Заедно с новината, че Honda ще придобие Nissan, японският производител разпространи официална информация за новото поколение Honda Prelude, което ще бъде налична на пазара от от средата на следващата година, а през 2026 година ще бъде достъпна и в Европа. Успоредно с това станаха достъпни и официални снимки на производствената версия, която по всичко личи, че няма да са различава от концептуалният модел представен в края на миналата година.
Хибридното купе с 2+2 места ще разполага с двумоторно хибридно задвижване от ново поколение, оборудвано с 2.0 литров, бензинов мотор с директно впръскване на горивото и два електромотора, като общата мощност на системата ще бъде над 210 к.с. Хибридните автомобили ще станат важна част от гамата на марката, която има намерение да продаде 1.3 млн. автомобила годишно до 2030 година. не на последно място става ясно, че марката има за цел да намали с до 50%, цената на своите хибридни модели сравнение с тези предлагане през 2018 година.
ДНК-то на новата Honda Prelude идва от Civic Type R, но производителят съобщава, че купето ще бъде много повече от това. Предното окачване идва директно от Type R, оборудвано с активни амортисьори което осигурява завидно поведение в завой. Междуосието на Prelude е по-късо от това на Civic, но следата на предния и задният мост е разширена. Купето обаче ще разполага с нов режим на шофиране наречен GT, който ще осигури добър баланс между останалите два режима - Comfort и Sport. Най-голямата новост обаче е трансмисията S+Shift, която ще контролира въртящият момент към колелата и оборотите на мотора, когато същият работи в режим на зареждане малката тягова батерия на борда. Същевременно новата трансмисия ще симулира 8 предавки, които водачът ще може да избира ръчно по време на движение чрез лостчета на волана.
Връзката на Prelude с Civic ще се бъде най-силна по отношение на интериора, който ще бъде разполага с много сходни детайли с тези на спортният хеч, което според производителят ще допринесе за усещане на комфорт не познат до сега за купетата на японската марка. Пред водача ще е позициониран 9-инчов дисплей със специално проектирана графика за модела, а серийната инфо-развлекателна система ще разполага с 10.2-инчов тъчскрийн дисплей. На борда разбира се ще е налична разширената версия на пакета от асистенти на марката, който предоставя възможност за автономно шофиране от нови 2+.
Няма коментари:
Публикуване на коментар