Страници

вторник, 27 февруари 2018 г.

JAC iEV A50 е поредният китайски модел с нулеви емисии

По време на автосалона в Пекин, Китайската компания ще представи първият си седан с нулеви емисии наречен JAC iEV A50. Според поризводителя, този модел ще може да измине дистанцията от 500км с едно зареждане на батериите, чиито пълен заряд ще трае 1.5 часа. 
За задвижване JAC iEV A50 ще разчита на електромотор с мощност от 150к.с., достатъчни да задвижат седан с нулеви емисии до 150км/ч. 
Оборудването е повече от богато, като серийно ще бъдат налични неща като: камери с обзор 360 градуса, мултимедия с 10.4-инчов дисплей, безключов достъп, кожен салон, система за измерване на налягането в гумите и др. Цени за сега няма. Продажбите в Китай ще започнат от втората половина на тази година.


Citroen C4 L с обстоен фейслифт, нов интериор и нов агрегат

Този уикенд в Китай ще бъде представен обновеният Citroen C4 L. Външно промените са видими от пръв поглед. Предната част е изцяло нова и разполага с нови брони, радиаторна решетка и фарове. В задната част също наблюдаваме промени сведени до леко променените задни LED светлини и новият дизайн на бронята. Съобщава се и за нов интериор, чиито инструментален панел ще бъде дигитален. 
Очаква се под капака място да намира новият, 1.6 литров, бензинов THP агрегат с мощност 173к.с., който ще се куплира и с 6-степенната, автоматична трансмисия. В най-скоро време очакваме и обновената версия на Peugeot 408, което се произвежда и в Аржентина.



Новото поколение на Audi A6 ще бъде показано в Женева

Дойде време за подмяна на моделното семейство на Audi А6. От изображенията, които изтекоха в мрежата можем да добием реална представа за дизайна на екстериора на новият седан, чиято официална премиера ще се състои след две седмици в Женева. За сега няма снимки на интериора, но най-вероятно той ще се доближава значително до този в Audi A7 Sportback. Автономното шофиране, както и найновите асистенти за шофиране няма да бъдат забравени. 
Под капака първоначално място ще намират 4 и 6-цилиндровите, бензин и дизелови агрегати работещи с батерии от 48V, както и хибридни версии. Спортните S и RS версии ще бъдат налични в края на годината, заедно с комби и Allroad версията. Естествено Quattro версии ще са главен акцент в моделното семейство, а срещу доплащане ще може да се поръча и активният заден мост, който отклонява задните колела с до 5 градуса  по посока на кривата. Цените за базовата версия се очакват за започват от около 50 000 евро. повече подробности, както и официалните снимки на модела ще бъдат добавени по-късно към този пост.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Осмото поколение на Audi A6 ще се предлага в две външни линии. Коефициентът на челно въздушно съпротивление е 0.24, а размерите са както следва: дължина - 4.939м, височина - 1.457м и ширина - 1.886 метра.
В Европа, първоначално моделът ще се предлага с 3.0 литровите, бензин и дизелови агрегати с мощност от 340 и 286к.с. куплирани с 8-степенна, автоматична трансмисия и система от типа "лек хибрид". Задвижването при всички случаи се осъществява посредством четирите колела.
Продажбите на А6 ще стартират от юни месец, като цената на базовата версия оборудвана с дизеловият агрегат ще започват 58 050 евро. Комби версията ще бъде представена по-късно, като снимките ще бъдат добавени към този пост.







Hyundai Kona Electric с пробег от 470км.

След като Hyundai Kona, бе приет радушно на всички пазари, където се предлага, корейците побързаха да представят и електрическата версия на модела, чиито официални снимки са пред нас. видимо дизайнът на електрическата версия се отличава от конвенционалната с ДВГ, като разполага с по-изчистен дизайн и намален коефициент на челно въздушно съпротивление, който би трябвало да подпомага за автономията от минимум 300км. Електрическата версия на Kona ще се предлага в два варианта на батериите съответно от 39.4 kWh и 64 kWh, чиято автономия ще достига 470км. Електромотора задвижващ предните колела е с мощност 135к.с. или 204 к.с. в зависимост от версията и ускорява модела до 100км/ч от място за 9.3 или 7.6 секунди. Според производителят, максималната скорост е 167км/ч за двете версии, а времето за зареждане на батериите до 80% е сведено до 54 минути. 
Интериорът се отличава значително. За изработката му са използвани по-качествени материали, а  инструменталния панел пред водача е дигитализиран. Серийната мултимедия пък е снабдена с 7-инчов дисплей. Впечатление правят и лопатките на волана, чрез които водачът регулира интезивността на регенаритивната система, с която е оборудван автомобилът. системите за предотвратяване на сблъсък разпознаваща пешеходци, адаптивният автопилот, системата за следене на движението в пътното платно заедно с тази за обекти в сляпата зона на водача ще се предлагат серийно. Цени все още не се споменават.


Kia Optima с фейслифт

Едва две години след представянето на Kia Optima SW, моделът получава козметични промени и нов 1.6 литров, турбо дизелов агрегат, чиято мощност тне се съобщава. Бензиновите 1.6 и 2.0 литрови агрегати с принудително пълнене остават в гамата на модела. 
Външните промени обхващат предимно предната част, като на очи се набива новата броня и променената оптика на фаровете. Опебрението на радиаторната решетка е в нов стил, както и страничните декоративни отвори на предните калници. Новият дизайн на лятите джанти и новата цветова гама също ще открояват новата от старата версия.
В интерора освен новият волан и добавеното амбиентно осветление, което ще се пресдлага като опция промени не се забелязват. Най-вероятно оборудването ще стане по-богато, като ще бъдат наличини и нови асистенти за подпомагане на шофирането, както и системи за активна и пасивна бедзопастност. Цени не се споменават. Продажбите на обновената верерсия на Kia Optima, в Европа ще започнат от средата на тази година във версии седан и комби. Цени не се споменават. 


Lexus UX ще бъде представен в Женева след броени дни

От Lexus, са готови с първият си компактен кросоувър, който ще бъде представен официално по време на автосалона в Женева. моделът носи обозначението UX и както се досещате ще се предлага и в Ивропа, като пряк конкурент на BMW X1Mercedes GLA и разбира се Audi Q3, което съвсем скоро чака своя наследник. За съжаление все още не разполагаме с официални данни относно Lexus UX, но се очаква той да бъде построен върху изцяло новата глобална, модулна TNGA платформа, което автоматична означава, че ще моделът ще се предлага и като хибрид. Патентованите наименования на модела са: UX200 и UX250, като и двете версии най-вероятно ще са оборудвани с 2.0 литров, бензинов агрегат.
++++++++++++++++++++++++++++
Премиум, компактният кросоувър е с дължина - 4.49 метра и междуосие от 2.64 метра, но това не му пречи да има най-малкият радиус на обратен завой в своя клас, който е едва 5.2 метра. Базовата версия - UX200 ще се задвижва от 2.0 литров, бензинов, 4-цилиндров агрегат с мощност 168к.с., куплиран с CVT трансмисия задвижваща предните колела. Версията UX250, разполага със същият агрегат, но съчетан с електромотор разположен на задният мост и обща мощност от 176к.с. Тази версия може да се задвижва само чрез предните колела, но при нужда задвижващи могат да бъдат и четирите колела. Предвижда се и напълно електрическа модификация под името UX300e, която ще бъде оборудвана с електромотор с мощност от 204к.с., задвижващ предните колела и литиево-йонна батерия с капацитет - 54.3кВтч. Обещаната автономия на тази версия е 400км.


Nissan Terra е новият SUV на марката

За това, че Nissan подготвя с нов SUV, модел базиран на Nissan Navara, знаем още от преди година, но едва тази седмица от марката разпространиха първите изображения и стана ясно неговото име. Nissan Terra ще бъде представен официално в Китай, по време на автосалона в Пекин, а производството му ще се осъществява в Тайлант. Моделът всъщтноснт е пряк наследник на предходното поколение Nissan Pathfinder, който се радваше на добра популярност от страна на по-непретенциозните клиенти и ще се конкурира със други подобни модели като: Toyota FortunerIsuzu MU-X и Mitsubishi Pajero Sport
За задвижвмане Nissan Terra ще разчита на познатият от товарната версия 2.3 литров, турбо дизел познат от Renault Alaskan с мощтност 160к.с., както и  на 2.5 литровият мотор с неговите 180к.с. Серийно моделът ще се предлага с 6-степенна, механична трансмисия, а задвижването ще се ъсоществява посредством четирите колела. Срещу доплащане клиентите ще могат да оборудват своите модели и с модерната, 7-степенна, автоматична трансмисия. 
Интериора е идентичен с този на Navara и предлага всичко необходимо за нужните на съвременните изисквания на клиентите. Мултимедията, климатичната инсталация, пълният ел. пакет и още мн. др. ще се предлагат серийно за модела. Все още няма сведения дали ще видим подобни версии на Renault Alaskan и Mercedes X-class, но ако падарът го изисква, не би трябвало да има пречки за тяхната поява. 

петък, 23 февруари 2018 г.

Cupra става самостоятелна марка

Спортното подразделение на Seat, известно като Cupra, вече е самостоятелна марка със собствено лого и идентичност. Първият модел на новосъздаденита марка е базиран на Seat Ateca и разполага с 2.0 литров, TSI агрегат с мощност 300к.с. , куплиран с DSG трансмисия. Според информацията подадена от производителя Cupra Ateca, ускорява от 0 до 100км/ч за 5.4 секунди, а максималната скорост е 245км/ч. Задвижването се осъществява чрез четирите колела, а 19-цоловите джанти и впечатляващият бодикит идват серийно за модела, чиято цена не се съобщава. Серийно ще се предлагат още и мултимедийната система, безключов достъп и старт на автомобила, камера с обзор 360 градуса, адаптивно окачване, спортни седалки с алкантара и мн. др. 
Намеренията на марката са да предлага свои версии от цялата гама на Seat, включително и такива с нулеви емисии, а в Женева ще бъдат представени, като концепции и моделите: Cupra Ibiza, Cupra Leon и Cupra Arona. 



Toyota Aygo с фейслифт

Точно четири години след представянето на второто поколение Toyota Aygo, моделът получава козметични промени, които трябва да задържат добрите продажби. Освен тях, мъникът получава по-добра шумоизолация, което ще подобри остановката по време на извън градски преходи. Според информацията интерора също е преработен, но за съжаление все още не разполагаме с негови изображения. 
Под капака място ще намира 3-цилиндровия, 1.0 литров, бензинов агрегат, чиито преработки са гонаправили по-мощтен и икономичен. според информацията новата версия на 1.0 литровият мотор разполага с 72к.с., достатъчни да ускорят автомобила до 100км/ч от място за 13.8 секунди, като средния разход нагориво е 3.9л/100км. Максималната скорост е 160км/ч. 
До броени дни очакваме да видим и обновените версии на технологично еднаквите Citroen C1 и Peugeot 108.

четвъртък, 22 февруари 2018 г.

Обновеният Lotus 3-Eleven само в 20 екземпляра

Английската марка представи обновената версия на Lotus 3-Eleven, която обаче ще бъде произведена само в 20 екземпляра. Промени в аеродинамичният пакет и боди кит няма, но мощността на 3.5 литровият, V6-цилиндров агрегат е завишена на 466к.с. Окачването е с нови настройки, а спирачната система преработена. Това от своя страна е допринесло за подобрение на времето на обиколка с близо 1 секунда, както и на динамичните характеристики. Според производителя ускорението от 0 до 100км/ч, от място вече е 3.2 секунди, а максималната скорост достига 290км/ч. Цените започват от 102 000 паунда.

Това ли е новото Suzuki Jimny

Всички спекулации относно новото поколение на Suzuki Jimny, вече са излишни. Пред нас са първите изображения на модела, който ще бъде представен това лято, а производството ще започне в края на годината. През 2019 година ще бъде представена и версията Sierra, която ще притежава офроуд пакет и по-богато оборудване. За сега обаче все още не са ясни техническите подробности относно новият модел, но се предполага, че за задвижване новото Jimny ще разчита на атмосферният 1.3 литров мотор или на 1.0 литров, турбо агрегат. Задвижването разбира се ще е 4х4, а трансмисиите 6-степенни, механични. Споменават се версии снабдени със системата от типа "лек хибрид" или дори такива с нулеви емисии. 

Екзотични: Mitsuoka Himiko 2018

Японската фирма известна със своите преработки на модели на Nissan, представя обновената версия на своя роудстър базиран върху предходното поколение на Mazda MX-5. Тук обаче шасито е напълно преработено, като същевременно е удължени и разширено. Произвежданият от 2010 година модел Himiko, получава леки козметични промени, но за сметка на това интериора, механиката и платформата са изцяло нови и идват директно от последното поколение на МХ-5. Според информацията, поведението на автомобила също е подобрено, както и управлението.  
От този месец, Mitsuoka Himiko ще се предлага с 1.5 литров, бензинов мотор с мощност 130к.с., куплиран с 6-степенна, механична или автоматична трансмисия предаваща движението към задните колела. Цветовата гама е обогатена, а производството ще продължава да се осъществя изцяло на ръка. Цените в Япония за базовата версия ще започват от 4.98 млн. йени.


сряда, 21 февруари 2018 г.

Новото Volvo V60 налага шведски стандарти в своя клас

Факт е, че от както шведската марка стана собственост на Geely, нейните продукти станаха значително по-привлекателни и високотехнологични. Новото поколение на Volvo V60, потвърждава тази теза, а фирмата издига своя среден клас едно стъпало нагоре, като по този начин го вкарва директно при премиум представителите от тази категория. Построен върху новата модулна платформа, която е основа за всички модели на марката в момента, автомобилът има всички шансове да покори световните пазари. 
Визуално новото V60 е умалено копие на флагмана - V90. С размери от 4.761мм. и междуосие от 2.872мм., моделът предлага предостатъчно място за пътниците, а багажното пространство от 529 литра (1364л. при сгънати задни седалки) е едно от най-добрите постижения в този клас. 
По отношение на моторизацията, то под предния капак място ще намират 4-цилиндровите, бензин и и дизелови агрегати с мощност от 150 до 320к.с., както и две Plug-in хибридни версии Т6 и Т8 с мощност съответно от 340 и 390к.с. Задвижващи са предните колела, но срещу доплащане аз някои от версиите ще се предлага и AWD. 
Няма смисъл да се съобщава, че сигурността е приоритет за шведите и новите собственици не си позволяват компромиси в тази област, както и за комфорта. Оборудването е изключително богато и нищо от по-големите модели на марката не е чуждо тук. Полуавтономното шофиране ще се предлага и тук, а системата за предотвратяване на сблъсък разпознаваща хора, деца и кучета е стандарт за всички версии на модела. Официалната премиера на новото Volvo V60 ще се състои по време на автосалона в Женева. Най-вероятно в в края на лятото ще видим и седан версията - S60, а следващата година очакваме е модификацията Cross Country. 



Ferrari 488 Pista е новото оръжие на марката за писта

Италианците представиха най-мощната версия на Ferrari 488, чието наименование е 488 Pista. Самото наименование подсказва, че модификацията е насочена предимно към употребата на писти, но така или иначе може спокойно да се кара и по-цивилните пътища. 
Двигателят е същият - 3.9 литров, би-турбо, V8-цилиндров, чиято мощност обаче е нараснала до 711к.с. Общото тегло на модела е намалено с 90кг. и сега то е сведено до 1280кг. това е довело до постигане на фрапиращи динамични резултати, които са по-добри дори от тези на Ferrari F12 Tour the France и се доближават плътно до тези на Ferrari 812 Superfast. Според информацията Ferrari 488 Pista, ускорява до 100км/ч от място за 2.8 секунди, а до 200км/ч за 7.6 секунди. Максималната скорост, която постига е 340км/ч. 
За да бъдат постигнати тези резултати моделът е снабден с най-новите технологии от спортните модели, които марката е способна да предложи в цивилен модел. Такива например са: Side-Slipe Angle Control 6, E-Diff 3, F1-Track, Ferrari Dynamic Enhancer и разбира се електромагнитното окачване, както и FDE спирачната система с електронно регулиране на натиска на всеки един от цилиндрите.