Главният акцент обаче е наличието на 2.8 литровия, турбо дизелов агрегат с мощност 208 к.с., оборудван с 48-волтова лека хибридна технология. На борда място намира и малка литиево-йонна батерия, която позволява маневрирането да се извършва в изцяло електрически режим посредством стартер генератора който добавя 16 к.с. към мощността на модела. Според производителят, леката хибридна система като цяло допринася за 6 до 10% намален разход на гориво. Неелектрифицираната версия на 2.8 литровият мотор, както и 2.4 литровият дизел остават в гамата на модела заедно с бензиновият 2.7 литров мотор. Както до сега Toyota Hilux ще се предлага с механични и автоматични трансмисии задвижващи задните или четирите колела. Марката е готова и с изцяло електрическата версия на модела, но все още не го е одобрила за продажба тъй като наблюденията са за пренасочване на клиентите към хибридни модели, а не към електрически такива.
Страници
▼
четвъртък, 1 февруари 2024 г.
Toyota Hilux с трети фейслифт и лека хибридна технология
Един от най-популярните пикапи в световен мащаб е подложен но поредно обновяване което означава, че ще продължава да служи такъв какъвто го познаваме поне още 4-5 години. За моделната 2024 година Toyota Hilux, получава ревизирани предни LED светлини, нова радиаторна решетка и броня с променен дизайн които допринасят за по-елегантното излъчване.
Снимки на интериора все още не са разпространени, но се съобщава за по-богато оборудване възможност за двузонова климатична инсталация, безключов достъп и старт на автомобила, подложка за безжично зареждане на телефони и разширен пакет от асистенти. както до сега моделът ще се предлага с двойна и единична кабини с 2 и 4 врати.
Няма коментари:
Публикуване на коментар