Страници

вторник, 30 април 2024 г.

Mahindra XUV 3XO представен като наследник на XUV300

Фейслифт версията на Mahindra XUV300, бе представена преди броени часове в Индия, като изцяло нов модел под името XUV 3XO. Промените са толкова големи, че марката променя името на модела въпреки, че същият продължава да бъде основан на  KG Mobility Tivoli. Напълно преработеният външен вид демонстрира новата стилистика на марката възприемайки вертикално разположени LED светлини, която бе представена за първи път в многобройните концептуални модели, които бяха представени в Лондон преди две години. Визуално новият модел е толкова преобразен, че ако не знаете неговите корени, никога не бихте предположили, че същият се основава на модел от гамата на SsangYong, като сега дори го и превъзхожда. Неясно как индийците са успели дори да увеличат багажното пространство на своят модел и то с цели 38 литра, като сега мястото за багаж е с обем от 295 литра.

Интериорът също е изцяло нов с модерен дизайн и оборудване. Пред водача място намира 10.2-инчов цифров инструментален панел, а инфо-развлекателната система е оборудвана с централно разположен свободностоящ тъчскрийн дисплей със същият размер. Добре оборудваните версии получават разширеният пакет от асистенти 2 ADAS, отваряем панорамен покрив, подложка за безжично зареждане на телефони, озвучителна система от Harman Kardon и дори цифрово огледало за задно виждане в комплект с пакет камери които дават обзор от 360 градуса. 

Под капака на Mahindra XUV 3XO, място намират познатите бензин и дизелови турбо агрегати. Бензиновата версия разчита на 1.2-литровият мотор, който е наличен във версии на мощност от 110 и 131 к.с., куплиран с 6-степенна, механична или автоматична трансмисия. Дизеловият агрегат е с работен обем от 1.5 литра и мощност 117 к.с., който е наличен с механична или роботизирана скоростна кутия. При всички случаи задвижващи са само предните колела. В най-скоро време се очаква и обновената електрическа версия на модела, която се предлага под името XUV400, като за сега не е ясно дали и то ще бъде подменено. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар