Създадената през 2021 година от GM марка за електрически търговски средства BrightDrop, вече е част от Chevrolet и нейните модели ще се предлагат с нейните емблеми. Това да голяма степен би трябвало да увеличи продажбите на търговските модели, тъй като до момента BrightDrop е разполагал само със седем дилъра. Сега след, като става част от Chevrolet, всичките модели които ще претърпят и известна промяна в дизайна и наименованията ще се предлагат и от дилърите на GM. Този ход е предизвикан от изискванията на FedEx, която за да закупи голямо количество превозни средства за нейните нужди, компанията иска да е сигурна, че няма да има проблеми със сервизното обслужване, а това както се досещате с наличието на едва 7 дилъра, няма как да се случи.
Дизайнът на Chevrolet BrightDrop 400 и BrightDrop 600 е комбинация от функционалност и модерен стил. Той е създаден специално за нуждите на градските доставки и предлага максимално пространство за товарене и разтоварване, което го прави подходящ за различни видове товари. Интериорът също е проектиран с фокус върху практичността и удобството на водача, като на борда място намира набор от системи за безопасност и комфорт, които улесняват шофирането и подобряват безопасността на водача и пешеходците.
Chevrolet BrightDrop е основан върху Ultium платформата на концерна и ще се предлага със задвижване на предните или четирите колела. Максималният полезен товар възлиза на 1311 кг. Тяговите батерии налични за моделите ще предлагат автономия до 437 км., а времето за зареждане чрез бързозарядни станции от 10 до 80%, ще отнема максимум 40 минути.
Няма коментари:
Публикуване на коментар