Четири години след представянето на BMW 5-series (G30), дойде време за неговото обновяване. Външните промени са видими от пръв поглед и са нетипични за обновените модели на марката. Може спокойно да кажем, че предната част е изцяло нова, като изключим калниците и капака на двигателя. Новите предни, LED светлини са в новия стил на марката, а бъбреците са с нова форма, но със същите размери. В задната част обаче, разликите се свеждат единствено до дизайна на бронята и преработената графика на задните светлини.
Относно механиката и интериора все още няма информация за това, какво ще бъде новото там. Ясно е, че под капака място ще продължават да намират 4, 6 и 8 цилиндровите бензин и дизелови агрегати, както и това, че в гамата ще присъства хибридна версия, която виждаме на изображенията разпространени днес. Очаква се обаче марката да предложи и по-мощен хибрид задвижван с 6-цилиндров мотор и електромотор, чиято обща мощност ще достига близо 400к.с. Подобни актуализации очакваме и в обновеното BMW 6-series Gran Turismo, чиято премиера най-вероятно ще се състои успоредно с тази на 5-та серия.
++++++++++++++++++++++++++++
Едно от най-важните промени под капака е наличието на лека хибридна система захранвана от 48V батерия, като от нея се черпи енергия за климатичната инсталация, озвучителната система и светлините, а при нужда се подава и допълнителна мощност за задвижване. Тя ще бъде достъпна за почти всички 4 и 6-цилиндрови мотори. Хибридната версия остава с 4-цилиндров, 2.0 литров агрегат куплиран с електромотор, чиято обща мощност обаче е 288к.с. Предвижда се хибридна версия с 6-цилиндров мотор, но за нея вси още няма информация. Останалите модификации в гамата на модела са както следва: 520i - 196к.с., 530i - 248к.с., 540i - 340к.с., M550i - 523к.с., 520d - 188к.с., 530d - 231к.с., 530d - 286к.с., 540d - 340к.с. Версията M5 е без промени в механиката и мощността на агрегатите. Това означава, че 4.4 литровия, Twin Turbo мотор ще разполага с 600 или 625к.с. в зависимост от версията.
В интериора промените се свеждат до по-богато оборудвани и ново поколение инфотайнмънт система с 12.3-инчов екран. Цифровия инструментален панел пред водача също е преработен.
++++++++++++++++++++++++++++
Едно от най-важните промени под капака е наличието на лека хибридна система захранвана от 48V батерия, като от нея се черпи енергия за климатичната инсталация, озвучителната система и светлините, а при нужда се подава и допълнителна мощност за задвижване. Тя ще бъде достъпна за почти всички 4 и 6-цилиндрови мотори. Хибридната версия остава с 4-цилиндров, 2.0 литров агрегат куплиран с електромотор, чиято обща мощност обаче е 288к.с. Предвижда се хибридна версия с 6-цилиндров мотор, но за нея вси още няма информация. Останалите модификации в гамата на модела са както следва: 520i - 196к.с., 530i - 248к.с., 540i - 340к.с., M550i - 523к.с., 520d - 188к.с., 530d - 231к.с., 530d - 286к.с., 540d - 340к.с. Версията M5 е без промени в механиката и мощността на агрегатите. Това означава, че 4.4 литровия, Twin Turbo мотор ще разполага с 600 или 625к.с. в зависимост от версията.
В интериора промените се свеждат до по-богато оборудвани и ново поколение инфотайнмънт система с 12.3-инчов екран. Цифровия инструментален панел пред водача също е преработен.
Няма коментари:
Публикуване на коментар