От Hyndai се канят официално да пуснат своя нов "звяр" – дългоочаквания Ioniq 6 N! Това е техният нов, "смел скок" в бъдещето на електричките и се случва малко след представянето на обновениятIoniq 6. Това е просто поредната електрическа лудост на колела. Hyundai, които доскоро правеха коли за бабички и семейства с пет деца, сега ни сервират този електрически кошмар на скоростта. Нали си спомняте оня, първия - Ioniq 5 N? Той, видиш ли, събра безброй отличия, победи в моторните спортове и направи рекордни етапи само за... две години! Това е "рок звезда", която не издава никакъв звук. Но, явно, това е достатъчно, за да спечелиш награди в свят, обсебен от "екологията". Е, сега, Ionic 6 N обещава пак да предефинира изживяването при шофиране. Звучи като нещо от бъдещето, дето ще те изстреля в космоса. Без билет за връщане.
Като го погледнеш, тоя Ioniq 6 N направо се впечатляваш! Снимките показват аеродинамичен кит, разработен за стабилност при висока скорост чрез интензивно аеродинамично развитие. Това означава, че са го правили да изглежда като нещо, което е избягало от Формула 1, но без всички онези досадни бензинови пари. Има си онези по-широки калници (за да не се обърнеш на завой), лети магнезиеви джанти и голям спойлер. Да, спойлер - голям спойлер! За да е ясно на всички, че тоя Ioniq 6 е фокусиран върху "аеродинамичната ефективност" и "динамичните възможности". Или просто, за да плашиш гаргите по светофарите. Според заместник шефа на компанията, този автомобил въплъщава "трите основни стълба на производителността на N": "Corner Rascal" (разбирай - звяр в завоите), "Racetrack Capability" (може да ходи на писта) и "Everyday Sports Car" (спортна кола за всеки ден).
Ioniq 6 N е вторият изцяло електрически N модел на Hyundai. Изграден е на същата платформа E-GMP платформа и разполага със задвижване на четирите колела с два електромотора които доставят мощност от 650 к.с. Има си и модифицирано окачване, за да не ви изпаднат бъбреците и по-нисък център на тежестта. Не е забравена и системата симулираща ръчни предавки N e-Shift и N Active Sound+, за да симулира звук на двигател, нали.
Интериора посреща със спортни седалки, които не позволяват на задникът ви да мърда, N - спортен волан за да знаете, че карате нещо специално. Абе, всичко, за да изглежда като състезателна кола от бъдещето, но без душа. Hyundai също така обявява някакви си Ioniq 6 N Drift Spec edition и Ioniq 6 N Perfomance Parts, ама за тях няма информация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар