Американският производител Kenworth, представя концепция на товарна композиция с дизайн повлиян от високоскоростните влакове. Kenworth SuperTruck 2 разполага с кабина с аеродинамичен дизайн, който намалява с 48% коефициентът на челно въздушно съпротивление в сравнение с настоящите серийно модели. Концепцията на кабината е преосмислена и сега тя разполага с централно позиционирано място за водача и подобрена видимост. Освен това окачването има функцията да регулира клиренса с цел подобряване на аеродинамиката, а конструкцията на влекача и ремаркето е изключително лека, като общото тегло на композицията възлиза на едва 11 839 кг.
За задвижване концепцията разчита на турбо дизелов агрегат от ново поколение, оборудван с 48-волтова лека хибридна технология, която спомага за 10% намаляване на разхода на гориво. Мощността възлиза на 446 к.с., а неговата ефективност е 55.7%. Производителят съобщава, че платформата на концепцията позволява внедряването на водородни или изцяло електрически системи за задвижване.
Интериорът е съобразен с изискванията на шофьорите, а кабината разполага с място за отдих с легло и подвижна маса. Инструменталното табло е оборудвано с 15-инчов дисплей за най-важната информация с ясно разчетлива графика и интуитивно меню.
Няма коментари:
Публикуване на коментар