Четири години след прекратяването на производството на Subaru WRX STI, сега японската марка представя новата версия на модела, която ще бъде произведена в ограничена серия от 500 бройки и то всичките с десен волан. Както се очаква от модел подготвен от Subaru Tecnica International, базираният на Subaru WRX автомобил разполага с леко променена визия благодарение на новият карбонов аеропакет с характерен заден спойлер, нови настройки на окачването и увеличена мощност. Поради неясни причини обаче, характерният централен диференциал чиито настройки могат да се променят от водача липсва в новото издание на модела.
Под капака на Subaru WRX STI S210 място намира напомпана версия на познатият 4-цилиндров, 2.4 литров боксер с принудително пълнене на цилиндрите, чиято мощност сега възлиза на 296 к.с., което не е много, но все пак с 25 к.с. повече от нормалната версия. Освен липсата на централен диференциал, новият модел разочарова и факта, че ще се предлага само с CVT трансмисия, която според производителят е настроена за висока степен на контролируемост и насочена към употреба на пистата. Серийно WRX STI идва с адаптивно окачване и спирачната система от Brembo, която разполага с шест бутални предни апарати.
Интериорът е без промяна, но веднага се забелязват карбоновите спортни седалки на Recaro, кожата напа и червените 3 точкови предпазни колани придружени от декоративни червени шевове на тапицерията. Продажбите на новото Subaru WRX STI в Япония ще започнат през лятото на тази година с цени стартиращи от около 70 000 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар