N-ONE e: гордо наследява очарователният дизайн на оригиналния N-ONE представен през далечната 2012 година, когато светът трябваше да свърши. Добавяме чисто шофиране и тишината, които само електрическото превозно средство може да предложи. Защото нищо не крещи „вълнение“ така, както пълната липса на звук от двигател и усещането за равномерно, леко досадно ускорение. Пробег от над 270 км в режим WLTC, достатъчно за да стигнете до най-близката зарядна станция и да прекарате един приятен час в чакане. Външният дизайн, както е обяснено, е базиран на N-ONE, но с изчистен вид. Разбира се, изчистен. Предполагаме, че това означава, че е още по-скучен. А и цели пет цвята на каросерията, включително Cheerful Green. Защото, когато купуваш поредната сива кутия, винаги е хубаво да имаш опцията да я направиш и зелена.
Интериорът пък се отличава с тънка, лека форма на горната част на арматурното табло и дизайн, който елиминира усещането за ъгли и остри ръбове. В общи линии, опитали са се да го направят да изглежда като парче торта. С ярки цветове и комфортна среда за шофиране. Звучи като нещо, което бихте прочели в брошура за болнични стаи, но явно това е бъдещето на автомобилния дизайн. И накрая, но не на последно място, Honda се гордее с инициативите за циркулация на ресурси. Което, ако четете между редовете, означава, че са използвали рециклирани материали за броните, от стари такива. Интериорът пък съдържа растителна био-смола и материали от рециклирани пластмасови бутилки и стари работни дрехи на служителите на Honda. Така че, да, в общи линии ще карате кола, направена от бивши бутилки за вода и стари униформи на механици. Но не се притеснявайте, това е за намаляване максималното използване на изчерпаемите ресурси, което най-вероятно води и до намаляване максималното усещане за качество. Ще има две нива на оборудване с опционална 9-инчова навигационна система Honda CONNECT, която вероятно ще ви води до най-близката зарядна станция, независимо къде искате да отидете.
Задвижващият агрегат, както се очакваше, не е разкрит. Защо да разкриват нещо, което вече знаем Че ще е по-маломощен от една домакинска бъркалка за яйца. За справка, електрическата версия на Honda N-VAN, представена миналата година се предлага с мощност от 53 или 64 к.с. и батерия с капацитет от 29.6 кВтч., която осигурява пробег от 245 км. Сега твърдят, че N-ONE e: ще има над 270 км. Сигурно са направили някаква промяна на софтуера или просто са намерили по-дълъг наклон.
Няма коментари:
Публикуване на коментар