От началото на следващата година в САЩ, започват продажбите на обновените Chevrolet Silverado и GMC Sierra . Външно промените са минимални. Новите брони и по-голямата радиаторна решетка са детайлите, които ще открояват новата от старата версия. Под предния капак място ще намира нов - 6.6 литров дизелов агрегат с мощност 397к.с., както и бензинов 6.0 литров, V8-цилиндров мотор, който ще се предлага във версии на мощност от 322 и 360к.с. Познатият 4.3 литров, V6-цилиндров агрегат изчезва от листата на този модел. При всички случаи задвижването ще се осъществява чрез автоматична трансмисия предаваща движението към задните или четирите колела, в зависимост от модификацията. В интериора не се наблюдават промени, ако изключим възможността за вграждане на нови седалки с отопление и обдухване, както и централна конзола разделяща предните места. Цени все още не се споменават.
Страници
▼
понеделник, 30 септември 2013 г.
ZX Auto Urban Ark: Първият модел на марката
От Октомври месец в Китай започват продажбите на първият модел на "ZX Auto", наречен Urban Ark. Марката е дъщерна фирма на познатата и у нас Great Wall, но за радост няма да се предлага тук. Моделът изглежда гротеско, но трябва да се признае, че качеството на материалите и сглобката са на относително добро ниво. Моделът предлага огромно вътрешно пространство и място за 5 човека заедно с прилежащият им багаж. За задвижване се използва 1.6 литров, бензинов агрегат произведен по лиценз на Mitsubishi чиято мощност е 105к.с. Куплиран с 5-степенна, механична трансмисия Urban Ark трябва да задоволява нуждите на средно статистическото китайско семейство. Цената ще бъде около 60 000 юана, което се равнява на около 10 000 долара. В серийното оборудване влизат неща като: ел. пакет, озвучителна МР3 уредба, халогени, релси на тавана и въздушна възглавница за водача.
неделя, 29 септември 2013 г.
Luxgen представи U7 Turbo
Успехът на тайванската марка "Luxgen", в страните от Близкия Изток, Китай и Малайзия е безспорен. Тази седмица бе представена фейслифт версията на Luxgen 7SUV, който вече ще носи името - U7 Turbo. Стилистично моделът е претърпял редица промени. Предната част е изцяло нова, а на предните калници място са намерили отвори, които обаче са iизцяло за декорация. В задната част промените са по-малки, но въпреки това тя се откроява от тази на предходния модел. Под предния капак място намира същият 2.2 литров, турбо бензинов агрегат с мощност 175к.с., куплиран с 5-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните колела. Срещу доплащане се предлага и задвижване от типа - 4WD. Хибридната и електрическата версия, така и не влязоха в серийно производство и за сега моделът ще се предлага само с 4-цилиндровия мотор. В интериора също се наблюдават радикални промени. Централната конзола е изцяло нова, а командите на климатичната инсталация и озвучителната система се осъществява чрез сензорни копчета. Навигацията и телефонната система се управляват чрез 9-инчов, тъчскрийн екран. Чрез него водача наблюдава и изображенията на системата за нощно виждане, която се предлага серийно, както и DVD устройството. Повечето промени направени тук ще намерят място и в Luxgen 7-MPV и Luxgen 5, които по една или друга причина все още не се предлагат на стария континент.
събота, 28 септември 2013 г.
Плановете на Renault до 2016г.
Тази седмица Renault представи плановете за бъдещите свой модели, които трябва да бъдат представени до 2016 година. Изненади няма! Повечето модели ще бъдат базирани върху новата модулна платформа разработена съвместно с Nissan. Следващата година марката трябва да представи новото поколение на Espace, което ще има доста общи неща с концепцията Renault Initiale Paris. Същата година трябва да видим и Третото поколение на Renault Trafic. През 2015 година се очаква най-важният модел на фирмата, а именно четвъртото поколение на Renault Megane, което ще продължава да се предлага в няколко варианта. За разлика от сега обаче модификацията Scenic ще бъде смесица между сегашната версия и Scenic XMod или по-точно, смесица между MPV и кросоувър, както стана с Captur, който пък от своя страна замени модела Modus. Върху същата платформа ще бъде изграден и духовния наследник на Renault Koleos, който така и не можа да намери твърда клиентела. Той ще бъде своеобразна версия на второто поколение Nissan Qashqai, която ще се предлага както с предно, така и със задвижване на четирите колела. Новото Тwingo също ще се появи до края на 2015 година. Визуално, то ще бъде близко до концепцията Renault Twin Run и ще разполага със задно разположен двигател задвижващ задните колела. Същата платформа ще бъде използвана и за производствената версия на Smart Fourjoy. 2016 година май ще бъде най-важната, тъй като марката ще се опита да навлезе в средния, премиум клас с новото поколение на Renault Laguna, за което се говори усилено, че ще използва платформата на Mercedes E-class. Дали това ще се окаже истина ние се надяваме да разберем още в края на следващата година, но до тогава има време.
петък, 27 септември 2013 г.
Изцяло нова Honda Odyssey за Япония
Японската версия на Honda Odyssey получава свой достоен наследник. Официални снимки на модела бяха разпространени официално от компанията, а продажбите в страната на изгряващото слънце ще започнат в края на годината. Моделът има огромна градация, като вътрешното пространство вече е огромно. Като цяло габаритите се доближават до този на американската версия на Honda Odyssey, а дизайна наподобява този на Honda Concept M, който бе представен в началото на годината. интериора е по японски комфортен, като управлението на климатичната инсталация се осъществява изцяло от сензорни копчета. Новост за японската версия са и плъзгащите, задни врати, които се предлагат за пръв път. За задвижване освен познатият 2.4 литров агрегат, вече ще бъде достъпен и по-големият 3.5 литровия мотор, но за сега това не е потвърдено официално. със сигурност обаче версията с двойно предаване, както и такава с хибридно задвижване ще бъде налична. Нивото на активна и пасивна безопасност е повишено и серийно ще се предлага активна спирачна система.
Mitsubishi Colt Plus с обстоен фейслифт
Mitsubishi Colt Plus е представен на пазарите в Азия през 2004 година. Моделът е базиран на седмата генерация на Colt и представлява негова комби версия удължена с 30см. През 2008 година, японците основно освежиха хеч версията, но тази модификация не бе подложена на обстоен фейслифт. Въпреки, че миналата година производството на Mitsubishi Colt, бе преустановено, Colt Plus продължава да се предлага на пазара, главно в Китай. Тази седмица фирмата представи основно освежения модел, който е претърпял редица подобрения, както в дизайна, така и в механиката. Външно моделът е с изцяло ново излъчване. Предната и задната част са нови и правят модела по модерен. Интериора също е нов. На централната конзола място е намерил мултифункционален дисплей, а базовото оборудване вече включва и камера за задно виждане, климатик и мултимедийна система с Aux вход, USB и Bluetooth. Под предния капак място намира нов, 1.5 литров, бензинов агрегат с мощност 112к.с., който по желание може да се куплира с CVT трансмисия. За сега не се споменава дали турбо версията с мощност 143к.с. ще продължава да се предлага, но това е малко вероятно. Продажбите на обновения Colt Plus в Азия ще започнат от началото на следващия месец. Цени все още не се споменават.
четвъртък, 26 септември 2013 г.
Volkswagen с ново поколение VR6 агрегати
Още от пръв поглед на концепцията Volkswagen Design Vision GTI става ясно, че тя няма да види зелена светлина за серийно производство. Същата обаче представлява интерес от гледна точка на това, че е снабдена с ново поколение VR6 агрегат, който ще бъде на разположение най-късно до две години. За неговата разработка е нает не кой и да е, а самият Fritz Eichler отговорен за най-новите AMG агрегати. Според самия него, новият VR6 мотор ще разполага с работен обем от 3.0 литра, ъгъл между цилиндрите от 15 градуса, подобрена охлаждаща система на входящия въздух в цилиндрите и би-турбо технология. Двигателят монтиран в концепцията е точно такъв и разполага с мощност от 503к.с. Серийната версия обаче ще се предлага във версии на мощност между 340 и 450к.с., в зависимост от модела, в който е разположен. Новата, MQB платформа без проблеми позволява наличието на подобен агрегат. От централата на фирмата споменават, че новото поколение VR6 агрегати ще бъде налично в: Passat, Passat CC, Scirocco и производствената версия на Volkswagen CrossBlue.
вторник, 24 септември 2013 г.
Още един фейслифт за Toyota Innova
В рамките на 4-ри години Toyota Innova получава трети фейслифт. Това не се дължи на слабите продажби, а дори напротив. Силният интерес към модела принуждава марката непрекъснато да го обновява вместо да го замени. външните промени на обновената версия включват: нови брони, радиаторна решетка и преден капак. Промени в механиката и агрегатите не се очакват, което ще рече, че за задвижване 7 местният модел ще разчита на 2.0 литровия, бензинов или на 2.5 литровия, турбо дизелов агрегат с мощност съответно 136 и 112к.с. Серийно, те ще бъдат куплирани с 5-степенна, механична трансмисия, като за бензиновата версия срещу доплащане ще се предлага и автоматична трансмисия. От фирмата твърдят, че до 2016 година, когато бъде представено новото поколение, няма да има повече подобрения въпреки, че агрегатите с които е задвижван в момента покриват нормите Евро2.
понеделник, 23 септември 2013 г.
Porsche 911 Turbo Cabriolet е в наличност!
Кръгът се затвори! След представянето на Porsche 911 Turbo/Turbo S, остана да видим и откритата версия на най-мощната модификация на 911, с която гамата на модела става пълна. Има една малка изненада, която ще бъде представена най-вероятно в началото на следващата година и това е версията "Targa", която ще предлага 2+2 места. Но да се върнем на един от най-бързите, открити автомобили на планетата. Механиката е същата, като при купе версията, което ще рече, че за задвижване е използван 3.8 литровия, би-турбо, 6-цилиндров боксер, който пък от своя страна ще се предлага в две версии на мощност съответно 520 и 560к.с. Завиващите, задни колела остават, както и разбира се PDK трансмисия. Според обявените динамични характеристики, ускорението от 0 до 100км/ч, става съответно за: 3.5 и 3.2 секунди, а максималната скорост е 317км/ч., колкото е и на купето. Всичко това се случва при среден разход на гориво от 9.7 - 9.9л/100км. Сега остава да споменем и лошата новина. Това е цената. За желаещите да притежават най-мощната открита версия на 911, ще споменем, че ще трябва да се разделят с минимум 200 900 евро, което с около 15 000 повече от цената на купе версията.
Ural 44202-3511-80 на пазара през 2014г.
От следващата година Ural ще предложи нов вид влекач с повишени офроуд качества и задвижване 6х6. Двигателят ще бъде от новото поколение на "ЯМЗ", който ще бъде куплиран с механична трансмисия доставяна от "ZF" или китайската "Fast Gear". Кабината идва от моделите на Iveco от 90-те години, но са направени известни промени. Тази машина е разработена за работа при изключително тежки условия в райони и е пригодена за всякакъв тип терени. Общата товароносимост може да достигне до 38 тона, като от производителя гарантират, че разхода на гориво е понижен в сравнение със стария модел. Периодите на обслужване също са завишени, като посещенията в сервиза ще се извършват през 15 000км. Друг е въпроса, че има райони в тайгата, където най-близкият сервиз се намира на 5 000км.
неделя, 22 септември 2013 г.
Daihatsu Concept CUV представен в Джакарта
Един от пионерите в класа на компактните кросоувъри - Daihatsu, стои някак си на страни от развилнялата се война в този клас. Това скоро ще се промени или поне така изглежда след премиерата на концепцията Daihatsu CUV (Crossover Utility Vehicle). С дължина от 3.9 метра и височина 1.6м, моделът напълно се вписва като достоен конкурент на моделите в този клас. За сега не се споменават детайли относно задвижването, но е ясно, че като цяло моделът е близко до серийно производство стига ръководството на марката да реши това. Друг е въпроса, че око подобен модел види бял свят, то той най-вероятно няма да се предлага в Европа. Дали Toyota има участие в разработката на този автомобил също не е ясно, но е много вероятно, ако Daihatsu качи на конвейера този автомобил същият да се предлага и с емблемите на Toyota.
събота, 21 септември 2013 г.
Suzuki представи в Индонезия модела Karimun Wagon R
Преди няколко дни Suzuki представи в Индия модела Maruti Stingray. В Индонезия марката ще започне продажбите на неговия брат близнак чието име е Suzuki Karimun Wagon R. Той е идентичен с останалите модели от групата носещи името Wagon R, но визуално присъстват известни разлики. Под предния капак място ще намира 1.0 литровия, 3-цилиндров, бензинов агрегат с мощност 68к.с., куплиран само с механична трансмисия. От фирмата обещават, че при засилен интерес от страна на клиентите за CVT трансмисия, тя ще може да отреагира и в близко бъдеще да предложи такава модификация. Цени не се съобщават, но при всички случаи това е нискотарифен модел и те ще бъдат по джоба на средностатистическите притежатели на моторни превозни средства в региона.
петък, 20 септември 2013 г.
Трето поколение на Renault Trafic през 2014г.
Третото поколение на Renault Trafic ще бъде представено най-вероятно в Женева през следващата година. За това свидетелстват и направените шпионски снимки на модела, който е в крайна фаза на изпитания. За съжаление тестовият прототип е силно замаскиран и не може да се види в каква посока ще се развива дизайна, но при всички случаи той ще бъде еволюция на този в настоящия модел. Характерната гърбица на покрива остава, фаровете ще са разположени по-високо, огледалата ще са с намален размер, а радиаторната решетка ще бъде с фрапантни размери, както и емблемата интегрирана в предния капак. Всичко това обаче е довело да подобряване на аеродинамиката, което ще се отрази благоприятно на разхода на гориво. Има огромни спекулации, че този модел ще стане донор за бъдещ товарен модел на Мercedes, но това не е потвърдено официално. за задвижване най-вероятно ще бъде заложено на 1.6 и 2.0 литровите DCI агрегати куплирани със Стоп/Старт система. Сегашният 2.5 литров агрегат, ной-вероятно ще отпадне от гамата на модела, но за сметка на това 2.0 литровия агрегат ще се предлага и във версия с над 150к.с.
Keating показа модела Bolt в Лондон
В Лондон, компанията за суперспортни автомобили Keating, показа прототип на своя бъдещ модел наречен Bolt. Той ще бъде предложен на пазара през следващата година, като за сега цената остава в тайна. Имайки предвид конструкцията от карбон и алуминии, тя няма да е под 600 000 евро. Общото тегло на модела ще бъде около един тон в зависимост от модификацията. За задвижване ще бъде използван същият 7.0 литров, V8-цилиндров агрегат от Keating KTR, но мощността му ще бъде 640к.с. От компанията споменават, че за търсачите на силни усещания ще бъде налична и версия с мощност 800к.с., която ще ускорява до 100км/ч, за около 2 секунди. Същия този модел ще се опита да подобри рекорда за максимална скорост, като постигне показател от 547км/ч.но при него мощността ще бъде окоро 2500к.с. Тази версия намя да се продава, тъй като на дали ще се намерят интусиасти да платят над 2.5 милиона евро за Keaying. Проекта е твърде амбициозен, но имайки предвид постигнатите 435км/ от KTR, това не е невъзможно. Друг е въпроса дали аеродинамиката и атмосферните условия ще позволят това.
GAZ GAZon Next представен в Москва
Една година след премиерата на GAZelle Next, марката показва нов модел, който трябва да замени настоящия 3308. Той ще използва същото шаси на своя предшественик, а кабината ще бъде идентична с тази на Gazelle, но по разбираеми причини предния капак е със значително по-големи размери. Моделът е с общо тегло 8 тона и товароносимост до 5 тона. За задвижване ще се използват новия - 4.4 литров, агрегат с мощност 138к.с., както и 3.8 литровия Cummins ISF с мощност 152к.с. Съчетани с преработената, механична, 6-степенна трансмисия моделите ще постигат по-нисък разход на гориво в сравнение с този на своите предшественици. От 2015 година ще започне предлагането и на версии с двойни кабини, както и на такива със задвижване на четирите колела.
Caterham AeroSeven Concept ще бъде показан в Сингапур
Английската компания не спира да ни изненадва. Тази седмица Caterham представи концепцията AeroSeven, която има за цел да ни покаже виждането на компанията за бъдещето на своите модели. Честно казано, това което виждаме не ни въодушевява, но това, което чуваме определено - ни. Моделът е разработен от спортните подразделения на фирмата, които участват пряко в развитието на болидите от F1 - Caterham Technology & Innovation и Caterham Composites. Това ще рече, че AeroSeven е изработен изцяло от композитни материали, а общото му тегло, на дали ще надхвърля 550кг. Остава да гадаем, какъв двигател са решили да поместят зад предния мост, но при всички положение няма да е този от Suzuki, който видяхме в Caterham Seven 165. Повече подробности ще станат ясни този уикенд, когато моделът ще бъде представен по време на състезанието от кръга на F1 в Сигапур. От фирмата изрично уточняват, че концепцията не трябва да ни заблуждава и бъдещият модел на марката конструиран успоредно от Renault и Caterham, няма да има нищо общо с това, което виждаме днес на снимките.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Двигателя е 2.0 литров, 4-цилиндров с турбо компресор и мощност 240к.с. Динамични характеристики все още не се споменават, но е уточнено точното тегло на модела, което е 600кг.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Двигателя е 2.0 литров, 4-цилиндров с турбо компресор и мощност 240к.с. Динамични характеристики все още не се споменават, но е уточнено точното тегло на модела, което е 600кг.
четвъртък, 19 септември 2013 г.
Honda Mobilio представен в Джакарта
Реакцията от страна на Honda, след премиерата на Datsun GO+, не закъсня. Днес в Джакарта, бе представен нов, мини MPV модел с три реда седалки, предназначен за пазарите в Индонезия и региона. Това е Honda Mobilio, базиран върху платформата на Honda Brio, чиято седан версия бе представена в края на миналата година. Моделът на Honda обаче изглежда значително по-подобаващо в сравнение с GO+, той е и по-голям (4.3m) и в никакъв случай не е бюджетен автомобил. Дизайнерите са се постарали да разграничат модела от своя донор, като доста от детайлите се различават, но като цяло дизайна до А-колоната съвпада с този на хеч и седан версиите. В задната част дори има заемки от Honda Civic Tourer. Под предния капак също няма разлики в сравнение с Brio. Там на разположение ще са: 1.5 литровия, бензинов агрегат с мощност 118к.с., както и новия 1.5 литров, турбо-дизел с мощност 96к.с. Продажбите на Molilio в Индия ще започнат през второто тримесечие на 2014 година, като се очаква базовата цена да започва от около 10 000 евро.
SAAB възкръсна!
Благодарение на новия собственик на SAAB в лицето на китайско-японския консорциум наречен National Electric Vehicle Sweden - NEVS, шведската марка представи първите модел от новото история на фирмата. Това е предпроизводствена версия на производствения модел и има за цел да синхронизира и подготви всички поточни линии за производството на моделите предназначени за пазара. първите бройка трябва да бъдат достъпни през втората половина на следващата година, като за сега няма официални данни и подробности относно модела. Предпроизводствената версия със сериен номер 001, разполага с конвенционален, бензинов агрегат. Промените в дизайна са незабележими, но според производителя във вътрешността на автомобила е направено много. Какво точно ще разберем в по-късен етап. Важното е, че SAAB възкръсна - с ново лого.
Mercedes C-class Cabrio: Първи шпионски снимки на модела
В началото на годината бе потвърдено, че новото поколение на Mercedes C-class ще се предлага и в открита версия. Пред нас са първите снимки на силно замаскиран, тестов модел, който доказва това. Пазарния дебют се очаква да бъде направен през 2015 година, заедно с купе версията. Сгъваемият покрив ще бъде направен от текстил, който ще бъде сходен с този на Mercedes E - Cabriolet. Механиката ще бъде идентична с тази на седана, което означава, че двигателите на Renault ще имат значително присъствие в гамата на модела. В началото на следващата година очакваме маскировката да падне и тя да бъде по-лека, което ще ни даде възможност да видим повече детайли от дизайна на екстериора.
сряда, 18 септември 2013 г.
Bentley Mulsanne Convertable с премиера до броени дни
Малко след премиерата на модела, ние разбрахме как би изглеждала откритата версия на Bentley Mulsanne. Днес разполагаме с първите изображения на производствената версия чиито продажби трябва да започнат следващата година. Официалната премиера на модела, би трябвало да се случи на някои от предстоящите автосалони отвъд океана. От гледна точка на механиката, то там промени няма да има. под предния капак място ще намира 6.75 литвровия, би-турбо, бензинов агрегат с мощност 505к.с., съчетан с 8-степенна, автоматична трансмисия. Цени за сега не се съобщават, но при всички длучаи прага от 300 000 евро ще пъде прескочен.
т