Страници

сряда, 1 юни 2022 г.

Новите BMW X1 (U11) и iX1 в продажба от ноември месец

Новото BMW X1 (U11), бе представено преди броени часове заедно със своята електрическа версия, която носи името - iX1. За радост на всички нас, дизайна на най-малкият SUV на марката не е подчинен на новият стил с двуредовите предни светлини и огромните бъбреци. Новото BMW X1 е нараснало във всички посоки с близо 5 см., което неминуемо се е отразило и на вътрешното пространство, а коефициентът на въздушно съпротивление е - 0.26. 

Интериора е подчинен на новата оперативна система от 8-мо поколение с цифров клъстер пред водача и два сдвоени екрана съответно за инструменталният панел с 10.2-инчов дисплей и инфотайнмънт системата оборудвана с 10.7-инчов дисплей. Не е забравен и HUD дисплея, но той ще е наличен срещу доплащане. Впечатление прави и плаващата централна конзола между предните седалки по подобие на тази в BMW 2-series Active Tourer (U06) и BMW iX, която най-вероятно ще стане отличителен белег в интериора на баварските модели, заедно с извитият цифров инструментален клъстер. Налични за модела са редица нови екстри, които намират мято за първи път в това моделно семейство. Такива например са: гласовият асистент с възможност за провеждане на разговор, цифровия ключ и вътрешна камера, която показва изображение от интериора дори когато сте далеч от автомобила, а по време на движение можете да си правите снимки, опция която е разпространена широко в моделите предлагани в Китай. 

За задвижване базовите версии на новото Х1 ще разчитат на 3-цилиндровия, турбо бензинов мотор с мощност 136 к.с. или на 4-цилиндровият - 2.0 литров, турбо агрегат с мощност 204 к.с., оборудван с лека хибридна система, която доставя допълнителни 19 к.с. За любителите на дизеловото гориво е предвиден 2.0 литровият, турбо дизел с мощност 150 к.с., както и неговата версия с лека хибридна технология, чиято мощност е 211 к.с. Plug-in хибридната версия е оборудвана с 3-цилиндровият, бензинов мотор и електромотор с комбинирана мощност от 245 или 326 к.с. в зависимост от версията. При всички случаи трансмисията е 7-степенна, двудискова, която в по-мощните версии задвижва и четирите колела. Опционално за модела е налично и адаптивното окачване.

Изцяло електрическата версия е обособена като различен модел и носи обозначението - iX3. Той е оборудван с петото поколение на технологията eDrive, която разполага с два електромотора с обща мощност от 272 к.с. с "Boost" функция и добавяне на 41 к.с., за кратък период от време. Наличната батерия е с капацитет от 64.7 кВтч., която според производителят осигурява автономия между 418 и 437 км., като максималната скорост е ограничена на 180 км/ч. Чрез бързозарядна станция, батерията може да бъде заредена от 10 до 80% за 29 минути. 

Продажбите на BMW X1 (U11), стартират от ноември месец, като за базовият модел производителят ще иска минимум 41 400 евро и 55 000 евро за електрическото iX1. В САЩ първоначално ще бъде налична само  модификацията - xDrive28i със  задвижване на четирите колела, чиито цени ще стартират от 39 500 долара. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар