Новото поколение на
Toyota C-HR ще бъде представено официално утре, но сега имаме възможност да видим първите официални изображения на модела, който бе представен като концепция в края на миналата година. Както се очакваше дизайнът е близък до концепцията
C-HR, но при по-внимателно вглеждане разликите са осезаеми. Дизайнът е запазил своята ексцентричност и се характеризира с компактни и агресивни пропорции. Новото поколение на C-HR се откроява със своите С-образни предни светлини, голямата радиаторна решетка и двуцветното оцветяване на купето, което най-вероятно ще се предлага опционално. Погледнат отзад моделът се характеризира с уникална за модела светлинна лента със светещ надпис. Според официалната информация габаритите на модела са както следва: дължина - 4.36, ширина - 1.83 и височина - 1.57 метра, което означава, че новият модел е по-къс, но по-широк от предходният.
Не е тайна, че слабото място на настоящото поколение до някъде бе интериорът, който сега разполага с откровено по-качествени материали. Сега той е по-модерен с цифров инструментален панел пред водача и широкоекранен дисплей за инфотайнмънт системата с гласов контрол за контрол на богат набор от функции. На борда естествено място намират и достатъчно богат пакет от асистенти подпомагащи шофирането.
За задвижване новото поколение на Toyota C-HR ще разчита само на хибридни системи от 5-то поколение с 1.8 или 2.0 литрови бензинови мотори, а на върха в гамата е позициониран и Plug-in хибрид с 2.0 литров мотор, който се предлага за първи път в това моделно семейство. За него ще бъде налична и опция за задвижване на четирите колела с допълнителен електромотор позициониран на задният мост.
Повече подробности, както и снимки с висока резолюция ще бъдат добавени към този пост, след официалната премиера на модела.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Официалната информация сочи, че базовата версия на второто поколение Toyota C-HR ще разчита на чиста хибридна система с 1.8 литров, бензинов мотор с мощност 98 к.с. комбиниран с електромотор с мощност 94, чиято обща мощност подавана към колелата възлиза на 140 к.с. И двете версии разполагат с тягова батерия от 1 кВтч. По-нагоре в гамата е позиционирана същата система, но с 2.0 литров агрегат, чиято обща мощност е 194 к.с. Както стана ясно по-рано, на върха в гамата е позициониран Plug-in хибридната версия, която доставя 226 к.с. на предните колела, която ще може да измине да 66 км. в изцяло електрически режим благодарение на наличната тягова батерия с капацитет от 13.8 кВтч. Новост при нея е наличието на технологията за геозониране, която разполага с функция за разпознаване при навлизане в зони с ниски емисии и автоматична превключва движението в EV режим. Според информацията, при нея ускорението от 0 до 100 км/ч. ще отнема 7.6 секунди, а максималната скорост - 180 км/ч. Налична за нея е и опционална система за задвижване на четирите колела с втори електромотор позициониран на задният мост и задвижващ съответно задните колела с мощност 41 к.с.
Интериора серийно разполага с 12.3-инчов, цифров инструментален панел пред водача и мултимедийна с 8-инчов екран. По-високите нива на оборудване разполагат с 12.3-инчова инфотайнмънт система, автономна система за шофиране от ниво 2+ и управляване чрез смартфон функция за дистанционно паркиране на автомобила, която се предлага за първи път в този клас. Срещу доплащане е наличен HUD дисплей пред водача, панорамен покрив, амбиентно осветление с 64 цвята и озвучителна система от JBL.
Продажбите на модела в Европа ще стартира от януари 2024 година, а производството ще се осъществява в Турция. цени все още не са уточнени, но според непотвърдена информация базовата версия ще старитра от поне 35 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар