Сега да минем към интериора на новия Mercedes GLC. Когато Мерцедес правят интериор, те го правят за да си кажеш "Уау". Този път… по-скоро "Ууууу". Има голям екран. Дълъг, черен, безкраен. Казват му Hyperscreen. 99 сантиметра. Колкото да си пуснеш цял филм, докато седиш в задръстването. Има и много осветление. Няма физически бутони, няма нищо. Само два кръгли вентилационни отвора, като очи на сова. И под тях още два правоъгълни. Има и две безжични зарядни за телефон, и две поставки за чаши. Но това е. Всичко е минималистично, но по един странен, студен начин.
Сега за по-важните неща. Под каросерията, GLC EQ има удължено междуосие, което увеличава пространството по подобие на китайският Mercedes GLC-L. Това е добре. Багажникът е 570 литра. Има и преден багажник от 128 литра. За да можеш да сложиш сака си и да изглеждаш по-важен. Всички версии използват 800-волтова архитектура и батерия с капацитет 94 кВтч., която обещава пробег от 713 км. с едно зареждане. Сериозно ли? Всеки, който кара електрическа кола, знае, че това е приказка за лека нощ. Но пък се зарежда бързо. С мощност до 330 кВт. 300 км за 10 минути. Да, разбира се, но само ако намериш подходяща за това зарядно. Окачването е от Mercedes S-class (W223). За да не усещаш дупките по пътищата. И най-уникалното, ще използва данни от Google Maps, за да разбере къде са неравностите. Сякаш колата е по-умна от теб. И по-добра от теб. Явно Mercedes не са се уплашили. Решиха да започнат с най-мощното си оръжие - флагманът GLC 400 4Matic. Двата му двигателя осигуряват цели 483 к.с. И докато ние гледаме това чудо, те сигурно вече са ни подготвили поне още четири версии.
И накрая, цената. Няма официални данни, но се очаква да е висока. Много висока. Защото, когато видиш толкова много точки, толкова много светлини, толкова много километри, които не можеш да стигнеш... тогава знаеш, че това е провал. Защото тази кола не е направена за да бъде карана. Тя е направена за да бъде показвана.
Няма коментари:
Публикуване на коментар