Продажбите на електрическият MG Mulan / MG4 E стартираха добре, като дори моделът бе приет радушно и в Европа, но сега неговите продажби се сриват главоломно, като за февруари месец в Китай от моделът бяха продадени едва 13 бройки от общо 7002 продадени автомобили на марката в страната. Поради този факт не е изненада, че вместо да бъде обновен модела, той ще бъде заменен от изцяло нов поколение което ще бъде с увеличени размери и съвсем нов дизайнерски език. Най-вероятно, то ще бъде представено още тази пролет, но за сега няма информация дали ще се предлага в Европа.
Второто поколение на MG4 е с дължина от 4.29 метра и разполага с междуосие от 2.7 метра, което е с цели 5 см. по-дълго от това на настоящият модел. Общата дължина като цяло е нараснала с 10.5 см., което неминуемо ще се отрази благоприятно на вътрешното пространство. Дизайна е издържан в новият стил на марката наложен от кросоувърите MG ЕS5 и MG ZS, като изоставя авангардният стил и автоматично отварящите се задни елерони подобряващи аеродинамиката, които наблюдавахме в предходното поколение. Впечатление правят задните светлини вдъхновени от тези в MG Cyberster с вградени светещи стрелки за мигачите. Снимки на интериора все още не са разпространени.
По отношение на механиката няма много подробности, но от изтеклата информация става ясно, че второто поколение на MG4 е с около 200 кг. по-леко. Това до някъде дава и отговор за наличието на по-маломощен електромотор с мощност 164 к.с., който ще бъде захранван от литиево-желязо-фосфатна батерия, чиито капацитет не се съобщава. Автономията също не е ясна, но е известно, че максималната скорост ще бъде ограничена до 160 км/ч. Нищо не се споменава за по-мощна версия или двумоторна такава с каквото разполагаше предходният модел.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
MG официално ни показа интериора на новият MG4, малко преди дебюта му в Китай на 5 август. Там наблюдаваме ново табло, интелигентна информационно-развлекателна система, разработена съвместно с Oppo (да, същите, дето правят телефони), и подобрен дизайн на седалките. Всичко това, за да подобрят комфорта на пътниците. Естествено. Главният акцент на новото оформление на арматурното табло е 15.6-инчовият плаващ централен дисплей от който се управляват повечето от функцииите в автомобила. Под екрана са останали само 5 физически бутона. Вентилационните отвори вече са скрити в повърхността на арматурното табло, за да се запази "минималистичната естетика".
Няма коментари:
Публикуване на коментар