Забравете за Volvo XC70 (Cross Country), такова каквото го познавате! Шведите възраждат името на прословутото офроуд комби с увеличен клиренс, но сменят изцяло неговата концепция, като сега то се превръща в поредният студен SUV модел на марката. Новото Volvo XC70 е проектирано в Китай, където и ще се произвежда. По всичко личи, че това ще бъде основният негов въпреки, че марката възнамерява да осъществява експорт за отделни пазари които все още не са назовават. Пред нас са първите изображения на новото Volvo XC70, които ни дават ясна представа за неговият дизайн издържан в новият стилна марката със затворена предна част, LED светлини с T-образен светлинен подпис и активен аеродинамичен панел на предната броня, който служи за радиаторна решетка когато неговите жалузи са отворени.
Според информацията, този хибриден SUV ще бъде първият основан върху новата SMA платформа на марката разработена съвместно Geely, която е предназначена основно за Plug-in хибридни и EREV модели. Както можете да се досетите все още няма официална информация за нея, но се съобщава, че в изцяло електрически режим моделът ще може да изминава до 200 км. С каква технология обаче ще разполага новото Volvo XC70, за сега си остава тайна. За повече подробности и снимки ще трябва да изчакаме поне няколко месеца, а до тогава ще трябва да се задоволим с това което имаме тук.
Официалната информация сочи, че Plug-in системата е оборудвана с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 163 к.с. и три електромотора, който се захранват от тягова батерия с капацитет от 21 или 39 кВтч. Първият електромотор е с мощност от 82 к.с. и служи като стартер-генератор. Вторият електромотор е позициониран между двигателят и трансмисията и е с мощност от 146 к.с. и може да задвижва директно предните колела, като същевременно се грижи и за рекуперацията на кинетичната енергия. Третият електромотор е разположен на задния мост и задвижва съответно задните колела с мощност 212 к.с. Общото тегло на модела е 2540 кг., а максималната скорост ограничена на 180 км/ч., което е задължително за моделите на шведската марка. Ускорението от 0 до 100 км/ч. отнема 5.3 секунди, а средният разход на гориво е в рамките на 6л/100км. Това позволява с един резервоар и напълно заредена батерия, XC70 може да измине до 1200 км.
Интериора е типичен за моделите на марката с 12.3-инчов цифров инструментален панел пред водача и 15.4-инчов дисплей за инфотейнмънт системата с гласов асистент. Срещу доплащане е наличен и 92-инчов HUD. Наблюдаваме плаваща централна конзола с подложка за безжично зареждане на телефони. Предните седалки са с масажна функция, а функцията за отопление е налична и за задните седалки. Климатичната инсталация е тризонова.
Няма коментари:
Публикуване на коментар