За да се справи с такава мощност, системата за въздушно охлаждане е изцяло преработена. Вместо оригиналния вертикален вентилатор, тук е използван състезателен такъв, който е разположен хоризонтално, като по този начин осигурява двойно количество въздушен поток. За още по-добра ефективност са добавени уголемени въздухозаборници от карбон и преработен колектор за интеркулера. Резултатът? 1014 к.с. и 1017 Nm въртящ момент! Цялата тази тяга се изпраща към задния мост през 6-степенна, механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване. За да се подобри стабилността при високи скорости, междуосието на оригиналното 911 (993) е удължено с 3 см. Предното окачване е подменено с двойни носачи, а амортисьорите са адаптивни от JRZ. Спирачната система е карбон-керамична с шестбутални апарати отпред и четирибутални отзад. Автомобилът разполага с ABS и система за стабилизация, но настроени за писта.
От оригиналното Porsche 993 е останало само подсилената рама на купето. Всички външни панели са изработени от карбон. Визуално Project F-26 се отличава най-вече с плоският си нос, вдъхновен от редките версии Flachbau на 911 от 80-те години. Но вместо изскачащи фарове, тук са монтирани малки, но ефективни LED светлини. Раздутите калници и арки на колелата побират леки, 18-цолови магнезиеви джанти, обути в гуми с размери 295/30 отпред и 335/30 отзад. Всичко това е допринесло за лекото тегло на модела, което е едва 1224 кг. Въпреки, че от компанията не са обявили динамичните характеристики, можем да предположим, какъв ще е ефекта от цялата тази дейност.
Интериорът е изцяло преобразен. Доминират карбон, полиран метал и комбинация от червена кожа алкантара. Воланът е модерен, с допълнителни контроли, а седалките са състезателни кевларени корита. На този фон, дървената топка на скоростния лост е ефектен акцент, който напомня за традициите. Само 26 бройки от този изключителен Project F-26 ще бъдат произведени, като цената на всяка от тях започва от 1.57 млн. долара, което означава, че никага няма да го видите на живо в движение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар