Страници

петък, 26 юни 2020 г.

Новото поколение на Ford F-series, поставя нови стандарти в своя клас

В Америка, бе представено новото поколение на най-продаваният товарен модел в САЩ, а именно Ford F-series. Първоначално оставаме с впечатлението, че промените не са толкова фрапантни, но става ясно, че повече от 90%, от детайлите са нови или преработени. Моделът е станал по-елегантен, а благодарение на алуминиевите детайли от корпуса и рамата е спестено значително количество от теглото. Голямо внимание е отделено на аеродинамиката, като се съобщава, че коефициентът на челно въздушно съпротивление е без аналог сред преките конкуренти. 
Подробности относно моторната гама все още не се съобщават, но става ясно, че за пръв път това моделно семейство ще разполага с хибридна версия. Тя ще се задвижва от изцяло нов - 3.5 литров, V6-цилиндров, турбо мотор куплиран с електромотор с мощност 47к.с., интегриран в 10-степенната, автоматична трансмисия. Тази версия ще разполага с регенеративна спирачна система, която ще подпомага зареждането на батерията с капацитет от - 1.5кВтч. Според производителя с един резервоар хибридният модел, би трябвало да измине над 700 мили. 
Интериорът прави впечатление с високотехнологичното оборудване. Пред водача място намира  цифров инструментален панел с 8 или 12.3-инчов екран, а на централната конзола гордо се позиционира сензорен екран с 8 или 12-инча за новата инфотайнмънт система - SYNC 4, която ще се предлага серийно за всички версии. На борда място ще намират и редица системи и асистенти подпомагащи шофирането, като серийно ще бъде наличен пакета за безопасност  "Co-Pilot360 2.0", която разполага със система за предотвратяване на сблъсък разпознаваща пешеходци работеща и на заден ход, камера за заден ход, автоматично превключване на къси и дълги светлини и полуавтономна система за шофиране по магистрала, която следи за вниманието на водача по време на нейната работа. Списъкът с екстри е богат, но особено внимание се насочва към опционалните Max Recline, снабдени с всевъзможни системи за релаксация и осигуряващи комфорт познат само във високият клас лимузини.
++++++++++++++++++++++++++++
Налични за модела ще бъдат бензиновите турбо мотори с работен обем от 2.7, 3.5 литра, както и атмосферните 3.3 и 5.0 литрови мотори. Дизеловият 3.3 литров мотор също ще е наличен за модела. Серийно всички агрегати ще се предлагат с 10-степенната, автоматична трансмисия задвижваща задните или четирите колела в зависимост от модификацията. В по-късен етап марката подготвя и изцяло електрическа версия на модела. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар