Снимки на интериора все още не са разпространени но е ясно, че на борда място ще намират всички най-нови технологии с които китайският производител разполага включително и автономната система за шофиране с лидар технология от 3-то ниво. Това е разбираемо, тъй като се очаква цените на YangWang U9 да стартират от около 140 000 долара.
+++++++++++++++++++++++++++++++++След разпространената официална информация за модела става ясно, че той ще бъде наличен като изцяло електрически и хибриден седан. Електрическата версия на модела ще разчита на четири електромотора с обща мощност от 1306 к.с., които се захранват от тягова батерия с капацитет 135.5 кВтч., която би трябвало да осигурява автономия между 720 и 800 км. производителят споменава, че ускорението на тежащият 3095 кг. електрически седан до 100 км/ч. от място ще отнема едва 2.9 секунди, а обявената максимална скорост е 270 км/ч.Хибридната версия също не е за подценяване и на свой ред разчита на 2.0 литров турбо бензинов мотор с мощност 268 к.с. и четири електромотора. Общата мощност на хибридната система доставяна към колелата е 1341 к.с., а тяговата батерия която осигурява движение в изцяло електрически режим в рамките на 180 к.с. е с капацитет 52.4 кВтч. С пълен резервоар и заредена на 100% батерия, YangWang U7 PНЕV ще може де измине 1000 км.
Интериорът на U7 е изключително добре оборудван, независимо от версията, но ще се се предлага във версия от 4 и 5 места. Пред водача място намира 23.6-инчов цифров инструментален панел, 12.8-инчов тъчскрийн за инфо-развлекателната система и трети дисплей пред спътника на водача с размер от 23.6-инча. Част от информацията водачът получава и от 70-инчов AR-HUD дисплей. централната конзола между предните седалки е оборудвана с подгряващи или охлаждащи поставки за чаши, както и с хладилно отделение. Версията с четири седалки разполага със сгъваеми маси за возещите се на втория ред седалки и два допълнителни монитора за развлечение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар