В началото на 80-те години Walter Treser създава тунинг компанията
Treser, специализирана предимно в доработката на автомобили произведени
от AUDI. Това не е случайно, тъй като по това време немския инженер
работи в компанията и е една от главните фигури по програмата Quattro и
отговаря за спортния отдел на марката. Един от най-впечатляващите
проекти на тунинг фирмата е откритата версия на легендарното Audi
Quattro, която притежава твърд подвижен покрив. За неговото
преобразувана фирмата иска 60 000DM, като предлага напълно нов интериор и
солидна изработка.
Подобна версия е предложена и за значително
по-евтиния модел VW Polo, но тя не е толкова популярна. В края на 80-те
години е разработен собствен модел наречен T1/TR1. Той е със задно
разположен агрегат от VW Golf GTI , а теглото му е 1100кг., което е
много, като се има предвид, че повечето детайли са от стъклопласт.
Повечето възли и детайли идват от Golf 2 GTI, което е гаранция за
надеждността. За съжаление от този модел струващ 64 000DM, са
произведени едва 24 автомобила и компанията прекратява неговото
производство. Именно това предвещава и краят на тунинг компанията. През
90-те години Walter Treser започва работа в спортния отдел на Opel, като
отговаря за развитието на моделите за DTM шампионата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар