. Там място намира първата за марката лека хибридна технология работеща под напрежение 48V, която идва директно от Новото поколение на Hyundai I20, заедно с 3-цилиндровия, 1.0 литров T-GDi агрегат във версии на мощност от 100 и 120к.с. Серийно и двете версии на този мотор ще се предлагат с новата интелигентна , 6-степенна, механична трансмисия с електронен контрол на съединителя. Срещу доплащане клиентите могат да оборудват своите модели и с 7-степенна, двудискова трансмисия. На разположение ще бъде и модификация с 1.2 литров, бензинов мотор с мощност 83к.с., която обаче ще се предлага само на избрани пазари. Както се досещате дизеловите версии отпадат от гамата на модела. 
В интериора обновената Kia Rio, получава по-семпли промени свързано предимно с оборудването и технологиите. Веднага се набива на очи новата мултимедийна система с 8-инчов дисплей, допълнен с 4.2-инчов дисплей вмъкнат между индикаторите на инструменталният панел пред водача. Седалките и волана са с нов дизайн и възможност за персонализиране благодарение на разноцветните материали и шевове. Не са забравени и системите и асистентите за шофиране, като серийно ще бъде наличен пакета за безопасност, който се предлага вече във всички модели на марката включващ: адаптивния автопилот, система за предотвратяване на сблъсък, сензор за сляпата зона на водача и сензор за поддържане движението в пътното платно. Продажбите на обновената Kia Rio ще започнат от края на следващия месец, като цени все още не се споменават. 

понеделник, 25 май 2020 г.

GAC обновява луксозния MPV модел - Trumpchi GN8

Единственият за сега MPV модел на марката, претърпява козметични промени, наложени поради обновяването на прекият му конкурент в лицето на Buick GL8. Видимо обновеният GAC Trumpchi GN8, разполага със съвсем нова предна част съобразена с новите дизайнерски тенденции. LED, предните светлини и огромната радиаторна решетка са главният акцент, които открояват обновената версия. В интериора промени не се забелязват и не се съобщава за такива освен за нова мултимедийна система, но най-вероятно  като цяло оборудването ще стане още по-богато. 

За задвижване фейслифт версията на Trupchi GN8, разчита на познатият 2.0 литров, турбо бензинов мотор, чиято мощност обаче е увеличена на 252к.с. Трансмисията също е подновена с модерна 8-степенна, автоматична. До края на годината китайският модел ще започне да се предлага и извън границите на републиката, но за да покрие еконормите на експортните пазари мощността на агрегата ще бъде понижена на 190к.с. и ще разчита на старата 6-степенна, автоматична трансмисия.


GMC обновява модела Canyon и добавя офроуд версия

Представеният през 20124 година - GMC Canyon, получава чаканите промени за моделната 2021 година. Като цяло освен външните промени, които включват нова радиаторна решетка и променена броня, товарният модел губи базовата си версия и израства по отношение на оборудването и цените. На разположение ще бъдат и версии с увеличени офроуд качества, които трябва да привлекат още повече клиенти. 
От сега нататък, GMC Canyon ще се предлага с наличните и в момента 4-цилиндров, 2.8 литров, турбо дизел и V6-цилиндровия, бензинов - 3.6 литров мотор, а 2.5 литровия, бензинов мотор отпада от гамата. Задвижването се осъществява посредством автоматична трансмисия предаваща движението към задните или четирите колела в зависимост от модификацията. 
В кабината обновената версия полечава по-качествени материали, а за най-скъпата версия - Denali, налични ще бъдат вентилирани предни седалки, отопляем волан, кожен салон и камера за заден ход. Както до сега GMC Canyon ще се предлага в две версии на кабината с 2 и 4 врати. Цените на обновената версия ще започват от около 30 000 долара, а продажбите на модела в САЩ, трябва да започнат до края на лятото и ще се предлага до края на 2024 година, когато трябва да видим новото поколение на модела. 

неделя, 24 май 2020 г.

Лек фейслифт за Honda WR-V

В средата на своя жизнен цикъл, предлаганата в Южна Америка и Азия - Honda WR-V, претърпя леки козметични промени и леки промени в интериора. Външно построеният върху платформата на предходното поколение Honda Fit/Jazz , характеризиран като - Winsome Runabout Vehicle се сдобива с нова радиаторна решетка, предни LED светлини и рестилизирани брони.
 
От страна на механиката не се съобщава за промени, което означава, че под предния капак място ще намират бензиновият - 1.2 литров мотор с мощност 89 и 116к.с. и 1.5 литровия, турбо дизел с неговите 100к.с., куплирани серийно с 5 и 6-степенна, механична трансмисия. Срещу доплащане за по-мощната бензинова версия остава на разположение и CVT трансмисия. При всички случаи задвижващи са само предните колела. 
Според информацията оборудването на модела е станало по-богато, като серийно от лятото на тази година ще се предлага и с неща като: безключов достъп и старт, мултимедия с 7-инчов дисплей, круиз контрол, камера за заден ход, автоматични светлини, камера за заден ход и парк сензори. Като цяло промените в интериора се свеждат до нов дизайн на информационният панел пред водача, електронен контрол на климатичната инсталация и споменатата нова мултимедийна система.

събота, 23 май 2020 г.

Renault Duster с леки външни промени и нов интериор

Малко повече от две години след премиерата на новият Renault Duster, моделът е подложен на  обновяване, което най-много се усеща в интериора. Външните промени спрямо настоящия модел не са големи и включват някои дребни детайли, но тези в интериора правят модела значително по-модерен. Нивото на материалите е завишено, а оборудването обогатено с нови технологии. 
Както се вижда от пръв поглед интериора се е сдобил с изцяло нова централна конзола, който приютява новата мултимедийна система с 8-инчов екран. Налични за модела са и множество камери осигуряващи обзор от 360 градуса, а стандартно е допълнено с неща като: система за подпомагане на потеглянето при наклон, Стоп/Старт система, ASC и електрическа кормилна система. 
Под капака на обновеният Renault Duster, място намира само 1.6 литровият, бензинов мотор с мощност 118к.с., куплиран с механична или CVT трансмисия. По-големият - 2.0 литров агрегат и задвижването отпадат от гамата на модела, до като не се появи новият 1.3 литров, турбо бензинов мотор от Renault Captur, чиято мощност тук ще бъде 163к.с. Дали тези промени ще станат достъпни  и за Dacia Duster, остава да разберем, но при всички случай румънският модел ще бъде освежен най-късно до средата на следващата година.