Корейците официално представиха новото поколение на Hyundai Elantra, което се характеризира с купеобразен дизайн издържан в новия стил на марката. На някои пазари, моделът ще бъде предлаган и под името Avante. От пръв поглед става ясно, че новият модел е израснал във всяко едно отношение спрямо предшественика си. Седмото поколение на Elantra е изградено върху изцяло новата, еко платформа на компанията, която позволява вграждането на хибридни технологии и предоставя по-добра сигурност и високи нива на усукване съчетани с по-ниско тегло.
Моделът ще се предлага с новите 1.2 и 1.6 литрови, турбо бензинови мотори, както и с - 2.0 литровия, атмосферен агрегат с директно впръскване на горивото и мощност от 147к.с. Заместител на дизеловата версия ще бъдат хибридните модификации налични за пръв път в историята на модела, оборудвани с 1.6 литров мотор и електромотор, чиято обща мощност ще бъде 139к.с. Трансмисиите предвидени за повечето версии са: изцяло новата CVT, класическата 6-степенна, механична трансмисия, както и двудискова скоростна кутия предвидена за хибридната версия.
Интериора е просторен с модерни технологии и насочен изцяло към вниманието на водача, който поема цялата информация от два 10.2-инчови дисплея съответно за инструменталиня панел и инфотайнмънт системата (стандартно с 8-инчов дисплей) с възможност за гласови команди на навигацията, озвучителната и климатичната инсталация. Повечето неща естествено ще се предлагат срещу доплащане, както и амбиентното осветление с повече от 60 разцветки. Серийно обаче ще бъдат налични множество системи за подпомагане на шофирането, като: системата за предотвратяване на сблъсък, сензор за обекти в сляпата зона на водача, камера за заден ход, асистент за поддържане движението в пътното платно и др.
Цени все още не са споделени, но става ясно, че на пазара новата Elantra, няма да бъде достъпна по-рано от тази есен. Не става ясно дали този модел ще бъде достъпен на различните пазари и под името Avante, както бе до сега.
Няма коментари:
Публикуване на коментар