Всеки ги прави, всеки ги иска. Манията не показва никакви признаци на забавяне, а автомобилните производители продължават да бълват нови SUV модели, все едно не сме затънали вече до колене в кал. Сега Mitsubishi mредставят някакъв нов модел, предназначен за пазарите Малайзия и Индонезия. Ясно. За хората, дето живеят там, където пътищата са по-скоро идеи, отколкото реалност.
Изцяло новия Destinator, дебютира в Индонезия. Звучи като име на някой евтин филм за пътуване във времето, но всъщност е просто SUV с три реда седалки проектиран за семейните клиенти. Тоест, за хора, които трябва да натъпчат шест деца и триста кила ориз в една кола. И, разбира се, да може да се справя с различни пътни условия. Което вероятно означава, че ще преминава през дупки, без да се разпадне напълно. Реално, това е производствената версия на миналогодишния им концепция Mitsubishi DST. Изглежда обещаващо, нали? Само че е базиран на платформата с предно предаване от Mitsubishi XForce, което не звучи добре! Предно предаване на SUV с три реда седалки? Отвън, Destinator остава верен на оригиналната концепция, а това обикновено означава, че са взели нещо интересно и са го направили максимално скучно. Има си и внушителна радиаторна решетка, агресивни LED светлини и "изваяна каросерия". Разбира се, някои детайли са смекчени за производството. Броните и светлините са леко преработени, огледалата са конвенционални, а колоните са по-дебели. 18-цоловите джанти изглеждат малко малки за тоя размер, но пропорциите са по-добри от тези на средностатистически бюджетен SUV с три реда седалки. Ето, това е истински комплимент!
Mitsubishi Destinator получава по-мощен 1.5-литров, 4-цилиндров двигател с турбокомпресор и мощност от 161 к.с. Не е ли това прекрасно? Само 1.5 литра за такъв камион. Все едно да дадеш на слон колело за баланс. Двигателят, който не е електрифициран, е комбиниран изключително с CVT трансмисия. Любимата ни. Една кутия, дето кара двигателя да вие като ранена лисица, докато колата набира с темпото на охлюв. И както казахме по-горе, всичко това отива към предните колела, защото задвижването на всички колела е само за истински автомобили, не за семейни талиги, нали? Въпреки това, казват, че окачването е с комфортни настройки, има пет режима на шофиране и "щедър пътен просвет". Значи, че ще може да се справя с "неравните пътища и суровите метеорологични условия" на тези пазари. Което е хубаво, защото в повечето от тези страни пътищата изглеждат така, сякаш са минавали през тях с танкове особено в сезона на дъждовете.
Интериора предлага място за 7 човека в класическа триредова подредба. За да може да се карате кой да седи най-отзад. Има множество отделения за съхранение. Чудесно! Ще можете да си натикате всички боклуци и да ги загубите. Обемът на багажника? Не са го разкрили. Защо ли? Вероятно защото с всички седалки на място, там можеш да побереш само една пощенска марка. Но пък, ако сгънеш втория и третия ред, отваряш значително товарно пространство. Ето, това е маркетинг! Дигиталният кокпит изглежда малко по-утилитарен от концепта. Разбира се, има 12.3-инчов дисплей за инфотейнмънт системата 8-инчов цифров инструментален панел в лъскава черна рамка. Има и озвучителна система с марката Yamaha, амбиентно осветление и панорамен люк. И някакви си системи за подпомагане на водача.
Няма коментари:
Публикуване на коментар