Страници

сряда, 20 октомври 2021 г.

Първи снимки на новият Land Rover Range Rover



 Една седмица преди официалната премиера на петото поколение Range Rover, ние имаме възможност да видим първите изображения на модела, чиито продажби трябва да започнат от началото на следващата година. Видимо дизайна, няма с какво да ни изненада и е еволюция на този, който познаваме от няколко поколения. Аеродинамиката обаче е значително променена, а така наречените интелигентни дръжки на вратите, намират своето място и в този модел на марката. 


Интериора прави впечатление с изчистеният си дизайн и огромния тъчскрийн екран за инфотайнмънт системата. Тук прави дебют и новият волан с модерните напоследък четири хоризонтални спици, между които място намират панелите със сензорни бутони за управление на отделни функции. Налична ще бъде и луксозната  LWB версия с удължено междуосие, чиято цена се очаква да бъде над 170 000 евро. 


Тъй като новото поколение на луксозният SUV е построено върху новата MLA платформа, то ще бъде с поне 200 кг., по-леко от предшуственика си, въпреки увеличените размери. Както се досещате, все още няма официална информация относно агрегатите, но със сигурност освен версии с ДВГ, бъдещите клиенти ще могат да изберат и Plug-in хибридна версия с 2.0 литров, турбо бензинов мотор съчетан с електромотор. До две години се очаква дори и изцяло електрическа модификация с два електромотора и задвижване на четирите колела. Повече подробности, както и снимки с висока резолюция очаквайте другата седмица. 


++++++++++++++++++++++++++++++++++

Според официалната информация, новият Range Rover ще разчита на 6 и 8-цилиндрови бензин и дизелови агрегати. Бензиновите версии са оборудвани с 3.0 и 4.4 литрови мотори, като първият е оборудван с лека хибридна система, а мощността му възлиза на 395 к.с. осем цилиндровият мотор с работен обем от 4.4 литра идва директно от BMW и е с мощност 523 к.с. Дизеловата версия, която ще бъде налична предимно в Европа ще разчита на 3.0 литров, 6-цилиндров, турбо дизел във версии на мощност от 296 и 345 к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична, предаваща движението към четирите колела със способност да разпределя съотношението спрямо преден и заден мост от 0 до 100% . Хибридните версии са оборудвани с 6-цилиндровият, бензинов мотор и вграден в скоростната кутия електромотор. Общата мощност на хибридната система възлиза на 434 и 503 к.с. в зависимост от версията. Батерията с капацитет от 38.2 кВтч., дава възможност и на двете версии, да бъдат изминати до 100 км. в изцяло електрически режим. Производителят работи и върху изцяло електрическа версия на модела, която ще бъде представена не по-рано от 2024 година. 


Стандартно моделът се предлага с активен заден диференциал и управляващи задни колела, които при ниска скорост се завъртат до 7 градуса, което осигурява радиус на завой от 11 метра. При висока скорост за по-добра стабилност задните колела се завъртат в посока на предните. Въздушното окачване е адаптивно и снабдено със система свързана с навигационната система и подготвя настройките преди завой спрямо скоростта на движение и възможност за промяна на клиренса, като дава възможност да бъдат пресичани водни препятствия с дълбочина до 90 см. Стабилизиращата щанга на предния задният мост също са активни и работят със система под напрежение 48V. 


Интериорът разполага с 13.7-инчов, цифров инструментален панел пред водача и 13.1-инчова инфотайнмънт система с гласов контрол и Amazon Alexa. Най-луксозните версии разполагат с електрически задвижвани задни врати, сгъваема маса на втория ред седалки, два 11-инчови монитора и др. Новият Range Rover ще се предлага с нормално и удължено междуосие във версии с пет и седем места.




Няма коментари:

Публикуване на коментар