Страници

четвъртък, 24 октомври 2024 г.

Обновеният Geely Xingyue L представен в Китай с цена от 25 000$

 

Китайците обновяват  представеният преди близо 4 години триредов SUV - Geely KX11 / Xinqyue L / Monjaro. Както знаем моделът е базиран на СМА платформата от Volvo и бързо се превърна в пример за съчетаване на лукс и технологичност, които предлагат висока степен на комфорт, безопасност и енергийна ефективност. Този автомобил е доказателство и за стремежа на Geely към иновации и напредък в автомобилната индустрия и дори стана основа за флагманският SUV модел на французите - Renault Grand Koleos. За съжаление обаче китайците не са имали смелостта да променят дизайна на своят модел и външни промени почти липсват. При по-внимателно вглеждане обновената версия може да бъде различена единствено по своята радиаторна решетка. 

Интериора обаче приема изцяло нова централна конзола между предните седалки, която е станала по-висока и масивна, а скоростният лост е с нов дизайн. Налична е нова цветова гама за тапицериите, а задните седалки вече имат възможност за електрическо регулиране на наклона на облегалките. Таблото запазва своите три дисплея всеки с размер от 12.3-инча, а срещу доплащане ще бъде наличен и  25.6-инчов AR-HUD дисплей, който предоставя на шофьора информация за пътя и навигацията без да му трябва да отвежда поглед от пътя. Освен това автомобилът разполага и със система за автоматично паркиране, която позволява на автомобила да се движи самостоятелно в паркинга. 

Под капака промени няма, но обновеният модел вече ще се предлага само с по-мощната версия на 2.0 литровият, турбо бензинов мотор с мощност 238 к.с. Той е куплиран серийно с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща предните или четирите колела в зависимост от версията. Новост за модела са адаптивните амортисьори с три режима на работа, но те ще са налични само за версията 4х4. В по-късен етап ще бъдат обновени и хибридните версии Xingyue L Zhiqing. Продажбите на обновеният Xingyue L в Китай вече са започнали, като за обновената версия производителят иска минимум 24 800 долара, което с 2000 долара повече от цената на модели преди реформата. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар