Лавината от новини свързани с предстоящи китайски модели, която заля интернет пространството този уикенд продължава с най-новото предложение на GAC Aion. Въпреки, че китайската марка стартира подобаващо рез 2017 година, то през последната година общите продажби на марката спаднаха до 35 000 автомобила годишно, което вероятно не задоволява нейното ръководство. GAC Aion RT е най-новото попълнение в гамата на Aion, насочено към завладяване на пазара на електрически седани. Aion RT е тук, за да промени начина, по който мислим за автомобилите и най-вероятно ще наследи Aion S Max въпреки, че по всяка вероятност ще е позициониран стъпало над него.
С елегантните си линии и модерен дизайн, Aion RT веднага ще привлича погледите на минувачите. Просторният интериор ще ви предлага комфорт и лукс, които не очаквате от електрически автомобил в този сегмент, а с междуосие от 2775 мм, ще имате повече от достатъчно място за краката си и за багажа си. Общата дължина на модела възлиза на 4.86 метра, а дизайнът е характерен за новите електрически китайски автомобили със затворена предна част и електрически дръжки на вратите.
Под елегантния екстериор се крие мощно сърце – постоянен магнитен синхронен мотор, който ще се предлага в две опции за мощност: 201 к.с. и 221 к.с. Това означава, че ускорението няма да ви остави без дъх, но динамичното шофиране ще бъде част от вашето ежедневие въпреки максималната скорост, която в най-добрият случай е 163 км/ч. Капацитетът на батерията, както и автономията все още не са разкрити.
Интериорът също все още не е разкрит, но Aion RT ще бъде пълен с най-новите технологии, които ще направят всяко пътуване незабравимо. С опционалния люк на покрива и стъклото с висока степен на UV защита, ще можете да се наслаждавате на пътуването си с пълна увереност. Повече подробности за модела ще бъдат добавени към този пост след неговата официална премиера, която ще се състои съвсем скоро.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
След официалната премиера на модела става ясно, че Aion RT ще се предлага с литиево-желязо-фосфатна батерия от CATL, която ще осигурява автономия до 650 км. измерени според китайският стандарт. Производителят съобщава, че същата ще може да бъде заредена в рамките на 30 минути от 30 до 80%, а благодарение на новата 400 волтовата силициево карбидна технология, това време може да бъде сведено до 18 минути.
Интериорът е издържан в минималистичен стил с с два отделни екрана за инструменталният панел и инфо-развлекателната система с гласов асистент и плаваща централна конзола между седалките с две поставки за безжично зареждане на телефони. Електрическият седан е оборудван с най-новото поколение лидар технология, която не се нуждае от високо прецизни карти и може да покрие до 254 сценария за автономно шофиране от 3-то ниво.
Няма коментари:
Публикуване на коментар