Страници

неделя, 24 април 2022 г.

Feifan R7 / Rising R7 е първият модел на SAIC построен върху високотехнологичната R-TECH платформа

 Китайският концерн SAIC, до скоро предлагаше моделната линия - R, за моделите на Roewe, но от тази година, тази моделна линия ще се предлагат с емблемите на новосъздадената марка Feifan Automobiles, която ще предлага на пазара само и единствено електрически задвижвани модели. Това означава, че познатият Roewe Marvel R вече ще се предлага като Feifan Marvel R, а електрическата версия на Roewe I6, позната като Roewe ER6 ще бъде налична като Feifan ER7. Всичко това се очаква да ускори развитието на новата марка, която е субсидирана от държавата, а 95% от акциите са собственост на SAIC, като останалите 5% са разпределени между служителите. 

Първият изцяло собствен продукт на Feifan е купеобразният електрически SUV наречен Feifan R7 (Rising R7), който ще бъде наличен на пазара още тази година и ще стане третият модел в гамата на новата марка имайки задачата да бъде флагмански модел. Всъщност това е производствената версия на SAIC (Roewe) R - ES33, която бе показана преди една година. Feifan R7 е първият модел на концерна построен върху новата R-TECH платформа, която предлага възможност за внедряването на интелигентни технологии на свързаност работещи под 5 и дори 6G.

Feifan R7 ще се предлага в две версии на мощност. Базовата версия ще разчита на електромотор с мощност 340 к.с., който ще задвижва задните колела, а върховата версия на модела ще разполага с два електромотора, задвижване на четирите колела и мощност от 544 к.с. Обявеното общо тегло варира между 2168 и 2310 кг., но въпреки това се съобщава за ускорение до 100 км/ч. от място за под 6 секунди. И при двете версии максималната скорост е електронно ограничена на 200 км/ч. Капацитета на батерията разработена съвместно с CATL, все още не се споменава, но интересна подробност е, че същата може да се сменя за броени минути в специално изградени за целта станции, чиято бройка в големите градове на Китай ще достигне 5000. До момента са изградени 400 такива станции в чието производство са инвестирали и марки като: T-REX, INESA и NIO. Разбира се, налице ще бъде и възможността батерията на Feifan R7 да се дозарежда и чрез кабел било то, чрез домашни или бързозарядни станции. Базовата версия обаче  ще бъде без сменяеми батерии.




Тъй като официалната премиера на модела все още не се е състояла, подробните и снимки за интериора все още не са налични. По последна информация обаче на борда място ще намира и автономната система за шофиране от 3-то, която обаче ще се предлага срещу доплащане. Серийно моделът ще бъде оборудван с комплект от асистенти, който достигат ниво на автономност 2+ и панорамен покрив, а 70-инчовия цифров клъстер пред водача и спътника наречен Trinity ще е дело на Huawei. Той разполага 10.2-инчов дисплей за инструменталният панел пред водача, 12.5-инчов развлекателен панел за спътника и 15.1-инчов - AMOLED екран за инфотайнмънт системата. Наличен е и HUD дисплей с добавена реалност.



Няма коментари:

Публикуване на коментар