Страници

понеделник, 30 март 2015 г.

Lincoln възражда модела Continental

Още следващата година Lincoln ще възроди своя флагман Continental. За сега обаче марката ни показва концептуален модел, който би трябвало да ни покаже, какво да очакваме от производствената версия. Надяваме се участа на тази концепция да не е същата, като тази на концептуалния модел от 2002 година, който така и не видя зелена светлина за серийно производство въпреки, че изглаждаше в пъти по-американски. Дизайна на днешната концепция на Continental има подозрително близка прилика с Audi Prologue Concept, поне що се отнася до линиите. При всички случаи в САЩ този модел на марката ще се изправи именно срещу новото поколение на Audi А8. Пазара в Китай, също е взет под внимание. За целта няма да бъдат правени никакви компромиси относно качеството на материалите и технологиите, които ще намират място в този модел още повече, че това е и новият флагман на компанията. Няма смисъл да споменаваме, че в концепцията всичко е на най-високо ниво. Изработен изцяло ръчно от най-качествените материали, интериорът глези пасажерите с  охлаждащи и подгряващи венециански тип седалки с възможност за реглаж на 30 позиции, кожа Алкантара, хладилен отсек в задната част, като дори килимът е от овча вълна. Стъкления покрив е с променливо ниво на пропускливост на слънчевите лъчи, който от Ford наричат "electrohromic sunroof". От компанията съобщават, че тази технология ще бъде достъпна и за страничните и задното стъкло на бъдещите модели. Относно инфотейнмънт системата и десетките асистенти за активна и пасивна безопасност няма какво ново да се каже.
Вниманието към детайла е главен акцент в Continental. Дръжките на вратите са интегрирани в хромираната лайсна под прозорците, като самият механизъм за тяхната функция е изцяло електрически. За улесняване на достъпа в купето самите врати се отварят почти на 90 градуса, което се надяваме да остане и в серийният модел. 
Под предния капак място ще намира изцяло нов V6-цилиндров, 3.0  литров, Ecoboost надлъжно разположен агрегат задвижващ предните или четирите колела чрез автоматична трансмисия. За сега не се споменават неговите технически характеристики,  но можем да бъдем сигурни, че мощността ще надхвърля 350к.с. Ако трябва да сме честни, то ние сме леко разочаровани, тъй като няма да видим V8-цилиндров агрегат. При положение обаче, че прекия конкурент на Continental в лицето на Cadillac CT6 също ще се задвижва от 3.0 литров, би-турбо мотор, ние губим всякаква надежда за наличието на по-големи двигатели дори и за в бъдеще.




Няма коментари:

Публикуване на коментар