Страници

сряда, 31 юли 2019 г.

Година след своята премиера Changan CS55 с фейслифт

Точно една година след представянето на Changan CS55, китайската марка подлага модела на козметични корекции, които трябва да увеличат интереса към него. Промените са видими от пръв поглед и придават на модела по-модерен и изтънчен вид.
Интериора е изцяло нов и разполага с модерна инфотайнмънт система с 10.2-инчов дисплей. Качеството на материалите е завишено, а оборудването обогатено. 
Под капака място ще продължава да намира познатият, 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 156к.с., както и модификация снабдена с лека хибридна система и допълнителни 16к.с. Механичната трансмисия отпада от гамата на модела, като всички версии ще бъдат оборудвани серийно с автоматична скоростна кутия задвижваща предните колела. С оглед направените промени цените на китайският кросоувър са нараснали с 1000 юана и сега базовата версия на модела ще се предлага в Китай, от 84 900 юана. 

Pagani Huayra Roadster BC ще бъде паказан на Pebble Beach Concours d'Elegance


Италианския производител днес представи нова версия на Pagani Huayra Roadster, която ще бъде показана пред публика следващия месец в Pebble Beach. Новата версия ще бъде построена в 40 екземпляра и се характеризира с ново карбон-титаниево шаси, обща маса от 1250кг. и нов аеродинамичен пакет. За задвижване pagani Huayra Roadster BC, разчита на познатият от Pagani Zonda HP Barchetta, V12-цилиндров, би-турбо мотор доставян от AMG, с мощност от 802к.с. Трансмисията е познатата, 7-степенна, секвенциална предаваща движението към задните колела. 

Според информацията максималната скорост на тази версия е ограничена на 350км/ч, като ускорението не се съобщава. Известна обаче е цената, която ще започва от 3 млн. евро, без данъци и такси.




Subaru Levorg губи турбо агрегатите си в Европа

За съжаление от този месец в Европа, ще бъде налична само специално разработената атмосферна версия на Subaru levorg. Това се налага поради влизането в сила на новите Еuro6d, екологични норми за двигателите с вътрешно горене, които явно не могат да бъдат покрити от турбо моторите на Subaru. Все още не е ясно дали тази мярка ще бъде приложена и в останалите модели на марката предлагани на стария континент, но това ще разберем в най-скоро време. 
Липсата на турбо компресор е довела и до леки промени в дизайна на модела, като най-очевидна е липсата на характерния отвор за въздух на предния капак. В интериора промени няма, ако изключим новата мултимедийна система с 7-инчов дисплей, която ще се предлага серийно за модела. 
За задвижване европейската версия на Levorg, разчита на 2.0 литровия, атмосферен мотор с мощност 150к.с. при 198/Nm, куплиран с CVT трансмисия предаваща движението към четирите колела. Според информацията средния разход на гориво е 7.3л/100км, което е с близо половин литър повече от разхода на версията с 1.6 литровя, турбо мотор с неговите 170к.с. Добрата новина е, че базовата цена на Subaru Levorg е понижена с 4% . 

понеделник, 29 юли 2019 г.

Audi A1 Citycarver запълва нишата под Audi Q2

От тази есен в шоурумите на марката ще бъде налична нова версия на Audi A1, наречена Citycarver. Тя разполага с 40мм. по-висок просвет, модифицирано окачване, офроуд декоративни елементи, серийни 16-цолови лети джанти, както и по-богато оборудване. С тази версия производителят ще запълни липсата на Audi Q1, което се очаква най-късно през 2021 година. 
Въпреки, че все още не се съобщават цени на базовият модел, първоначално ще бъде налична най-скъпата модификация Audi A1 Citycarver Editition One, която разполага с премиум озвучителна - 3D система с мощност 560W, система за предотвратяване на сблъсък разпознаваща пешеходци и велосипедисти, адаптивен автопилот, асистент за паркиране, регулируеми амортисьори, 18-цолови джанти и други глезотии, които с лекота ще вдигнат цената до нива над 35 000 евро. 
Относно задвижването и механиката не се споменава нищо. Най-вероятно под капака място ще намират само 4-цилиндровите, бензин и дизелови агрегати, куплирани съответно с 6 или 7-степенни, DSG трансмисии. 

събота, 27 юли 2019 г.

Saleen с два нови електрически модела

Новите собственици на американската марка Saleen, която познаваме с моделите S7 и S1, представиха в Китай, два нови модела, които трябва да бъдат пуснати в продажба най-късно следващата година. Това са електрически задвижван градски модел с името Maiмai, чиято мощност ще бъде между 40 и 60к.с. и пълноразмерен SUV с мощност от около - 400к.с., задвижван също с електроенергия.
Подробности за двата модела не се съобщават, но новият собственик на марката в лицето на частната компания - Jiangsu Secco, има сериозни намерения да превърне Saleen в сериозен играч на китайския пазар. За целта дори е привлякла холивудската звезда Джейсън Стейтън и редица местни знаменитости, които трябва да популяризират марката в региона. 
Към този момент компанията предлага на пазара Saleen S1, а според последната информация в най-скоро време ще бъде възобновено и производството на Saleen S7, което обаче ще бъде силно лимитирано. Според непотвърдена информация новата версия ще носи името Le Mans и ще разполага с изцяло нов интериор, а мощността му ще е около 1500к.с.

петък, 26 юли 2019 г.

Lotus Evora GT е новото предложение на марката

Английската компания, която в момента е собственост на китайци, представя нова версия на Lotus Evora, носеща инициалите - GT. Lotus Evora GT се отличава външно с новата цветова палитра, новия дизайн на джантите и аерокапака на задният прозорец. Тази версия също ще се предлага във версии с 2 и 2+2 места, а срещу доплащане клиентите ще могат да поръчат карбонов пакет в който предния капак, покрива и задния капак са изработени от карбон, а изпускателната система е титанова. Благодарение на всичко това се спестяват 22кг. и общото тегло на автомобила става под 1400кг. 
За задвижване Evora GT, разчита на познатият 3.5 литров, V6-цилиндров мотор от Toyota с механичен компресор, чиято мощност тук възлиза на 416к.с. Серийно, той е куплиран с 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане клиентите могат да оборудват своите модели и с 6-степенна, автоматична трансмисия. Според информацията ускорението на модела до 100км/ч, от място става за 3.8 секунди, а максималната скорост достига 280км/ч. 
Интериора изглежда стилен и предлага спортна обстановка. Черна Алкантара, двуцветни шевове, магнезиев волан, карбонови седалки. Всичко това се предлага серийно за модела, като цените се очакват да стартират от около 100 000 евро. 



Ford Edge със 7 места, но само за Китай

година и половина след обновяването на Ford Edge, марката представя и неговата седем местна версия, която се произвежда и предлага предимно в Китай. Междуосието е същото, но общата дължина е нараснала с близо 10см. Външно разлики няма, ако изключим разбира се изправената линия на задната част. За разлика от версията позната в Европа и останалата част на света, китайската версия разполага с напълно нов интериор. Там място намира 12.8-инчов, вертикален дисплей на новата мултимедийна система с гласов контрол, чрез който се управляват и по-голяма част от функциите на климатичната инсталация, а скоростния лост е отстъпил своето място на въртящ се клъстер. 
В Китай, Ford Edge ще се предлага с познатите 2.0 и 2.7 литрови, бензинови агрегати с мощност съответно от 245 и 322к.с., куплирани с новата 8-степенна, автоматична трансмисия, предаваща движението към предните или четирите колела. Продажбите на модела започват от края на лятото, като цените ще стартират 34 000 долара. 


Екзотични: CCC Volant Supercar

Поредния суперкар задвижван от култовия V8-цилиндров, 6.2 литров, компресорен мотор на GM, бе представен тази седмица във Флорида. Американската компания Custom Crafted Cars, представи своето ново предложение, което би трябвало да бъде налично в продажба от следващата година. За сега от компанията не разпространяват детайли относно своя нов модел под името Volant Supercar, но се знае, че мощността на агрегата ще бъде 800к.с. и е куплиран с 6-степенна, механична трансмисия задвижваща задните колела. Според производителя, ускорението на модела до 100км/ч от място ще бъде в рамките на 3 секунди и ще постига максимална скорост от 365км/ч. Купето разбира се ще бъде построено предимно от композитни материали, а окачването е вдъхновено от болидите в F1. 
Снимки на интериора все още не са разпространени и най-вероятно не е готов, но се споменава, че водачите ще се радват на модерна обстановка с цифров инструментален панел пред водача и огромен тъчскрийн на централната конзола. За по-добър комфорт на разположение ще бъдат и неща като: отопляеми седалки, камера за заден ход, климатроник, пълен ел. пакет и висококачествена озвучителна система. Всеки един от произведените модели ще бъде построен основно на ръка и съобразен с изискванията на неговия собственик, като цените ще стартират от около 250 000 долара, без данъци и такси. В случай на задоволителен интерес компанията е готова да предложи и открита версия на модела. 

Новото Audi S6 вече с 6-цилиндров мотор

Малко повече от една година, след представянето на новото поколение - Audi A6, марката представя и неговата S версия, която вече ще се задвижва от V6-цилиндров мотор вместо познатият V8-мотор. Изцяло новият, 2.9 литров, би-турбо агрегат е снабден с допълнителен електрически задвижван компресор и е комбиниран с лека хибридна, 48-волтова система, чиято мощност възлиза на 444к.с. Мощността е дори повече от тази на първата версия на предходното Audi S6, но клиентите ще трябва да се сбогуват с характерния звук на 8-цилиндровия мотор. Според производителят, ускорението на новото S6, от 0 до 100км/ч, става за 4.4 секунди, като максималната скорост е ограничена на 250км/ч. Новост е и 8-степенната, автоматична трансмисия, която по традиция задвижва 4-те колела, чрез Quattro системата работещо в съотношение 40:60, спрямо преден и заден мост. При необходимост това разпределение може да бъде 70:30 или 15:85. 
Интериора е безсмислено да споменаваме, че е изключително луксозен и спортно ориентиран, като на борда серийно място ще намират пълният арсенал от асистенти и системи подпомагащи шофирането и подобряващи безопастността, включително и полуавтономна система за шофиране. Цените на новото Audi S6 ще започват от 76 500 евро, като ще се предлага във версия седан. Комби версията все още не е потвърдена, но до края на годината очакваме новото Audi S7 Sportback, както и RS версиите. 


четвъртък, 25 юли 2019 г.

Mitsubishi Pajero Sport с нова визия и по-богато оборудване

Японците представиха обновената версия на Mitsubishi Pajero Sport, която разполага с изцяло нова предна част и по-богато серийно оборудване. Дизайна напредната част на модела е идентичен с този на обновения Mitsubishi L200 / Triton, който бе представен миналата година. В задната част промени не се наблюдават, но предлагания срещу доплащане заден спойлер вече ще се предлага серийно за модела. Дизайна на задната броня също е леко променен, като там са намерели своето място светлините за мъгла. 
Промените в интериора се свеждат до новите контролери на климатичната инсталация позиционирани на централната конзола, както и новия - цифров инструментален панел пред водача с 8-инчов дисплей. Обновеното Pajero Spor, вече ще се предлага серийно с асистенти за поддържане движението в пътната лента, сензор за обекти в сляпата зона на водача, допълнителни USB портове, адаптивен автопилот, система за предотвратяване на сблъсък и ел. задна врата врата, която може да се управлява дистанционно. 
Под капака място продължава да намира 4-цилиндровия, 2.4 литров, турбо дизел във версии на мощност от 154 и 181к.с., куплирана предимно с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща четирите колела, чрез второто поколение на системата Super Select 4WD. 

Renault Logan / Sandero с фейслифт

След обновяването на Dacia Logan и Sandero, сега идва ред и за освежаване на моделното семейство с емблемите на Renault, което се предлага на пазарите в Южна Америка, Африка и Русия. Външните разлики не са големи. В предната част наблюдаваме нов дизайн на бронята, до като в задната си част хеч версията получава нова секция на задните светлини позиционирана на вратата.  
В интериора също се наблюдават леки промени свързани с новия изглед на инструменталния панел пред водача, нов дизайн на волана и нови контролери на климатичната инсталация идващи директно от останалите модели на Renault. Впечатление прави и новия дизайн на духалките на климатичната инсталация. 
По отношение на механиката промени няма. Моторната гама остава същата и включва бензиновите 1.0 и 1.6 литровите, бензинови агрегати с мощност от 82 и 118к.с. За клиентите в Южна Америка, се предлага и версията RS, която разполага с турбо компресорна версия на 1.6 литровият мотор с мощност 150к.с. Трансмисиите предлагани за агрегатите са 5-степенни, механични или CVT. Според информацията атмосферния - 1.6 литров мотор може да бъде оборудван и със Стоп/Старт система.



сряда, 24 юли 2019 г.

Производството на Baojun RM-5 започва в Китай

Китайската марка представя нов модел наречен RM-5, който е презентиран като луксозен ван наличен с два или три реда седалки и място за 5, 6 и 7 места. Построен върху модулната платформа от GM, моделът е с дължина от 4.7, ширина - 1.8 и височина - 1.62 метра и разполага с независимо окачване на задните колела. 
За задвижване Baojun RM-5, разчита на 1.5 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 147к.с., които е познат от Baojun RC-6, куплиран с механична или CVT трансмисия, задвижващи предните колела. 
Интериора е модерен и разполага с инструментален панел с 12.3-инчов дисплей и мултимедия с 10.3-инчов дисплей. Адаптивния круйз контрол ще се предлага серийно за версията с CVT трансмисия, както и системата за пердотвратяване на сблъсък. Срещу доплащане ще бъдат налични неща като: панорамен покрив и кожен салон. Продажбите на Baojun RM-5, започват от тази есен, като цени все още не се споменават, нито това дали моделът ще се експортира, но нищо чудно в скоро време да видим видим този модел с емблемите на Chevrolet, какъвто бе случая с Chevrolet Captiva

Продажбите на Audi Q3 Sportback, стартират от ноември месец

Вместо очакваното Audi Q4, гамата на Audi Q3 се увеличава с модификацията Sportback, която се характеризира със спортно ориентиран дизайн и наклонена линия на покрива. Като цяло дължината на модела е по-голяма с 16мм, спрямо тази на конвенционалната версия, а багажното пространство възлиза на задоволителните - 530 литра. 
Audi Q3 Sportback ще се предлага с 2.0 литрови, бензин и дизелови агрегати, чиято мощност  варира от 150 до 230к.с. При всички случаи трансмисията е 7-степенна, двудискова задвижваща предните колела. Задвижването на четирите колела ще се предлага срещу доплащане, а в по-късен етап гамата нарасне с 1.5 литров, турбо бензинов мотор оборудван с лека хибридна система работеща под 48V. Най-вероятно през 2021 година ще видим и S и RS версиите на модела. 
Интериора е идентичен с този на Q3, като серийно ще се предлагат цифровия инструментален панел преди водача и мултимедийната система с 10-инчов дисплей. Системата за предотвратяване на сблъсък, съчетана с адаптивния автопилот и асистента за поддържане движението в пътното платно ще се предлагат серийно за модела. Според информацията продажбите в Европа, започват от ноември месец, като цените на базовата версия ще стартират от около 40 000 евро.

вторник, 23 юли 2019 г.

Обновеното Audi SQ7 TDI, без промени в механиката

Обновеното Audi SQ7 TDI е готово и разполага със същият - 4.0 литров, би-турбо, дизелов агрегат снабден с лека хибридна технология и електромотор работещ под 48V. Разлика в мощността няма. Изходната мощност  остава - 435к.с., както и  динамичните характеристики.  Новата,  8-степенна, автоматична трансмисия, задният, управляващ мост и въздушното окачване също намират своето място и ще се предлагат серийно за тази версия. 
Успоредно с новата визия ,моделът вече се сдобива и с нови интериор, познат от фейслифта на Audi Q7. Тук обаче наблюдаваме широка употреба на кожа Алкантара, спортни седалки и алуминиеви елементи. Амбиетното осветление може да се регулира в 30 цвята, а собствениците могат да поръчат и карбонови декоративни елементи, както и седалки от кожа - Valcona. Цените започват от 94 900 евро.

петък, 19 юли 2019 г.

Това е Corvette C8

Разочарованието на това десетилетие се казва Corvette C8. От близо 10 години знаем, че GM, подготвя модел с  централно разположен агрегат, но решението, той да замени една икона, като - Corvette е меко казано подигравка с клиентите и феновете на на емблематичният - Chevrolet Corvette. Остава да разберем дали решението за замяната на култовия модел с посредствен суперкар с централно разположен агрегат е правилно, но имайки предвид средната възраст на клиентите в САЩ, която е 58 години, отговорът е по-скоро отрицателен. По-правилно, би било Corvette да бъде отделен, като самостоятелна марка и да предлага редица модели включително и такъв с централно разположен агрегат, а защо не и SUV. Но за това си има умни хора в концерна, които са назначени именно да взимат тези решения, както и седем цифрени суми. 
Премиерата на С8, се състоя преди броени минути, а първите изображения на модела не ни впечатляват с нищо. Очакваме малко по-късно да бъде налична и официалната информация относно механиката, която пък може да ни изненада с нещо. Всички подробности за Corvette C8 ще бъдат добавени към този пост.
+++++++++++++++++++++++++++++++
От разпространената официална информация за модела става ясно, че за задвижване С8, разчита на V8-цилиндров, 6.2литров, атмосферен агрегат със сух картер и мощност от 495к.с., към които могат да бъдат добавени още 35к.с., чрез опционално предлагана, спортна изпускателна система. Той ще бъде куплиран стандартно само с 8-степенна трансмисия с двоен съединител, предаваща движението към задните колела, чрез диференциал с ограничено приплъзване. Благодарение на Launch контрола, който може да бъде настроен в шест режима на работа, ускорението от 0 до 100км/ч е сведено до 3 секунди.
Добро впечатление прави интериора, който е хай-тек и е най-луксозният в цялата история на модела. Качеството на материалите е високо, като няма и помен от евтините пластмасови детайли, които се срещаха в предходните модели.
Изненадата идва по-скоро от цената, от колкото от техническата част. Според официалния говорител на марката, продажбите на модела ще започнат от началото на следващата година, като базовата версия ще стартира от 60 000 долара, но лесно може да достигне сумата от 100 000. Агресивното ценообразуване обаче ни навежда на мисълта, че или са правени редица компромиси или производителят няма да генерира печалби от продажбите на този модел.