Страници

неделя, 30 октомври 2016 г.

Volkswagen Gol Track само за Южна Америка

Тази седмица в Бразилия, бе представена Cross версията на Volkswagen Gol, която ще носи името Track. Както знаем тези версии са особено популярни на континента и се радват на добър прием от страна на клиентите. Освен задължителните офроуд елементи и повдигнатият клиренс, Volkswagen Gol Track получава и нова предна част, която идва директно от Volkswagen Saveiro
Моделът ще се предлага само във версия с три врати, а под капака място ще намира 3-цилиндровия, 1.0 литров, бензинов агрегат с мощност 82к.с. и възможна работа с етанол. Цени не са известни, то те ще станат ясни в края на ноември месец, когато ще се състои официалната премиера на модела пред публика. 


Mercedes с нови бензин и дизелови агрегати

Въпреки перспективата в близко бъдеще автомобилите задвижвани от ДВГ, да останат в историята немският производител не се отказва от разработките на бензин и дизелови мотори и дори напротив - представи три съвсем нови агрегати, които ще бъдат внедрени в моделите на марката още през следващата година. 
Новият, 3.0 литров, 6-цилиндров, редови, бензинов агрегат ще се предлага само за моделите със задвижване на задните колела. Той е снабден с две турбини, едната от които е с електрическо задвижване и стартер генератор способен да задвижва автомобила с ниска скорост на къси разстояния. за целта електрическата верига на моторd работи с 48V. Според информацията мощността на новият мотор е 408к.с., а разхожда на гориво е с 15%, по-нисък спрямо V8-цилиндров агрегат със същата мощност. 
Най-мощният дизелов агрегат в историята на марката също разполага с 3.0 литра работен обем и ще предлага мощност от 313к.с. Снабден е с два, двойни турбо компресора с променлива геометрия и променливи фази на газоразпределението. Изработен е изцяло от алуминии и тежи с 7%, по-малко от своя предшественик.   
И на края, но не на последно място идва ред на новият, 2.0 литров, бензинов агрегат снабден с две турбини и стартер генератор, които ще подпомага мотора по време на ускорение, трик с който ще се избегне турбо дупката. Мощността на агрегата е 272к.с., а средния разход на гориво според производителя няма да надхвърля 5л/100км. 

петък, 28 октомври 2016 г.

Volkswagen Atlas ще се предлага в Китай под името Teramont

Часове след премиерата на Volkswagen Atlas, марката представи и китайската версия на модела, чието име е Teramont. Тя ще се произвежда в Китай и ще се отличава леко от американският си събрат. Добавени са някои стилистични елементи, които като правят модела да изглежда малко по-стилен. 
Като цяло двата модела са идентични, но от механична гледна точка, Teramount ще се задвижва освен от 2.0 литровия TSI , така и от 2.5 литров, V6-цилиндров, бензинов агрегат с мощност 220к.с. Те ще са куплирани с 7-степенната, DCT трансмисия предаваща движението стандартно към четирите колела. 
Официалната премиера на модела в Китай ще се състои следващия месец, като цените там ще започват от 44 250 долара. 

Volkswagen Atlas представен официално в САЩ

Рано тази сутрин в САЩ, се състоя премиерата на нов SUV, модел от Volkswagen, наречен Atlas. Производителят не крие, че моделът е проектиран за пазарите в Северна Америка, където и ще се произвежда, но ще разчита и на пазара в Китай. Седем местният модел е базиран върху MQB платформата на VAG, но това не му пречи да бъде най-големият SUV модел в гамата на Volkswagen. С дължина от - 5.03м., ширина - 1.98м и височина - 1.76 метра Atlas ще предлага задоволително пространство за седем човек заедно с прилежащият им багаж. Въпреки това обаче, ценово моделът ще бъде позициониран между Tiguan и Touareg, чиито наследник се очаква съвсем скоро, но това не означава, че са правени компромиси с качеството на материалите или изработката. Интериора е шикозен и разполага с всичко необходимо да задоволи нуждите на съвременните семейства. Да, от марката презинтират този модел, като семеен и се надяват именно с него повечето семейства да предприемат своите пътувания през уикендите. 
Под предния капак първоначално място ще намират 2.0 литровия, TSI агрегат с мощност 238к.с., както и V6-цилиндровия, 3.6 литров мотор с мощност 280к.с. Серийно и двата агрегата ще са куплирани с 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните колела. За по-мощният мотор опционално ще се предлага и задвижването на четирите колела - 4Motion. Нищо не се споменава за хибридна версия, но със сигурност след аферата Дизелгейт и огромните загуби които марката претърпя,в портфолиото на модела няма да съществува дизелова модификация.
Продажбите на Volkswagen Atlas ще започнат през пролетта на следващата година, като цени все още не са обявени. 




четвъртък, 27 октомври 2016 г.

Шестото поколение на Hyundai Grandeur/Azera представено в Южна Корея

По всичко личи, че Hyundai Grandeur / Azera  ще се окаже един от най-важните модели на марката, които ще я представляват на пазарите отвъд океана. Пред нас са официалните снимки на шестото поколение на модела, което бе представено официално в Южна Корея. От пръв поглед става ясно, че марката променя своята дизайнерска линия, което бе загатнато с новия Hyundai I30. Вярно, че повечето от нас откриваме заемки от някои японски и европейски производители, но като цяло не може да се отрече, че корейците представят доста солидно и динамично изглеждащ модел. 
В интериора нещата стоят по същият начин. там преобладават качествени материали и вече няма и помен от евтината пластмаса. Главен акцент имат тъчскрийн дисплеят на инфотейнмънт системата и аналоговият часовник, което е опит да бъде направен преход от миналото към бъдещето. 
За сега не се споменават детайли относно механиката и агрегатите, но се надяваме тя да стане достъпна до броени часове и веднага ще бъде добавено към този пост. Продажбите на новият Hyundai Grandeur в Корея ще започнат още от следващия месец. За сега моделът няма да се предлага в САЩ и Европа или поне не в този му вид.  
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

За задвижване новото поколение на Hyundai Grandeur ще разчита на бензиновите 2.4 и 3.5 литрови агрегати с мощност съответно от 190 и 290к.с., куплирани серийно с 6 или 8-степенни автоматични трансмисии, задвижващи предните колела. Ускорението от 0 до 100км/ч варира между 7.4 и 9.7 секунди, а максималната скорост достига 230км/ч. Посоченият среден разход е в рамките на 8.3 и 10.7л/100км.  

Skoda обновява бестселъра - Octavia

Изминаха четири години, от както бе представено третото поколение на Skoda Octavia и дойде ред за освежаване на модела. Преди броени часове изтекоха първите официални снимки на обновената версия. Промените са видими от пръв поглед, но ще трябва да се види автомобила на жива, за да се прецени дали новата линия, която марката налага изглежда добре. като цяло предната част на седана е изцяло нова и по-заоблена. Впечатление правят двойните светлини, които явно марката ще наложи и в останалите модели и новата радиаторна решетка. 
В интериора също има промени, но са по-скоро козметични. Нов дизайн на волана и приборите пред водача, както  и новата мултимедийна система с 9.2-инчов, тъчскрийн дисплей са нещата, които открояват обновената версия. 
Под предният капак място ще намират пет бензинови и четири дизелови агрегата с работен обем от 1.0 до 2.0 литра и мощност от 115 до 184к.с. Трансмисиите са съответно 6-степенни механични и DSG, предаващи движението към предните или четирите колела. През пролетта ще бъде представена и обновената "RS" версия. 

сряда, 26 октомври 2016 г.

Scion отива в историята

Вчера е взето официално решение и обявено, че дъщерната фирма на Toyota, в лицето на Scion се закрива. Въпреки лансирането на няколко нови модела през миналата година, продажбите не покриват очакванията и ръководството на Toyota обяви официално, че закрива своя бранд. Той е представен през 2003 година, а неговите модели са специално насочени за младите клиенти в САЩ. Като цяло обаче бранда не може да привлече особено внимание към себе си, като за тези 13 години са продадени около 1.2 млн. автомобила с емблемите на марката. Целта с марката обаче е постигната, като действително повече от 50%, от собствениците на Scion са на възраст под 35 години. Въпреки това продажбите не достигат нужния обем 

Mercedes AMG E63 / Е63 S със 612к.с. под капака

Всичко върви по график! Десет месеца след представянето на Mercedes E-class (W213), марката е готова с AMG версията, която ще бъде обозначена като Е63 и Е63 S. Под капака естествено място ще намира 4.0 литровия, V8-цилиндров, би-турбо мотор чиито възможности явно са безгранични, а мощността тук ще бъде съответно: 571 и 612к.с. Производителя съобщава, че ускорението от 0 до 100км/ч ще се случва за 3.4 секунди, а максималната скорост ще бъде електронно ограничена на 300км/ч. Стандартно моделът ще се задвижва чрез четирите колела от 9-степенна MCT трансмисия с възможност за ръчна смяна на предавките чрез лостчета на волана. Благодарение на функцията Drift Mode, въртящият момент ще може да се предава изцяло към задния мост, като по този начин собствениците ще останат задоволени и с широки усмивки. Цени не се съобщават, но да не разваляме усмивките.



Новият Mini Countryman идва и с хибридна версия

Това са официалните снимки на Второто поколение Mini Countryman, което ще бъде представено официално по време на автосалона в Лос Анджелис. Видимо моделът е израснал и то не само като големина. Новият Countryman e с по-стилен дизайн и по-качествени материали, а благодарение на новата UKL2 платформа ще бъде и първият модел на марката, който ще се предлага и с Plug-in хибридно задвижване. Тази версия ще се задвижва от 3-цилиндровия, 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 136к.с., куплиран с електромотор чиято мощност е 88к.с. Така общата мощност на модела възлиза на 224к.с., които ще задвижват и четирите колела. Според информацията автомобилът ще може да измине до 40км. в изцяло електрически режим и ще развива скорост от 125км/ч. посоченият среден разход от 2.1л/100км. надали ще бъде постигнат в реални условия, но звучи примамливо. 
Конвенционалните модели ще разчитат на споменатият вече 3-цилиндров мотор, както и на по-големя, 2.0 литров агрегат с мощност 189к.с. Дизеловата версия ще разполага с две версии на 2.0 литровия мотор с мощност от 150 и 190к.с. Стандартно всички модификации ще се предлагат 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане ще може да се поръча 6-степенна автоматична. Задвижването на четирите колела ALL4, също ще се предлага срещу доплащане. 
Стандартното базово оборудване ще бъде повече от задоволително, като налице ще бъде и електрическата задна врата, а срещу доплащане ще се предлагат и неща като: head-up дисплей, стъклен таван, многоцветна кожена тапицерия, пейка за пикник в багажното пространство, ел. седалки с памет и др. Продажбите на новият Mini Countryman ще започнат от началото на следващата година, като цените ще стартират от 26 500 евро, което е с 30% повече от цената на настоящият модел, но все пак по-евтино от BMW X1




вторник, 25 октомври 2016 г.

Новият Volkswagen Crafter избран за ван на 2017г.

За втора поредна година модел на Volkswagen е избран за носител на титлата "Intrnational Van of the Year". Този път тази чест е определена за Новият Volkswagen Crafter, който бе представен наскоро. Немският модел събра 101 точки и само с 12 повече от своя съперник за титлата в лицето на триото от PSA и Toyota.  На трета позиция остава Iveco Daily
Качествата на модела са неоспорими и решението на журито не е изненада за нас. При всички случаи с титла или без новият Crafter ще бъде често срещан по пътищата. 

Mercedes X-class представен като концепция в Швеция

Nissan NavaraRenault Alaskan, а сега и Mercedes X-ilass. Преди броени минути в Швеция, марката представи своя най-нов клас, който е базиран върху платформата на споменатите модели. Трябва да поясним обаче, че това е концепция, но може да се смята, че производствената версия няма да се различава коренно от модела, който виждаме в момента. Немците обаче бързат да пояснят, че техния модел е променен до такава степен спрямо своите донори, че реално може да се смята за съвсем различен автомобил. Дали е така не знаем, но е видно, че поне външно Х-клас се разграничава от тях. Интериора също е изцяло променен и напълно съответства на този в останалите модели на марката. Относно дизайна на екстериора, то линиите са по-близки до тези на Mercedes AMG-GT и на обновения Mercedes SL, от колкото на останалите модели, с което дизайнерите явно се опитват да предадат по-спортно излъчване на товарният модел. 
Не е тайна, че един от най-големите пазари на модела ще бъде този в Северна Америка и близкият изток. Според информацията, която е оскъдна серийната версия ще се задвижва от 4 и 6-цилиндрови, бензин и дизелови агрегати, куплирани с механична или автоматична трансмисии предаващи движението към задните колела. Срещу доплащане ще се предлага и 4х4 трансмисия, както и офроуд пакет. 
Повече подробности ще станат ясни след представянето на производствената версия на модела, което най-вероятно ще се състои по време на автосалона в Лос Анджелис, а продажбите в САЩ трябва да започнат още в началото на следващата година. 


Qoros 3GT ще се опита да съживи продажбите на моделното семейство

Очакванията на китайците за продажбите на моделното семейство Qoros 3, така и не се оправдаха. В Китай, марката не може да продаде повече от 30 000 автомобила годишно, а какво остава за европейският пазар, към който тя се бе прицелила. На предстоящият автосалон в Китай, производителят ще представи нова модификация на седан версията наречена GT. По подобие на Qoros 3 City SUV ще разполага с увеличен клиренс, офроуд елементи и по-богато оборудване. за сега все още не е ясно как ще бъде приета от клиентите тази версия, но по всичко личи, че Qoros прави всичко възможно да се задържи на пазара. Ще бъде жалко, ако разработваният съвместно с Koenigsegg нов бензинов агрегат не види бял свят. 
Под капака на Qoros 3GT място ще намира познатият 1.6 литров, турбо агрегат с мощност 156к.с., куплиран с 6-степенна механична или роботизирана трансмисия задвижваща предните колела. 

понеделник, 24 октомври 2016 г.

Baojun 630 с фейслифт

До края на годината, в Китай ще започнат продажбите на фейслифт версията на Baojun 630. Както знаем моделът е разработен съвместно "GM" и се радва на добър прием от страна на китайските клиенти. С направените подобрения производителят се надява да привлече още повече клиенти. Външно промените не са радикални, но все пак открояват новата от настоящата версия. 
В интериора обаче нещата стоят по друг начин. Той е изцяло нов с модерен дизайн и повишено качество на материалите. Както и до сега оборудването ще бъде богато още от базовото ниво на обзавеждане, а списъкът с допълнения на разположение на клиентите е доста обширен. 
Под капака обаче промени няма. Там ще продължава да намира своето място бензиновият, 1.5 литров, атмосферен агрегат с мощност 112к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия. Новост е наличието на 6-степенна, автоматична трансмисия, която ще се предлага срещу доплащане. По-мощният 1.8 литров мотор за сега не е потвърден, но е много вероятно той да бъде заменен от турбо версия на 1.5 литровият агрегат. 

четвъртък, 20 октомври 2016 г.

RAM 1200 е поредният модел базиран на Mitsubishi Triton

От тази година в Близкия Изток, Mitsubishi L200 / Triton ще се предлага и с емблемите на Ram. Това става ясно след като рано тази сутрин FCA представи Ram 1200. В това няма нищо чудно особено при наличието на Fiat Fullback. Явно Fiat ще се възползват колкото се може повече от тази платформа, тъй като не се знае, какво ще реши новото ръководство на Mitsubishi, чиито 34%, от акциите вече са владение на renault-Nissan. За сега не се споменават подробности, но за всички е ясно, че изненади от гледна точка на механиката няма да има. Ще съществуват обаче офроуд версии предназначени специално за суровите условия в пустинята. Повече подробности и снимки очакваме да станат налични съвсем скоро. 

Lynk&Co 01 идва от Китай, но проектиран в Швеция

Преди няколко месеца стана ясно, че Geely ще представи нова марка, чиито модели ще бъдат базирани върху новата нова компактна, модулна платформа на Volvo, наречена CMA. Ето, че днес китайците представиха своята най-нова марка наречена Lynk&Co, а успоредно с това и първият и модел наречен просто - 01. Както стана ясно, Lynk&Co 01 е базиран върху новата платформа на шведите и реално това е и първият модел, който се възползва от нея. Китайците не случайно са избрали първият им модел да бъде SUV, тъй като този сегмент в момента е в своя апогей. Автомобилът е проектиран от нулата в Швеция, но производството ще се осъществява в Китай. Намеренията на компанията обаче са той да се предлага и на пазарите в Европа и САЩ. Това неминуемо означава, че не са правени никакви компромиси, а цените на дали ще бъдат характерните за китайските модели. Размерите на модела са както следва: дължина - 4.53м, ширина - 1.85м. и височина - 1.65 метра.
Според говорител на компанията, техният модел е първият който ще бъде свързан постоянно в глобалната мрежа. По този начин всички системи ще се ъпгрейдват постоянно, а собственици ще могат да инсталират най-различни приложения свързани с модела. Като цяло интериора е модерен, а главен акцент има тъчскрийн екрана на централната конзола за инфотейнмънт системата. 
Относно механиката, Lynk&Co 01 ще се предлага като хибрид и Plug-in хибрид снабден с 3-цилиндровия, 1.5 литров агрегат или 4-цилиндровият, 2.0 литров мотор, куплирани с електромотор. Трансмисиите ще са 6-степенна, механична или 7-степенна, двудискова. за сега не се съобщават никакви характеристики, но става ясно, че най-мощната версия ще разполага с мощност около 300к.с.










сряда, 19 октомври 2016 г.

Proton Saga 2017: Изцяло нов модел или обстоен фейслифт?

Въпреки лансирането на Новият Proton Perodua, марката не се отказва от седана Saga, като дори го изкачва с една идея в по-горен клас. Габаритите почти се застъпват с тези на спомената Perodua, но моделът има богата история и близо 30 години се радва на добър прием от старан на клиентите в региона. Изцяло новото поколение ще предлага задоволително пространство за пет човека и прилежащият им багаж.
Под предния капак място ще намира новият 1.3 литров бензинов агрегат с мощност 94к.с., куплиран с 5-степенна, механична или CVT трансмисия. Като цяло обаче новото поколение се уповава върху платформата от настоящото, но силно модифицирана. специално внимание е обърнато на настройките на окачването, които гарантират сигурна и точна управляемост. Серийно моделът ще се предлага с електрически усилвател на волана, ESC и ABS. 
Интериора е изцяло нов, но това не означава, че блести с модерен дизайн. Той е прегледен и предлага всичко необходимо за едно спокойно пътуване от точка А, до точка Б. Налице са неща като: климатик, ел. пакет и озвучителна система с bluetooth свързаност. повечето от нещата обаче ще се предлагат срещу доплащане. 

Seat Leon с фейслифт и нови агрегати

Четири години след премиерата на Seat Leon, испанският лъв е подложен на козметична операция. Промените външно са значителни, но направени с внимателен подход без да бъде преобразяван радикално модела. бронята и радиаторната решетка са изцяло с нов дизайн, а оптиката на фаровете променена. В задната част промените също се свеждат до нова броня и променени LED светлини. 
Що се отнася до интериора, то там се наблюдава завишаване качеството на материалите, нов дизайн на инструменталният панел пред водача и нова централна конзола. налице е и новата мултимедийна система с 8-инчов дисплей. На разположение в обновеният модел ще бъде и новият асистент за градско шофиране, при който автомобилът ще може да следи трафика и да ускорява и спира при скорост до 60км/ч. системата за автоматично паркиране пък вече ще може да намира и паркира автомобила на успоредни напречни места. 
За да бъде картината завършена марката ще предлага за обновеният модел и новият 1.0 литров, 3-цилиндров, турбо бензинов агрегат с мощност 115к.с., както и новият - 1.6 литров TDI мотор с мощност 113к.с. трансмисиите са обичайните за VAG - механични и DSG. 
Тези които очакват версията Cupra R ще трябва да изчакат поне още една година, но ще има за какво. Производителя обещава много изненади и повече мощност. Дали пък не е време вече да видим задвижване на четирите колела поне при тази версия.