Страници

петък, 24 септември 2021 г.

Volvo сменя своето лого и се отказва от кожата

Поредната марка, която сменя своето лого в 2D формат е Volvo. Това стана ясно вчера, след като новото лого започна да се появява в по-голямата част на официалните сайтове. Според информацията първоначално, новият стил на логото ще се прилага върху електронните платформи, рекламните брошури и печатните издания, след което ще бъде поставено на фирмените магазини и сервизи. Най-късно до края на 2023 година ще видим и първият модел на марката, който ще разполага с новото лого и най-вероятно това ще бъде производствената версия на  концепцията Volvo Recharge



Другата важна новина от шведската марка е, че същата се отказва от естествената кожа и за в бъдеще всички нейни продукти, няма да разполагат с тази материя в своите интериори. Първоначално тази мярка ще бъде наложена само за електрическите модели на компанията, но до 2030 година във всички нейни автомобили, кожата ще бъде заместена от изкуствена такава или от материи изработени от текстил. Марката ще залага на висококачествени, екологично чисти материали изработени от отпадъци и биологични суровини, както и на навият си продукт наречен "Nordico", който включва рециклирани пластмасови бутилки, коркови тапи и изгнила дървесина, добивана от горите в Швеция и Финландия.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар