Интериора е подобаващ за съвременен модел с извито табло и стандартен 10-инчов стоящ дисплей за инфо-развлекателната система с Google и гласов асистент. Пред водача обаче място намира аналогов дисплей, но срещу доплащане е наличен и цифров инструментален панел, който е сериен за електрическите версии заедно с LCD огледало за обратно виждане. Новата кабина предлага и допълнително място за съхранение на дребни предмети с общ обем от 135 литра. Пътниците имат достъп до множество USB-C портове, безжични зарядни устройства, а за по-удобна работна обстановка пасажерската седалка лесно се превръща в работна маса. На борда място намират и редица асистенти подпомагащи шофирането, чиято бройка може да достигне - 20.
Страници
▼
вторник, 21 ноември 2023 г.
След 43 години на служба Renault Master получава своето 4-то поколение
Днес се състоя премиерата на четвъртото поколение Renault Master, на което френският производител залага много с надеждите моделът да се превърне в лидер на продажбите на търговски превозни средства в Европа. От пръв поглед се вижда, че Renault Master е изцяло нов модел с нова каросерия. Специално внимание е обърнато на аеродинамиката, която според производителят е причина моделът да бъде с до 21%, по-икономичен от своят предшественик. Както до сега, Renault Master ще предлага разнообразна гама от модификации, като в случая са налични 20 модификации с товарно пространство между 11 и 22 кубични метра и товароносимост до 4 тона.
Четвъртото поколение на Master се уповава върху нова мултиенергийна платформа на режията, която е съвместима с ДВГ, електрически и водородни системи за задвижване. Базовият модел е оборудван с познатият - 2.3 литров dCi мотор във версии на мощност от 105, 1301 150 и 170 к.с. серийно той е куплиран с 6-степенна, механична трансмисия, а за по-мощните версии е наличен и 9-степенен автоматик. Налична разбира се ще бъде и изцяло електрическа версия, която ще се предлага в две версии на мощност от 130 и 143 к.с. За по-маломощната модификация е предвидена тягова батерия с капацитет от 40 кВтч., която на книга разполага с автономия от 180 км. По-мощната версия е оборудвана с 97 кВтч. батерия, благодарение на която автономията достига 410 км. При нея се предлага възможност за бързо зареждане, като за 30 минути ще може да бъде добавена енергия достатъчна за изминаването на 230 км. Както стана ясно по-горе, моделът ще се предлага и със задвижване от водородни клетки, но подробна информация за тази версия ще бъде достъпна след официалната премиера, която ще се състои не по-рано от 2025 година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар