Моторната гама остава без промени, което означава, че под капака място ще намират 2.0 литровият, бензинов мотор с мощност 245 к.с., V6-цилиндровият - 3.5 литров мотор с неговите 318 к.с. и разбира се V8-цилиндровият, 5.0 литров агрегат с мощност 481 к.с. за версията RC-F, която от своя страна ще бъде налична само във версия Perfomance и Carbon. Не е забравена и хибридната версия с 2.0 литров, атмосферен мотор и електромотор с комбинирана работна мощност от 218 к.с. Съобщава се за ревизирано окачване, нови настройки на кормилната система и електронните асистенти, а болтовете за колелата са заменени от гайки, което според производителят подобрява управлението. Не на последно място е и наличието на разширеният пакет за системите подпомагащи шофирането Lexus Safety System +. За сега обновеният модел ще бъде наличен само във версия с десен волан, като продажбите ще стартират от януари месец.
Страници
▼
петък, 23 декември 2022 г.
Lexus отново обновява купето RC и RC-F
Ако очаквате нов Lexus RC, то не си правете илюзията, че японците ще представят нов четириместно купе с конвенционално задвижване. Вместо това марката представя обновена версия на последното поколение на своето което датира от 2013 година. Тя най-вероятно ще се предлага поне още 2 години, до като бъде представена производствената версия на Lexus EV Sedan Concept, чиито модификации ще заменят едновременно семейството на Lexus IS и RC.
Промени в дизайна на екстериора няма, ако изключим ревизираната радиаторна решетка. По-голяма внимание е обърнато на интериора, където правоъгълните отвори на климатичната инсталация са заменени от кръгли такива. Друга новост е по-предната позиция на дисплея за инфотайнмънт системата, чиито размер е запазен на 10.3-инча. В централната конзола промени няма, но графиката на циферблата на инструменталният панел е леко променена.
Няма коментари:
Публикуване на коментар