Страници

четвъртък, 28 март 2024 г.

Hyundai I30 с трети фейслифт

 

Корейците явно не бързат да подменят семейството на Hyundai I30 и отново го модернизират, което означава, че поне в следващите 2-3 години няма да видим негов пряк наследник. Външните промени са почти незабележими, но при внимателно вглеждане откриваме ревизирана броня, радиаторна решетка и серийните LED предни светлини. Погледнат отзад обновеният модел веднага може да бъде разпознат благодарение на новата броня. Както до сега в моделната гама ще присъстват хеч, комби и фастбек, но за съжаление Hyundai I30 N, който се предлагаше във версия хеч и фастбек, отпада от гамата на модела което между другото важи и за Hyundai I20 N. За добро или лошо с този ход марката дава ясна заявка, че ще се съсредоточи върху производството на EV модели, където значката N, няма да бъде забравена. 

В интериора на обновеното семейство на I30, откриваме 7 или 10.2-инчов цифров инструментален панел пред водача, придружен от нова инфо-развлекателна система с 10.2-инчов екран. Отворите за въздух на климатичната инсталация също са леко променени, а материалите са станали по-приятни на допир. Оборудването е станало по-богато, като собствениците вече могат да оборудват своите модели с най-новите асистенти подпомагащи шофирането, а стандартно за модела са налични системата за подпомагане движението в пътното платно, интелигентна система за разпознаване на пътните знаци и адаптивен автопилот. 

Моторната гама след фейслифта на Hyundai I30 включва: 1.0 литровият, 3-цилиндров турбо бензинов мотор с мощност 118 к.с. и 4-цилиндровият, 1.5 литров турбо агрегат с неговите 159 к.с. И двата агрегата са оборудвани серийно с 48-волтава лека хибридна система, която облекчава двигателите при потегляне от място. И за двата агрегата са налични механични или двудискови трансмисии.



Няма коментари:

Публикуване на коментар