Страници

четвъртък, 22 ноември 2018 г.

Второто поколение на Range Rover Evoque само с пет врати

Един от най-успешните модели на марката се сдоби с наследник, който ще има тежката задача да продължи нивата на отличните продажби. От първите изображения на второто поколение Range Rover Evoque, става ясно, че това няма да е много трудно. Дизайна е еволюция на този от настоящия модел и е инспириран от този в  Range Rover Velar, като от него дори са пренесени и прибиращите се дръжки на вратите. Интериора също напомня този във Velar, но с намалени размери. Благодарение обаче на факта, че външните размери са нараснали, вътрешното пространство в сравнение с предходния модел е увеличено включително това за багаж. Новото поколение на Еvoque ще бъде налично на пазара от началото на следващата година, като ще се предлага само във версия с пет врати. Все още не е потвърдена откритият вариант на модела. 
Към момента няма официална информация относно агрегатите, които ще намират място в моделното семейство, но при всички случаи това ще са 4-цилиндровите, бензин и дизелови мотори на марката от фамилията Ingenium. Голяма вероятност има, да видим и хибридна версия снабдена с 3-цилиндров, бензинов, 1.5 литров мотор. Всичко това ще бъде потвърдено след официалната премиера на модела, която се очаква съвсем скоро.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Официално: Новото поколение на Еvoquе ще бъде налично от есента на следващата година. За задвижване ще се предлагат бензиновите 2.0 литрови, турбо мотори с мощност от 200, 249 и 300к.с., като последният е оборудван със системата от типа - лек хибрид, снабдена със стартер-генератор, който подпомага потеглянето и доускорението на автомобила. дизеловите версии ще разчитат също на 2.0 литров мотор, във версии на мощност от 150 и 180к.с. През 2020 година марката ще предложи Plug-in хибридната версия с 1.5 литров, бензинов агрегат и два електромотора. Всички версии с изключение на най-малкият дизел ще се предлагат серийно с 9-степенна, автоматична трансмисия и задвижване на четирите колела. Срещу доплащане моделите могат да се оборудват с електронно регулируеми амортисьори. Цените в Европа ще започват от 37 350 евро, което е само с 2000 повече от настоящия модел.




Няма коментари:

Публикуване на коментар