Страници

сряда, 26 януари 2022 г.

Третото поколение на Toyota Sequoia с хибридна система и V6-цилиндров мотор

След 14 годишна служба, второто поколение на Toyota Sequoia е заменено от модерен наследник, който има всички шансове да продължи доброто представяне на пълноразмерният SUV модел на пазарите отвъд океана. Не е изненада, че третото поколение на модела е базирано върху шасито от представената наскоро Toyota Tundra и приема същият груб дизайн, който напълно подхожда на модел от този ранг. Японският представител няма претенциите за луксозен SUV и е предназначен за обикновените потребители в САЩ и Канада, но предлага всички удобства и най-нови технологии налични в моделите на марката. Новата Toyota Sequoia ще се конкурира пряко с модели като: Chevrolet Tahoe/SuburbanGMC Yukon и Ford Expedition


Под капака на новата Toyota Sequoia, място намира новият 3.5-литров, V6-цилиндров, би-турбо бензинов мотор и електромотор, чиято обща мощност възлиза на 437 к.с. с което марката декларира загрижеността си и към околната среда. Серийно хибридната система е куплирана с 10-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Разхода на гориво не е споменат, но имайки предвид способността на хибридната система да задвижва модела в изцяло електрически режим, би трябвало да очакваме задоволителни стойности, спрямо мощността която се предлага. Освен стандартната версия е предвидена и такава, насочена към по-екстремният офроуд с заключващ се заден диференциал и куп системи подпомагащи прекосяването на пресечени терени.


Интериора повтаря почти на 100%, този в пикапа - Tundra, но усещането за лукс е засилено, чрез малко по-скъпите материали, различните разцветки на тапицерията и серийното амбиентно осветление. Пред водача място намира познатият 12.3-инчов, цифров инструментален панел, а мултимедийната система е налична с 8 или 14-инчов дисплей. Странно е решението на компанията, третият ред седалки да няма възможност да се прибират в пода, но явно това си има някакво логично обяснение, което за нас остава загадка. Няма нужда да се споменава, че на борда още от базовото ниво на оборудване, място намират редица системи и асистенти подпомагащи шофирането. Моделът ще се предлага във версия с 7 или 8 места, а производството ще се осъществява в Тексас. Цените все още не са оповестени. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар