Ако се питате, какво да очаквате от новата Skoda Fabia, то въпросът е пред Вас. Благодарение на тези снимки, ние можем да видим напълно завършената производствена версия на модела, чиято премиера се очаква да бъде по време на автосалона в Париж. Макар и да не са оповестени детайли относно платформата и техниката на модела, които ще бъдат идентични с тези на настоящия модел, то ние можем да видим почти в чист вид дизайна на екстериора. Той е в стила на Skoda Rapid и като цяло напълно се вписва в новата дизайнерска линия на марката. Излъчването е по-младежко, което ще бъде необходимо за този модел, тъй като той е най-ниско позиционираният по отношение на цени и техника., след Skoda Citigo разбира се. Ръководството на фирмата е решило, третото поколение на модела да продължава да се базира върху силно модифицирана и леко разтеглена версия на настоящата платформа, което ще допринесе за по-ниските производствени разходи, а от там и цени. Така Fabia ще бъде пряк конкурент на модели като Dacia Sandero. Който иска по-нова техника и повече комфорт може да избере Skoda Rapid Spaceback. Това автоматично означава, че модификацията "RS", ще изчезне от портфолиото на модела. Въпреки това под предния капак новата Fabia ще разполага с последните разработки на бензин и дизеловите, 3-цилиндрови агрегати на VAG, като няма да бъдат правени компромиси с качеството и нивото на безопасност.
Страници
▼
събота, 31 май 2014 г.
четвъртък, 29 май 2014 г.
Hyundai Grandeur/Azera вече и с дизелов агрегат
Корейците обновиха Hyundai Grandeur/Azera, който по една или друга причина не се радва на пазарен успех в Европа въпреки, че моделът демонстрира класа и спокойно може да се сравнява с немските представители в този клас. Освен външните промени, които включват: нови брони и радиаторна решетка, промени има и в интериора, където централната конзола е с нов дизайн и е приютила 8-инчов, тъчскрийн дисплей, стандарт за всички версии. Под предния капак новият Grandeur също предлага изненади. Там място намира и новият - 2.2 литров, турбо дизелов агрегат покриващ нормите Евро6, чиято мощност е 202к.с. бензиновите 2.4 и 3.3 литрови агрегати остават в гамата, но според производителя техният разход е ревизиран и сега той е с по-ниски стойности. Всички агрегати ще се предлагат с 6-степенната, автоматична трансмисия, която задвижва предните колела.
сряда, 28 май 2014 г.
Урал с нова версия на своя безотказен влекач
Събитията в Украйна, явно не пречат на местния производител да представи нова версия на тежкотоварния Ural-4320. Реално този влекач е в производство от 1977 година и през годините се е доказал многократно, като едно от най-надеждните и проходими машини в най-тежките условия на работа. Новата версия носи обозначението 55571-72М и ще бъде внедрена в производство в края на годината под името Next.
Технологично промени няма. Задвижването ще се осъществява от познатите V6 и V8-цилиндрови дизели с мощност 180, 240 и 312к.с., задвижващи 6-те колела чрез 5-степенна, механична трансмисия. Новото тук е кабината и интериора. Те са съвсем нови и може да се каже, че в сравнение с настоящите са изключително модерни. Значително количество от детайлите, като врати и капаци са направени от олекотени материали. Интериора е съвременен, а обзора от мястото на водача е увеличено в пъти. За сега не е известно дали ще се предлагат нови агрегати, но при всички положения това рано или късно ще се случи.
Технологично промени няма. Задвижването ще се осъществява от познатите V6 и V8-цилиндрови дизели с мощност 180, 240 и 312к.с., задвижващи 6-те колела чрез 5-степенна, механична трансмисия. Новото тук е кабината и интериора. Те са съвсем нови и може да се каже, че в сравнение с настоящите са изключително модерни. Значително количество от детайлите, като врати и капаци са направени от олекотени материали. Интериора е съвременен, а обзора от мястото на водача е увеличено в пъти. За сега не е известно дали ще се предлагат нови агрегати, но при всички положения това рано или късно ще се случи.
Второто поколение на Audi Q7 ще бъде представено през 2015г.
Това са първите шпионски снимки на производствената версия на второто поколение Audi - Q7 , което трябва да бъде представено официално през следващата година. От тях става ясно, че моделът ще бъде подложен на строга диета, тъй като размерите ще бъдат по-малки от тези на настоящия модел. Това ще се отрази и на общото тегло. Очаква се, то да бъде с около 300кг., По-ниско. Второто поколение на Q7, ще бъде построено върху новата, MLB платформа на VAG, която ще се споделя и от следващите поколения на Porsche Cayenne , Volkswagen Touareg и бъдещият SUV на Bentley . Именно това е и причината премиерата на второто поколение да бъде забавена толкова много. Тя ще бъде изградена предимно от алуминии, а някои детайли ще са от въглеводородни сплави. Макар и да е силно замаскиран не може да се скрие факта, че дизайна ще взаимства много елементи от този на Audi Crosslane Coupe Conept . Що се отнася до моторната гама, то там трябва да очакваме новият, компресорен, бензинов, V6-цилиндров агрегат, както и 8-цилиндровите мотори. Дизеловите 6 и 8-цилиндрови агрегати също ще намират място под предния капак. Много голяма вероятност има да бъде предложена и версия с 2.0 литров дизел, чиято мощност ще бъде около 240к.с., както и такава с хибридно задвижване. Очакваме до края на годината да станат ясни повече подробности относно бъдещият модел.
вторник, 27 май 2014 г.
Volvo показа интериора на новото XC90
Миналата година Volvo, представи концепция демонстрираща новия дизайнерски език на марката. Тогава за пръв път имахме възможност да видим детайли от дизайна на бъдещото поколение ХС90, който ще бъде представен официално по време на тазгодишното изложение в Париж. Днес имаме възможност да видим първите официални снимки на интериора на модела разпространени от компанията. От тях става ясно, че дизайнерите са пренесли с леки изменения интериора от показаните концепции в серийния модел. Волана например е идентичен с този в Volvo Concept Estate. Централната конзола също е еднаква, но днес тук имаме конвенционален скоростен лост. Огромния тъчскрийн екран, който ще бъде важна част от управлението на повечето системи ще бъде предлаган серийно за всички версии и явно в повечето бъдещи модели на марката. Бутони почти липсват, а наличните са единствено за отделни функции, като нагревателите за стъклата например и влизане в главното меню на автомобила. Всичко е обгърнато около функционалността, но ще изисква време за привикване, поне за клиентите, чието ЕГН е от миналия век. По всичко личи, че 7 местния SUV на марката ще бъде най-луксозния модел правен някога от шведите. Налични ще бъдат само благородни материали. Седалките са напълно нови. Техния дизайн е компактен, а управлението за различните настройки и функции се извършва изцяло чрез електромеханизми. Масаж, подгряване, охлаждане, активни страници и куп други функции ще бъдат налични в най-скъпите версии, като някои от тях ще бъдат достъпни и за втория ред седалки. Новата структура на седалките позволява техният размер да бъде компактен, което допринася за по-голямо свободно пространство в кабината. Дори на третия ред, пасажерите ще се чувстват комфортно и ще могат да пътуват на дълги разстояния без умора. Като цяло дизайнерите са обърнали огромно внимание и към най-малките детайли, което ще изстреля новото ХС90 във висшата лига. Цените явно ще започват от около 55 000 евро, въпреки, че под предния капак място ще намират 4-цилиндровите Drive-E агрегати.
Infiniti / Nissan Skyline 200GTt разполага с турбо технологията на Mercedes
От следващия месец в Япония, Infiniti ще представи нова версия на моделното семейство Q50, което в страната на изгряващото слънце се предлага под името - Skyline, която ще бъде достъпна и под името Nissan Skyline. Новото при нея е наличието на бензинов, 4-цилидров, 2.0 литров, турбо агрегат с мощност 211к.с., разработен с помощта на Mercedes. Той е почти аналогичен с този в моделите на немската компания, но за целите на японските модели по него са направени известни промени. Така в портфолиото на марката отново съществува версия с 4-цилиндров мотор. Благодарение на него данъчната ставка на модела в Япония, ще бъде с 50%, по-ниска от тази с V6-цилиндровия мотор и сравнима с тази на хибридната версия. За сега от марката не съобщават динамичните характеристики на модела, но подчертават, че средния разход на 200GTt, няма да надхвърля 7.3л/100км. За сега моделът ще се предлага само със задвижване на задните колела и оборудван с 7-степенна, автоматична трансмисия. Все още не е известно дали и европейската версия ще се възползва от новия 2.0 литров, турбо агрегат, но при всички случаи той ще бъде достъпен и за други модели както на Infiniti, така и на Nissan.
Бъдещето на Caterham е под въпрос
Няма и година, след като видяхме концептуалния Caterham AeroSeven , който имаше за цел да ни обрисува бъдещето на марката, собственикът - Tony Fernandes, хвърли бомбата като обяви, че иска 430 милиона евро за марката заедно с отбора във Ф1. Това означава, че нейното бъдеще е неясно макар и да не е оповестено, че ако не се стигне до продажба на марката производството на нейните модели ще бъде спряно. Няма нужда да споменаваме, че сътрудничеството между Renault Caterham остава в историята, а серийна версия на Renault Alpine A110-50 , видим скоро.
Въпреки това, преди броени часове марката представи нова - лимитирана версия наречена "Seven - Kamui Kobayashi Limited Edition", базирана върху Caterham R250. Моделът е едноместен с алуминиево шаси и купе за чиято направа са използвани и детайли от въглеводородни сплави. Новото предложение на марката е оборудвано с 1.6 литров агрегат от Ford, с мощност 125к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. Според производителя максималната скорост на модела е 196км/ч, а времето за ускорение от 0 до 100 е 5.6 секунди.
Въпреки това, преди броени часове марката представи нова - лимитирана версия наречена "Seven - Kamui Kobayashi Limited Edition", базирана върху Caterham R250. Моделът е едноместен с алуминиево шаси и купе за чиято направа са използвани и детайли от въглеводородни сплави. Новото предложение на марката е оборудвано с 1.6 литров агрегат от Ford, с мощност 125к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. Според производителя максималната скорост на модела е 196км/ч, а времето за ускорение от 0 до 100 е 5.6 секунди.
понеделник, 26 май 2014 г.
JAC S5 ще се предлага извън границите на Китай
Две години след премиерата на компактния SUV - S5, фирмата започва експорт на модела, който се сдоби с пет звезди на тестовете за безопасност. Цените ще започват от около 12 000 евро, като в серийното оборудване ще бъдат налични неща като: ABS, ESC, EBD, две въздушни възглавници, bluetooth и USB свързаност. под предния капак място намира бензинов, 2.0 литров, турбо мотор с мощност 174к.с. задвижващ предните колела покриващ нормите Евро5. В по-късен етап ще се предлага и атмосферна версия на мотора чиято мощност ще бъде 134к.с. При всички случаи задвижването се осъществява посредством предните колела. За сега не се споменава кога този модел ще се предлага в Европа.
събота, 24 май 2014 г.
Zagato чества своята 95 годишнина с модела Lamborghini 5-95
Моделите на дизайнерската къща "Zagato", винаги са предизвиквали интерес. Този път нейното последно творение е базирано върху Lamborghini Gallardo LP570-4 и ще бъде произведено само в пет екземпляра, като първият е по поръчка на един от най-големите колекционери на марката - Albert Spiess. Цена не се споменава, но по всичко личи, че тя ще надхвърля един милион евро. Моделът ще бъде представен по време на Concorso d’Eleganza Villa d’Este и ще бъде една от главните атракции тази година. Lamborghini 5-95 Zagato е реверанс към модела, тъй като това е най-успешният и продаван автомобил в историята на марката, която е сътрудничела напълно по време на производствения процес на концепцията. Основния повод обаче е 95 годишнината на Zagato, която е отбелязана и в името на модела.
Mini Superleggera Vision Concept ще бъде показан на Concorso d’Eleganza Villa d’Este
По време на предстоящия Concorso d’Eleganza, който се провежда всяка година в Италия, BMW ще представи концептуален модел разработен съвместно с каросерийната фирма Touring Superleggera. Моделът е с емблемите на Mini, но относно механиката нищо не се споменава. Знаем, че в скоро време ще бъде представен BMW - Z2 и именно това може да се окаже неговия донор. Mini Superleggera Vision Concept носи всички фирмени черти в себе си с препратки към старите британски класики. По всичко личи, че този модел ще си остане концепция, но въпреки това представлява интерес за нас, тъй като с него марката загатва, че в скоро време трябва да очакваме наследници на MINI Cooper Roadster и Mini Cooper Coupe.
четвъртък, 22 май 2014 г.
Skoda CitiJet Concept ще бъде представен във Worthersee
По време на туниг шоуто във Wörthersee, Seat ще покаже Ibiza Cupster! От Skoda обаче са подготвили друга, не по-малка изненада в лицето на CitiJet Concept. Това е открита версия базирана на Citigo, която е проектирана от 16 стажант дизайнери лично под ръководството на главния дизайнер на марката Jozef Kaban. моделът е съвсем годен за експлоатация, но шансовете за внедряване в серийно производство са равни на нула. за задвижване CitiJet, разчита на 1.0 литровия, бензинов, 3-цилиндров агрегат с мощност 74к.с. Интериорът е прехвърлен директно от спортната версия на модела, а като допълнение е налична и озвучителна уредба с мощност 300W.
Фейслифт за Citroen DS3 и DS3 Cabrio
Пет години! Толкова бяха необходими на първият модел в новата история на марката с инициалите "DS", да получи нова визия, нови агрегати и още по-високо оборудване. Новите ксенонови фарове, които са комбинирани с LED технология са стандарт за всички версии на Citroen DS3 и именно те са виновник за новата визия на модела. Според производителя, новите предни светлини осветяват с 75%, по-добре от настоящите фарове, като същевременно техният живот е 20 000 часа, което ще рече, че тяхната смяна ще се осъществява на минимум 2 години. Въпросът е колко ще струва една подобна смяна. В задната част промените се свеждат единствено до новата подсветка на светлините. Нова цветова гама и 17-цолови джанти с модерен дизайн също ще открояват новата версия. Това, което не се вижда обаче са изцяло новите за модела, Евро6, бензин и дизелови агрегати. Новите дизелови BlueHDI агрегати са във версия с 100 и 120к.с. и среден разход посочен от производителя от 3.0 и 3.6л/100км. Бензиновите 3 и 4-цилиндрови агрегати с мощност 82, 120, 155 и 207к.с., също са намален с до 10%, разход на гориво. В интериора промените се свеждат до нови, по-качествени материали, а вниманието към детайлите е на още по-голямо ниво. Citoen DS3 е първият в гамата на марката, който получава система Active City Brake, която предотвратява сблъсък с друг предмет при ниска скорост. Система за автоматично паркиране комбинирана с камера за заден ход (крайно необходима за този модел), също вече ще са в списъка с опциите за модела. Цени все още не се споменават.
.Audi A7 Sportback с фейслифт и нов, дизелов агрегат
В средата на жизненият си цикъл, Audi A7 получава своя фейслифт. Промените се виждат от пръв поглед макар и да не са значителни. Впечатление правят новите, LED фарове - стандарт вече за всички модификации, радиаторната решетка и бронята. В задната част светлините също са с нова LED подсветка, а бронята е с обновен дизайн. Като цяло моделът е станал по-стилен и изглежда по-скъп. В интериора промените се свеждат до нови материали, нова цветова гама на кожите и текстила използван за неговата направа, както и дребни промени в дизайна на отделни контролни уреди.
Що се отнася до механиката, то там промените се свеждат до наличието на новия, 3.0 литров TDI агрегат, който ще се предлага в три версии на мощност: 215, 268 и 333к.с. Бензиновите, 2.8 и 3.0 литрови, FSI и TFSI агрегати остават в употреба. Версията S7, ще продължава да се предлага с 4.0 литровия, би-турбо, V8-цилиндров агрегат чиято мощност вече е 444к.с. Трансмисиите при всички случаи са автоматични с 7 или 8 предавки. За версиите със задвижване само на предните колела се предлага напълно нова двудискова трансмисия заменяща досегашният Multitronic. За сега нищо не се споменава за RS7 версията, но явно тя ще бъде представена в по-късен етап, а мощността и вече ще се доближава до 600к.с. Всички промени направени по модела обаче си имат своята цена. Базовата версия в Германия ще се предлага от 51 300 евро, което е с около 1200 евро повече от настоящия модел. Продажбите на обновеното A7 Sportback ще започнат в кроя на лятото.
сряда, 21 май 2014 г.
Официални снимки на Mercedes C-сlass Touring
Ето и комби версията на Mercedes C-class (W205), чиито продажби трябва да започнат през септември месец. Дизайна до "Б"-колоната е идентичен с този на седан версията. Прави впечатление, че практичността е взела превес спрямо хармонията и задната част е станала по-изправена, което пък се отразява позитивно на предлаганото място в товарния отсек. Но именно такава е основната задача на този модел. Комбито е по-дълго с близо 10см. и с 4см. по-широко от предходния модел. Въпреки увеличените размери обаче общото тегло е с около 60кг. по-ниско. Няма смисъл да споменаваме, че мястото за втория ред седалки е нараснало значително, заедно с това в багажното отделение. Без да се свалят седалките багажният обем до щората възлиза на 490л., което при сгънати седалки може да нарасне до внушителните 1510л. Разбира се има и комбита с по-голям товарен обем, но все пак това е Mercedes......
Първоначално под предния капак място ще намират бензин и дизелови агрегати чиято мощност ще варира между 115 и 333к.с. Хибридни версии с дизелов агрегат и електромотор също ще има, дори две такива. Системата за задвижване на четирите колела също не е забравена, както и окачването AirMatic. В покъсен етап се очакват още версии на агрегати, както и такава с 4.0 литров, би-турбо за версията AMG. Цени все още не се съобщават, но както казахме по-горе - това е Mercedes!
Dongfeng Fengshen A30 sedan само в Китай
Базиран върху платформата на Peugeot 308 Sedan , китайската марка Dongfeng, ще представи нов седан наречен Fengshen A30. Официалната премиера на модела ще се състои през септември месец, а продажбите в Китай трябва да започнат веднага след това, като цените се очакват да започват от около 70 000 юана. Под предния капак място ще намира само 1.8 литров, бензинов агрегат с мощност 116к.с., куплиран с механична или автоматична трансмисия. Амбициите на марката са да продават по 25 000 автомобила на година, като в по-късен етап има вероятност да бъде представена и хеч версия на модела, както и такава задвижвана от електричество. Експорт не се предвижда.