Страници

вторник, 24 март 2020 г.

В Китай, стартират продажите на първият модел на Hozon Auto

От април месец в Китай, започват продажбите на представеният, като концепция преди две години електрически кросоувър - Hozon Neta N01. Първият модел на една от най-младите китайски марки, която разполага със собствен завод, чиито капацитет надхвърля 80 000 автомобила годишно е компактен, електрически задвижван кросоувър с място за четирима предназначен за употреба предимно в градски условия. За задвижване Neta N01, разчита на електромотор с мощност 75к.с., куплиран с CVT трансмисия и литиево-йонна батерия с капацитет - 36кВтч., която осигурява автономия до 300км., при условие, че максималната скорост не надвишава 60км/ч. 
Интериора предлага всичко необходимо, без излишни елементи. Пред водача място намира цифров инструментален панел, а на централната конзола място намира 10-инчов дисплей, чрез който освен мултимедийната система могат да бъдат управлявани и функциите на климатичната инсталация. 
Успоредно с Nеta N01, марката ще представи и модела Neta U, чиито продажби обаче се очакват да стартират в края на тази година. Вторият модел на марката се явява, като флагман и разполага със значително по-богато оборудване, а на борда вясто намира дори и  автономна система за шофиране от 3-то ниво. Пет местният, електрически кросоувър ще се предлага в две версии на мощност на електромотора съответно  с 163 и 204к.с. Според информацията Neta U, предлага автономия до 500км., а времето за ускорение до 100км/ч, от място ще става за 6.6 секунди. максималната скорост посочена от производителя е - 155км/ч. 
Интериора е високотехнологичен с два 12.3-инчови дисплея пред водача и 8-инчов тъчскрийн  на централната конзола предназначен за управление на двузоновата климатична инсталация. Впечатление правят двата гъвкави AMOLED дисплея позиционирани на А-колоните, които предават изображения на обстановката извън автомобила и по този начин се създава илюзията, че колоните са прозрачни. Това несъмнено осигурява значително по-добър обзор, но дали тази система ще бъде възприета от китайските клиенти предстои да видим. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар