Страници

понеделник, 10 февруари 2025 г.

**Официални снимки на Renault Estafette E-Tech, Trafic E-Tech и Goelette E-Tech

 


Няколко седмици след представянето на Flexis Mobility, от страна на Renault и Volvo, сега френската марка показва и своите предложения и техните смели имена. Визуално предложенията на Renault не се различават от моделите на Flexis, но ако откриете такива, то те са по-скоро символични. тяхната обща платформа обаче представлява значителна стъпка напред по отношение на гъвкавостта, ергономията и свързаността за ефективното намаляване на оперативните разходи на собственика. 


Трите модела са разработени за да отговорят на широк набор от различни търговски изисквания. те споделят обща ДНК, но всеки разполага със собствен характер. Базирани на новата скейтборд платформа с 800-волтова и SDV архитектура, адаптивните, компактни и просторни ванове предоставят неограничени възможности за персонализиране и предлагат високи стандарти на безопасност. 


Несъмнено водещият модел на новата електрическа гама от търговски модели на марката е Renault Estafette E-Tech. Това е ергономичен и лесен за употреба товарен ван, насечен предимно към градската среда. Високият таван от 2.60 метра, страничните плъзгащи се врати и задната ролетна щора са чертите които открояват модела от всичко познато на пазара до момента и реално го оставят без конкуренция в този сегмент. 


Renault Trafic E-Tech от своя страна се откроява с високотехнологичен дизайн с плавни и структурирани линии и оптимизирани размери, които го правят пригоден за всевъзможна употреба. Производителят съобщава, че въпреки дължината си от 4.90 метра Trafic E-Tech разполага с радиус на завой съпоставим с този на Renault Clio


На трето, но не на последно място е Renault Goelette E-Tech, който е проектиран за широк спектър от приложения благодарение на версията с шаси кабина, фургон и самосвал. Като цяло шасито на този модел може да бъде адаптирано към нуждите на съответния бизнес. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Успоредно с официалните снимки на интериора, производителят разпространи и малко по-подробна информация за новото търговско семейство на марката, което ще бъде електрическата алтернатива на настоящият Renault Trafic с ДВГ, чието производство се очаква да продължи успоредно с електрическите модели. Както вече знаем това моделно семейство се състои от Trafic, Etafette и Goelette. И трите модела споделят една и съща скейтборд платформа, но разполагат със собствена идентичност според различните нужди и предназначения. 

За задвижване и трите версии ще разчитат на електромотор с мощност от 197 к.с. Захранващите тягови батерии са с капацитет от 60 или 81 кВтч., които осигуряват пробег между 350 и 450 км. Благодарение на 800-волтовата архитектура на платформата, зареждането от 15 до 80%, отнема до 20 минути, като и двете батерии имат функцията за двупосочно зареждане. 


Интериорите като цяло са идентични и за трите версии, но се различават леко по оформлението на работната площ, което също е съобразено според предназначението. пред водача място намира 10-инчов цифров инструментален панел, а в центъра на таблото е разположен ориентиран към водача 12-инчов тъчскрийн за мултимедийната система openR с достъп до над 50 приложения на Google. Активната безопасност е гарантирана от наличието на ADAS системи включително и Safety Coach, която следи поведението и стилът на управление на водача. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар