Страници

сряда, 15 май 2019 г.

Audi A4 с обстоен фейслифт и лека хибридна технология

Късно снощи, марката представи официалните снимки на обновеното Audi A4, което ще бъде достъпно на пазара от есента на тази година. Да припомним, че това поколение на седана  построено върху изцяло новата платформа не можа да се наложи на пазара и ръководството спешно реши  да бъде обновено и то основно. Според говорител на марката промените са толкова много, че съвсем спокойно може да се смята, че това е един напълно нов модел. Външно наистина почти всички детайли са променени или изцяло нови. Може да се каже, че от старата версия са останали само прозорците и страничните огледала. Предната част е в стила на Audi A1, а задницата наподобява тази на Audi A6. Като цяло не можем да кажем дали визията ще бъде доминираща в борбата с останалите конкурентни модели, но по-всичко личи, че марката не е жалила средства да стане отново един от лидерите в този сегмент. В интериора обаче всичко си по старо му с изключение на факта, че мултимедията е нова и разполага с 10.1-инчов дисплей, а пред водача срещу доплащане, място намира виртуален кокпит с 12.3-инчов дисплей. Оборудването е обогатено с хедъп дисплей, адаптивен автопилот, сензори за обекти в мъртвата точка на водача, система за разпознаване на пътните знаци, система за предотвратяване на сблъсък, асистент за паркиране и др. 
За това, че производителят е хвърлил значителни средства в обновяването на модела може да се съди и по това, че всички версии разполагат с леката хибридна система, която работи под напрежение от 12V. Гамата на бензиновите агрегати се свежда до 2.0 литровият TFSI, във версии на мощност от 150, 190 и 245к.с. Дизеловите модификации са налични с 2.0 литровият - TDI, във версии от 136, 190 и 231к.с., както и на изцяло новият - 3.0 литров, V6-цилиндров, TDI с електрически турбини и лека хибридна система с литиево-йонна батерия работеща под 48V. Неговата мощност от 347к.с. е достатъчна да ускори автомобилът до 100км/ч, от място за 4.7 секунди. Трансмисиите са автоматични или двудискови 7 и 8-степенни, а задвижването на четирите колела ще се предлага срещу доплащане за всички модификации. Механичната, 6-степенна скоростна кутия ще се предлага по желание и то само за някои от версиите.
Цените на базовата модификация - 30 TDI, оборудвана с 2.0 литров дизелов агрегат и мощност 136к.с. ще започват от 33 600 евро и ще достигат до 62 600 евро за версията - S4 TDI, което реално означава, че има известно понижение на ценовата листа. 






Няма коментари:

Публикуване на коментар