Страници

вторник, 10 ноември 2020 г.

Обновеният Land Rover Discovery, казва сбогом на пружинното окочване

 Англичаните ударно освежават своите модели, тъй като по една или друга причина продажбите рязко се понижават, а от настоящата криза, която се очаква да се задълбочава, много трудно ще могат да излязат сухи, без да бъдат предприети мерки. Именно поради тази причина в последните месеци виждаме масово обновяване на моделите от Jaguar и Land Rover, които както знаем са собственост на Tata. Сега на ред е да видим фейслифт версията на Land Rover Discovery, която между впрочем е планирана, тъй като моделът навлиза в средата на своя жизнен цикъл. Външните промени са едва доловими и само опитно око може да види от пръв поглед разликите. Броните са с по-изчистен дизайн, оптиката на LED, предните и задни светлини е нова, а радиаторната решетка е с леко увеличени размери. 


В интериора обаче промените са по-големи и веднага се разбира, че стоите в модел 2020 година. Волана е с нов дизайн, а пред водача място намира 12.3-инчов цифров инструментален панел. Собствениците имат възможност да оборудват своите модели и с хедъп дисплей, а на централната конзола елегантно е интегриран 11.4-инчов дисплей за новата инфотайнмънт система. Контролният блок за климатичната инсталация е изцяло нов, а на обичайното си място виждаме джойстик за превключване на предавките, който замества въртящият се клъстер. Като опция ще се предлага и четири зонов климатроник. Седалките на втория ред са с нов дизайн, като за пътниците там ще има и множество USB входове. 


Най-голямата промяна е под предния капак. Базовата версия ще разчита на 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 300к.с., а по-нагоре в гамата се позициониран изцяло новият 6-цилиндров, редови - 3.0 литров агрегат, снабден с лека хибридна технология и мощност - 360к.с., който замества доставяният от Ford, V6-цилиндров мотор. Дизелова версия в САЩ, няма да бъде достъпна, но в Европа клиентите, които предпочитат този тип гориво ще се задоволят с обновена версия на 3.0 литровият турбо дизел оборудван с лека хибридна система и мощност от 295к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична задвижваща четирите колела. От информацията предоставена от производителя става ясно, че окачването налично за обновената версия ще бъде само въздушно с адаптивни амортисьори. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар