Четири месеца след представянето на Volkswagen Golf 8, марката е готова с версиите GTI, GTD и GTE, които ще бъдат представени официално по време на автосалона в Женева, който започва след броени дни. Визуално и трите версии са еднакви и не разполагат с някакви открояващи се спортни елементи, което пък ги прави трудно разпознаваеми една от друга. Погледнати от зад обаче се различават по дифузьорите на браните.
Версията - GTI, се задвижва от 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 245к.с. Стандартно той ще се предлага с 6-степенна, механична трансмисия, но срещу доплащане ще бъде налична и 7-степенната DSG.
Volkswagen Golf GTD, също разчита на 2.0 литров агрегат, но с захранван от дизелово гориво, който развива мощност от 200к.с. Той е снабден с два катализатора и система за впръскване на AdBlue и ще се предлага серийно куплиран с DSG трансмисия.
Хибридната версия - GTE, както знаем се задвижва от 1.4 литров, турбо бензинов мотор с мощност 147к.с., куплиран с електромотор с мощност 112к.с. в комбинация с който доставят до предните колела 242к.с., чрез 6-степенната, двудискова трансмисия. Благодарение на литиево-йонната батерия моделът може да измине до 60км. в изцяло електрически режим, при условие, че скоростта не надвишава 130км/ч.
Версиите GTI и GTD, разполагат с променено окачване и са снабдени със системата за контрол на динамиката наречена "Vehicle Dynamics Control". Тя от своя страна контролира работата на електронно контролирания диференциал и влияе на работата на адаптивните амортисьори.
Няма коментари:
Публикуване на коментар