Малко преди да бъде свален от производство MPV моделът на Hyundai, наречен Н1, корейците представят негова лимитирана версия в най-високо ниво на обзавеждане. Моделът е оборудван с почти всички допълнителни точки в ценовата листа, включително и с нови апликации в интериора. Под предния капак промени не са правени. hyndai H1 Limited се задвижва от 2.5 литровия дизел с директно впръскване, чиято мощност е 175к.с. Той е куплиран с 5-степенна, автоматична трансмисия с възможност за ръчна смяна на предавките. Новата мултимедийна система система също намира място на централната конзола, а тризоновата климатична инсталация осигурява приятна обстановка на всички 10 места. За сега от компанията не споменават, кога ще представят наследника на този модел, който бе обновен през 2013 година.
Страници
▼
четвъртък, 30 юли 2015 г.
Обновените Toyota Avanza / Veloz и Daihatsu Xenia с предстояща премиера в Малайзия
Един от най-продаваните семейни модели в Индонезия, получава обстоен фейслифт и нови агрегати. Официалната премиера на обновената Toyota Avanza позната още като Veloz ще се състои до броени дни успоредно със своя брат близнак - Daihatsu Xenia. Външно MPV модела получава изцяло нова предна и леки промени в задната част. Моделите и на двете марки ще се предлагат в два варианта на излъчване, като по този начин ще се опитат да привлекат още повече клиент с различни вкусове на предпочитания. Реално повече от 60%, от детайлите са променени. Благодарение на новите агрегати разхода на гориво е намален с до 15%.
Под предния капак място намират бензиновите 1.3 и 1.5 литрови агрегати с променлива фаза на газоразпределението чиято мощност е съответно 97 и 104к.с. серийно те ще бъдат куплирани с 5-степенна, механична трансмисия. Автоматичната трансмисия остава като опция.
В интериора промени няма, но е изцяло модернизиран. Централната конзола получава мултимедийна система и пиано лак елементи. Според производителя шумоизолацията е подобрена и е намалила нивото на шум в кабината с 20%, което допринася за значително по-добър комфорт по време на пътуване. До края на следващия месец се надяваме да разполагаме с официалните снимки на обновените Toyota Avanza и Daihatsu Xenia, които ще бъдат добавени към този пост.
вторник, 28 юли 2015 г.
Ferrari 488 Spider с премиера във Франкфурт!
Близо 6 месеца, след премиерата на Ferrari 488 GTB, марката представи откритата версия на модела чието име е 488 Spider. той притежава твърд сгъваем покрив, като интересното е, че същият е с 25кг. по-лека конструкция от подобна с текстил. Въпреки това общото тегло на откритата версия е с 50кг. по-високо от това на GTB, но като цяло е с 10кг. по-лек от предшественика си. Ferrari 488 Spider разполага с всички хитроумни активни елементи влияещи върху аеродинамиката налични в 488 GTB. Интериора също е идентичен, но тук забелязваме наличието на дисплей пред пътника, който показва оборотите на двигателя, предавката и скоростта с която се движи автомобилът. Това разбира се се предлага като екстра срещу 2400 евро, която ще бъде достъпна и за GTB.
За задвижване моделът разчита на същият V8-цилиндров, 3.9 литров, би-турбо мотор с мощност 660к.с., куплиран с 7-степенната, двудискова трансмисия. Според информацията ускорението от 0 до 100км/ч на 488Spider е 3 секунди, колкото е и на купе версията. Максималната скорост не се уточнява, но най-вероятно и тя ще се доближава до тази на GTB. Официалната премиера на 488 Spider ще се състои по време на автосалона във Франкфурт. Цени не се съобщават.
събота, 25 юли 2015 г.
Borgward с нов модел след 54 годишно отсъствие
По време на автосалона във Франкфурт, който ще отвори врати след около два месеца ще се състои премиерата на първият модел на възродената, немска марка Borgward. Тя бе възродена през 2008 година от внука на създателя на компанията с помощта на китайската компания Foton. В момента Borgward е със седалище в Германия, но производството на модела, който ще бъде представен във Франкфурт ще се осъществява в Китай, за където ще бъде и предназначен. Компанията не изключва този модел да се предлага и в останалата част на света, но това ще стане в по-късен етап и то при евентуален интерес.
За сега няма налична каквато и да е точна информация относно новият модел на марката, но се знае, че това ще бъде SUV в премиум сегмента. От компанията разпространиха първата тизър снимка, от която не се вижда много, но потвърждава информацията, че той е напълно готов за серийно производство.
Morgan Plus 4 AR с агрегат от Cosworth
По случай 65 годишнината на модела, компанията представя нова версия на Morgan Plus 4, наречена Plus 4 AR. Както става ясно този модел е подготвен изцяло от спортното подразделение на марката, която доставя автомобили за марковия шампионат на писта. Новото модификация е с преработено шаси, което е с по-ниско тегло, ново - спортно окачване, модифицирана спирачна система и нов, 2.0 литров агрегат подготвен от Cosworth, чиято мощност е 225к.с. Макар все още да не са обявени динамичните характеристики, то се очаква ускорението на модела от 0 до 100км/ч да бъде около 6 секунди, а максималната скорост над 200км/ч.
петък, 24 юли 2015 г.
Mahindra обновява модела Thar
От този месец в Индия, започват продажбите на обновената версия на един от най-продаваните 4х4 автомобили в страната, а именно - Mahindra Thar. Моделът получава нови брони, калници, степенки, задни светлини и тонирани стъкла. В интериора също има значително промени. Таблото е изцяло ново и изработено от по-качествени материали. Седалките също са нови, както и материите за тапицериите.
Под предния капак обаче няма промени. Там място намира познатият 2.5 литров, дизелов агрегат с мощност 105к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия с понижаващи предавки.
Американската версия на Honda Accord с фейслифт
Японците представиха фейслифт версията на американската Honda Accord. Тя ще бъда налична в САЩ, от края на другия месец, като цени за сега не са обявени. Европейският модел няма да получи актуализации, тъй като от тази година неговите продажби на старият континент се преустановяват.
Външно промените се свеждат до изцяло нови брони, радиаторна решетка и нова LED оптика на предните и задните светлини (срещу доплащане). В интериора промени няма. В този модел обаче дебют прави новата инфотеймънт система на марката, която има възможност за свързаност с мобилни устройства работещи с Androit или I-os. Налични за модела ще бъдат и нови системи за сигурност, а оборудването ще бъде по-богато.
Относно механиката промени няма или поне за такива не се съобщава. Под предния капак ще продължават да намират място бензиновите 2.4 и 3.5 литрови агрегати, куплирани серийно с 6-степенна, механична трансмисия. Срещу доплащане ще се предлага CVT и 6-степенна, автоматична трансмисии. Хибридната версия остава в портфолиото на модела. До края на годината се очаква да бъде представена и обновената купе версия на модела.
четвъртък, 23 юли 2015 г.
Chery Arizzo 5 ще се произвежда и в Иран
От началото на следващата година в Китай започват продажбите на Chery Arizzo 5. Седанът ще се предлага само с един бензинов агрегат. Той е с работен обем от 1.5 литра и мощност 116к.с. Серийно моделът ще се предлага с 5-степенна, механична трансмисия, но срещу доплащане ще бъде налична и CVT.
Освен на пазарите в Китай, моделът ще се предлага в Русия и Южна Америка. В края на 2016 година пък ще започне и монтажа в новият завод на марката позициониран в Иран.
вторник, 21 юли 2015 г.
Започват откритите тестове на Audi Q1
От Плановете на Audi до 2020г., знаем че има голяма вероятност още тази година да видим най-малкият кросоувър модел в гамата на марката, които ще носи името Q1. Днес имаме възможност да видим първите снимки на производствената версия на модела, която е покрита със силен камуфлаж, а от това става ясно, че ще трябва да почакаме поне още година за да станем свидетели на официалната премиера на модела.
Както става ясно от самото наименование на модела, той ще бъде позициониран под Audi Q3. Дизайна обаче няма да излъчва динамика и за съжаление няма да има нищо общо с този демонстриран в концепцията Audi Crosslane Coupe. Audi Q1 ще бъде построен върху MQB платформата на VAG, която ще бъде налична и за новият VW Tiguan, който също се очаква да направи своята премиера през 2016 година. Това само по себе си означава, че моделът ще разполага с целият наличен арсенал на концерна и няма да има позиции, в които да изостава от конкуренцията. Двигателите, които се очаква да намерят място под предния капак са 3 и 4-цилиндрови, всичките с принудително пълнене на горивото. По отношение на оборудването също няма да липсват неща, които намират място в по-горните класове на марката включително и Head-up дисплея. Серийно Audi Q1 ще се задвижва посредством предните колела, а срещу доплащане ще се предлага и задвижването Quattro. Разбира се повечето от глезотиите ще се предлагат срещу доплащане, което ще доведе до възможността да удвоите цената на базовата версия. Като цяло това ще бъде отговорът на Audi спрямо Mercedes GLA, BMW X1 и разбира се очакваният Infiniti QX30.
Infiniti Q30 с премиера във Франкфурт
Това е първата официална снимка на Infiniti Q30, чиято официална премиера пред публика ще се състои по време на автосалона във Франкфурт през септември месец. От оскъдната информация, която бе разпространена от производителя става ясно, че това ще бъде първият модел на марката, който ще се произвежда в Европа. Потвърждава се и това, че Q30 е построен върху платформата на Mercedes A-class. Интересен е факта, че марката презентира този модел, като първият в един съвсем нов клас наречен "Active Compact". Моделът ще се предлага в две нива на височина на клиренса, което реално обезсмисля наличието на версия като QX30 например.
Четири цилиндровия, 2.2 литров дизел с мощност 170к.с., също идва директно от немската компания заедно с 7-степенната автоматична трансмисия. За сега не се споменава останалата моторна гама на модела, но най-вероятно тя ще се припокрива с тази на Mercedes A-клас, като изключим разбира се AMG версията. Ако не тази година, то в началото на следващата година ще бъде представен и кросоувър варианта на модела наречен QX30, който видяхме като концепция в Женева. До броени дни се надяваме да бъде достъпна подробна информация относно механиката, както и още снимки, които ще бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Интериорът е типично за автомобил от премиум клас, но от марката твърдят, че техният модел е едно стъпало над своите конкуренти. Всички материали са заимствани от моделите на марката в по-горните класове. Според съобщението, ако влезете в автомобила със затворени очи, то няма да познаете в какъв клас модел сте седнали. Налице ще са и всичките асистенти подпомагащи водача и такива които се грижат за безопасността на пасажерите по време на път.
Под предният капак място ще намират дизеловите 1.5 и 2.2 литрови агрегати с мощност съответно - 107 и 207к.с. Бензиновите версии разчитат на 1.6 литровият мотор с мощност 120 и 154к.с., както и 2.0 литровият турбо с неговите 208к.с. Серийно всички те ще бъдат куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане ще се предлага и 7-степенната с двоен съединител.
Четири цилиндровия, 2.2 литров дизел с мощност 170к.с., също идва директно от немската компания заедно с 7-степенната автоматична трансмисия. За сега не се споменава останалата моторна гама на модела, но най-вероятно тя ще се припокрива с тази на Mercedes A-клас, като изключим разбира се AMG версията. Ако не тази година, то в началото на следващата година ще бъде представен и кросоувър варианта на модела наречен QX30, който видяхме като концепция в Женева. До броени дни се надяваме да бъде достъпна подробна информация относно механиката, както и още снимки, които ще бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Интериорът е типично за автомобил от премиум клас, но от марката твърдят, че техният модел е едно стъпало над своите конкуренти. Всички материали са заимствани от моделите на марката в по-горните класове. Според съобщението, ако влезете в автомобила със затворени очи, то няма да познаете в какъв клас модел сте седнали. Налице ще са и всичките асистенти подпомагащи водача и такива които се грижат за безопасността на пасажерите по време на път.
Под предният капак място ще намират дизеловите 1.5 и 2.2 литрови агрегати с мощност съответно - 107 и 207к.с. Бензиновите версии разчитат на 1.6 литровият мотор с мощност 120 и 154к.с., както и 2.0 литровият турбо с неговите 208к.с. Серийно всички те ще бъдат куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане ще се предлага и 7-степенната с двоен съединител.
неделя, 19 юли 2015 г.
Моделите на Morgan Olson получават хибридна технология
Може би най-разпространеният модел за доставки в САЩ е този на компанията Morgan Olson, която предлага на пазара най-разнообразни товарни модели в продължение над половин век. Това не е случайно, тъй като експлоатационният период на моделите от марката възлиза на над 20 години. Една от запазените характеристики на моделите на Мorgan Olson е наличието на изцяло алуминиевата конструкция, което води до понижаване на общото тегло, а от там и на разхода на гориво, което е важна предпоставка при експлоатацията на моделите в градски условия. Разхода на гориво е една от най-ценените качества на най-популярният модел на марката. От следващият месец ванът ще се предлага и с хибридна система, която ще дава икономии на гориво до 30%. Снабден с познатият дизелов Cummins агрегат, хибридната система разполага със суперкондензатори, които съхраняват електрическа енергия получена от регенериращите спирачки. С помощта на електромотор при потегляне и доускоряване моделът получава допълнителна тяга, която подпомага дизеловият агрегат. Стоп/Старт системата също допринася за икономията на гориво. Уникалното на тази технология е, че безпроблемно може да се вгради и в останалите модели на марката, които се основават върху шасита от Ford, Daimler и Freightliner. Очакванията на производителя са до края на 2017 година повече от 70%, от продуктите напускащи вратите на производствените халета да разполагат с тази хибридна технология.
Ram 3500 с нов агрегат за моделната 2016 година
След обособяването на Ram, като самостоятелна марка в групата на FCA, товарните модели получават свое собствен облик. Тази седмица бе представен моделът Ram 3500, познат като Dodge Ram. Това е третият по продажби в САЩ модел, предпочетен от 350 000 клиента само през миналата година, което е показателно за качествата му. С конкуренти като:
Ford F-series, Chevrolet Silverado и вече Nissan Titan XD, борбата за клиенти е жестока. Ето защо Ram 3500 получава подобрения предимно в механиката. сега той разполага с нов, 6.7 литров турбо дизелов агрегат доставян от Cummins, чиято мощност е 385к.с. и смазващ въртящ момент от 1225Nm. Това ще позволи на модела безпроблемно да дърпа ремаркета с товар от 13.7 тона, което е важно преимущество в избора на подобен автомобил. Бензиновата версия продължава да разчита на доказалият се 5.7 литров, V8 с мощност 390к.с. Шасито, трансмисията и окачването също са подсилени, а в по-късен етап моделът ще се предлага и с интегрирана товарна рампа. Не на последно място трябва да се спомене, че диапазона на сервизното обслужване е вече 25 000км. За промени в ценовата листа не се съобщава, но при всички случаи такива ще има.
събота, 18 юли 2015 г.
Roewe 360 наличен в Китай от август месец
От следващия месец в Китай, започват продажбите на новия седан на марката наречен Roewe 360. Той ще замести остарелият вече модел 350 и ще продължава да е насочен за младите семейства в китайската република. С дължина от - 4.6м и ширина - 1.8м, моделът ще предлага достатъчно място за 5 човека.
Под предния капак място намират бензиновите 1.4 и 1.5 литрови агрегати, като по-малолитражният е с принудително пълнене на цилиндрите и мощност 150к.с. и идва от GM. Атмосферният агрегат се задоволява с 109к.с., Серийно всички версии ще се предлагат с 6-степенна, механична трансмисия. Срещу доплащане за версията с турбо компресор може да се поръча новата двудискова, 7-степенна трансмисия, която също идва директно от GM.
четвъртък, 16 юли 2015 г.
Toyota привиква 625 000 хибрида заради проблем в софтуера
Тази седмица стана ясно, че Toyota ще привика над 600 000 хибридни автомобили в сервизите заради установен проблем в софтуера, който може да доведе до цялостен отказ на хибридната система по време на движение. От този проблем е засегнато цялото семейство на Prius, както и хибридната модификация на Auris. Всички засегнати модели са произведени между 2010 и 2014 година. Собствениците на моделите с установен дефект ще бъдат поканени в най-близкият официален сервиз на марката, като за инсталирането на новият софтуер ще бъдат необходими е повече от 30 мин. Разбира се всички разходи ще са за сметка на компанията не зависимо от пробега на автомобила.
вторник, 14 юли 2015 г.
Suzuki с нов компактен модел до края на годината
Пред нас е производствената версия на Suzuki IK-2 Concept, която се очаква да бъде налична в шоурумите на марката до края на тази година. Въпреки, че на снимките моделът е все още замаскиран става ясно, че дизайна напълно ще препокрива този на концептуалният модел. Още, когато видяхме концепцията стана ясно, че дизайна няма да е една от силните черти на модела. Това обаче не се отнася за вътрешното пространство и пригодността за всекидневна употреба. Този функционален хеч модел ще бъде един от стълбовете на марката в близките няколко години. Все още не е известно дали този модел ще се предлага и на стария континент, като заместник на Swift. Леката конструкция и новите агрегати също ще бъдат един от козовете на модела чието име кодово име е Yra. Под предния капак се очаква да намерят място 1.2 и 1.4 литровите, бензинови агрегати куплирани с ръчна или CVT трансмисия, както и 1.3 литровия, Multijet доставян от Fiat. Според информацията в повечето случаи, средния разход на гориво няма да надхвърля 5л/100км. Повече подробности за модела очакваме да научим до края на месеца.
Mazda освежава модела BT-50
След инвазията на новите модели от конкурентните марки в този клас, Mazda е принудена да актуализира своя Pick-up и да се бори за добри позиции на пазара. Пет години след представянето на Mazda BT-50 и няколко месеца след обновяването на своя технологичен близнак - Ford Ranger, марката подлага на козметична операция своя модел. Външно промените се свеждат до нова радиаторна решетка, нова оптика на фаровете, променени степенки и нов дизайн на алуминиевите джанти. Нова е и цветовата гама, която ще отличава новата от старата версия на модела.
Макар и все още да не разполагаме със снимки на интериора, то там също се очакват промени, като една от най-значителните ще бъде наличието на новата инфоразвлекателна система на Mazda, което ще доведе и до промяна на дизайна на централната конзола. Шестте въздушни възглавници и камерата за заден ход вече ще бъдат предлагани серийно. Що се отнася до агрегатите и трансмисиите, то там нещата са по старо му. Под предния капак място ще намират 2.2 и 3.2 литровите, турбо дизели куплирани с 6-степенни, механични или автоматични трансмисии задвижващи задните или четирите колела. Бензиновият, 2.5 литров агрегат също остава в гамата на модела. Както и до сега моделът ще се предлага с двойна и единична кабина.
понеделник, 13 юли 2015 г.
Skoda с товарен модел през 2017г.
Според информацията тези шпионски снимки ни показват бъдещ товарен модел, не от кого и да е, а от Skoda. Да, чехите явно ще влезнат в този сегмент и то с двата крака на пред и то с летящ старт. Първият товарен ван на Skoda ще се основава върху платформата на Volkswagen T6, което ще бъде огромен плюс за чешкият представител. Богата гама от модерни Евро 6 агрегати ще бъде налична и тук, както и задвижването на четирите колела, но ще бъде спестено от модерните системи за сигурност, както и комфорта. Шумоизолацията и качеството на материалите ще са същите, като в базовите модели на немския модел. Забравете за LED светлините, а би-ксеноновите фарове ще бъдат налични срещу доплащане само за върховите версии. Адаптивното окачване също ще бъде табу за чешкият модел. Няма място на съмнение, че моделът на Skoda ще се предлага както в товарна, така и в пътническа версия. Името на модела все още не е известно, нито датата на неговата премиера. Най-вероятно тя ще бъде насрочена за края на следващото лято, а продажбите ще започнат в началото на 2017 година.
Citroen C4 Sedan / c-Quatre ще бъде представен в Китай
По време на автосалона в Китай, френската марка ще покаже изцяло новия Citroen C4-Quatre. Той ще бъде построен върху същата PF2 платформа, но за целта тя е модернизирана. Както и до сега този седан ще се предлага на китайския пазар, а в по-късен етап и на този в Южна Америка. За да открои новият от старият модел производителя е сменил и неговото наименование, като сега то е C-Quatre. Освен това и дизайна е в собствен стил и не може да бъде свързан със своя донор -Citroen C4. Много е вероятно C4-Quatre и C-Quatre на първо време да бъдат произвеждани успоредно. За сега не се съобщават подробности относно механиката, но най-вероятно под предния капак ще видим и новият, 3-цилиндров, турбо бензинов агрегат в различни версии на мощност. Повече подробности се очакват да станат ясни в началото на другия месец.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
След официалното представяне на модела става ясно, че неговото име е C4 Sedan или още c-Quatre, в зависимост от това на кои пазари се предлага. Той е позициониран между Citroen C4 L и Citroen C4-Quatre Sedan и най-вероятно ще замени двата модела.
За задвижване моделът ще разчита на бензиновите 1.2 и 1.6 литрови агрегати с мощност съответво 136 и 117к.с., куплирани с 6-степенна, механична или автоматична трансмисия. В по-късен етап се очаква и версия на 1.6 литровия агрегат с мощност 163к.с.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
След официалното представяне на модела става ясно, че неговото име е C4 Sedan или още c-Quatre, в зависимост от това на кои пазари се предлага. Той е позициониран между Citroen C4 L и Citroen C4-Quatre Sedan и най-вероятно ще замени двата модела.
За задвижване моделът ще разчита на бензиновите 1.2 и 1.6 литрови агрегати с мощност съответво 136 и 117к.с., куплирани с 6-степенна, механична или автоматична трансмисия. В по-късен етап се очаква и версия на 1.6 литровия агрегат с мощност 163к.с.