Вие следите ли какво става в Китай? Или само ние сме такива откаченяци? Сега, значи, знаете за Geely Atlas, нали? Е, него вече го пипнаха. Фейслифт. Сега и по-малкият му брат, Geely Boyue дето в Китай му викат Cityray и той е под ножа! В същия дух. Boue / Cityray вече е с нова мутра, по-строга такава. Фаровете са малки, компактни, ама си стоят на същото място. Значи, не са сменяли ламарините. Новите LED фарове хвърлят на 186 метра! Предишните достигали само 146. Ей така, да ви е ясно - 40 метра повече! Броните и решетката също са сменени. И под капака има една светлинна лента, широка 2.05 метра. Все едно коледна украса, ама за кола.
Тия двамата, дето са от едно семейство и си приличат като две капки вода, всъщност са на различни платформи. Atlas е на CMA, дето може да си сложиш и 4х4, ако искаш да се правиш на нещо повече от останалите. А Cityray? Той е на по-новата BMA платформа. Само предно предаване, моля! Обаче! Има си многоточково задно окачване не е като някаква си греда. Технически... ами, същото си е. Обновеното Geely Boyue си идва само с 1.5 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 181 к.с., куплиран серийно с 7-степенна, роботизирана трансмисия. Няма хибриди, въпреки че в Китай ги обожават. Ще чакат.
За сметка на това обаче, вътре е съвсем друга бира! Целият преден панел и тунелът по средата са чисто нови. Предишният екран беше вертикално разположен, а сега си е „пейзажен“ - както си му е редът! Има нов джойстик за скоростите. А поставките за чаши вече са без капачета! Ей, голяма трагедия, обаче могат да се охлаждат или затоплят, което ебати якото! Интериорът може да е черен или пък горчица. Има си и амбиентно осветление, дето си сменя цветовете в 256 различни такива. Продажбите в Китай почват през август. Сегашният Boyue там струва между 93 и 119 хиляди юана, което е някъде около 13-17 хиляди долара, а новият ще бъде малко по-скъп. То е ясно!
Няма коментари:
Публикуване на коментар