Страници

четвъртък, 16 септември 2021 г.

Ford Fiesta с фейслифт в средата на жизненият си цикъл

 Пет години след премиерата на седмото поколение на Ford Fiesta, марката представя обновената версия на модела, която ще има трудната задача да се бори със значително по-модерни конкуренти в своя клас. Именно поради тази причина не са жалени средства и освен външните промени, които не са фрапиращи, но видими от пръв поглед фейслифт версията на Fiesta, получава и значителни подобрения по отношение на технологиите, които намират място в компактният модел. Стандартно вече предните светлини са изцяло LED, а срещу доплащане клиентите могат да поръчат и новите Matrix LED предни светлини. 


В интериора атмосферата също е по-модерна благодарение на цифровият 12.3-инчов, инструментален панел пред водача, който обаче ще се предлага за по-високо оборудваните версии. Новият мултифункционален волан със сплескано дъно, също става част от серийното оборудване. Мултимедийната система е от ново поколение с възможност за обновяване по въздуха, гласов контрол и покупка на различни приложения, чрез интернет. На борда присъства пакета за подпомагане на шофирането, който става задължителен за повечето модели, както и редица системи за безопасност. 


Производителят все още не е оповестил подробности относно базовите мотори, но със сигурност 3-цилиндровият, турбо бензинов мотор с работен обем от 1.0 литра снабден с лека хибридна технология и версии на мощност от 125 и 155 к.с., остава в гамата на модела, както и 1.5-литровият мотор с мощност 197 к.с. за версията ST. Базовата версия ще разчита на 1.0 литровият, турбо мотор с мощност 100 к.с. Серийно всички версии се предлагат с 6-степенна, механична трансмесия, като за по-мощните модификации е налична и 7-степенна, двудискова трансмисия. Нищо не се споменава за дизелови агрегати, но най-вероятно такив в обновената версия на Fiesta, няма да има.


Няма коментари:

Публикуване на коментар