Страници

сряда, 10 септември 2025 г.

Geely Galaxy V900 EREV се опитва да заличи провала на своят електрически събрат LEVC L380

 Той се появи толкова бързо, че човек да се запита, дали пък някой не е имал нужда от още едно доказателство за всичкото това бързане, което се вихри в Китай. Пред нас е Geely Galaxy V900. Една машина, която по същество е нещо като двойник, при това с допълнителен двигател. Еквивалент на оня електрически LEVC L380, който, казват, ще се пробва и във Великобритания. Само че, вместо да е изцяло на ток, този е с удължител на пробега. Значи е по-добър, защото първоначалният модел, електрическият, се оказа... е, да го кажем, че не постигна очакванията. Едни 1685 бройки, продадени за половин година. Нищо, което да накара конкуренцията да се почеше по главата. И тогава, в Geely са си казали: „Абе, я да пробваме пак.“ И пускат същата кола, но под марката Galaxy, и... я виж ти, цената пада с едни 80 хиляди юана. Почти 11 хиляди долара. Значи, имаш нещо по-добро за по-малко пари. 


Сега този нов модел - V900, идва с всичко, което може да предизвика объркване. Пак има емблеми на LEVC, което не е ясно защо е така. Ама хайде, да не задълбаваме в маркетинговите им уловки. По-интересното е друго. За да не се различава много от електрическия си брат, той си има лидар на покрива, голяма решетка и активен въздухозаборник. Всичко, което да го накара да изглежда модерен и технологичен. И се вижда, че дизайнерите са си играли - фаровете са вградени в решетката, а габаритите са под предния капак. 

Вътре... там е истинската лудница. Базовата конфигурация е с 2+2+2 места. Но ако искате, може и с 2+2+2+2+2. Четвърти ред седалки. Представяте ли си? Да се возиш в нещо, което прилича на микробус. И ако си с четири реда седалки, багажникът става доста скромен. Но пък седалките се сгъват, за да не пречат.

Повечето сигурно са очаквали хибрид, ама се оказва, че е с удължител на пробега. Двигател 1.5 литра с турбо и 161 к.с. Само за да зарежда батериите. А самите батерии са две опции. Едната по-малка, другата по-голяма. По-малката дава пробег 165 км на ток, по-голямата до 202 км. Иначе, когато батерията свърши, харчи по 7л / 100км. Накрая остава въпросът. Ще успее ли този V900 там, където електрическият му двойник се провали? Или ще остане просто още един опит в един постоянно бързащ свят? Ще видим. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар