Страници

понеделник, 27 февруари 2023 г.

Фейслифт за Hyundai i10

 

След обновяването на Hyundai Grand I10 Nios, сега идва ред да видим и фейслифта на европейският му събрат Hyundai I10, чиито визуални промени за съжаление са почти незабележими. Това обаче е обяснимо, тъй като един от най-евтините модели налични на пазара в Европа, носи съответно и най-малки доходи, тъй като новите нива на безопасност и еконормите оскапяват солидно този сегмент, чиято ценова категория не трябва да надхвърля прага от 15 000 евро. Ето защо повечето производители се отказаха от този сегмент, а на корейците им прави чест, че въобще предлагат подобен автомобил в портфолиото си, който има дори и спортна - N версия, която ще продължава да бъде налична. 

В интериора също няма какво ново да се види, но веднага става ясно, че сте в новата версия тъй като пред водача място намира сериен - цифров инструментален панел, придружен от 8-инчов дисплей за мултимедийната система. Тапицериите на седалките са от нови материи, а амбиентното осветление вече е налично и в зоната на краката. Пакета от асистенти подпомагащи шофирането на  наречен Hyundai Smart Sence е с добавени функции. 

Ако очаквате промени в механиката, то такива няма. Там място продължава да намира 3-цилиндров, бензинов мотор с работен обем от 1 литър и мощност 67 к.с. По-нагоре в гамата е позициониран - 1.2 литровият, мотор с мощност 84 к.с., а върховата модификация е оборудвана с турбо версията на - 1.0 литровият агергат, чиято  мощност възлиза на 100 к.с. Предвидената трансмисия за моторите е 5-степенна, механична или роботизирана такава, която обаче не се предлага за N-версията. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар