Малко преди да бъде представен официално новият Hyundai I20, ние разполагаме с официалните снимки на модела, които бяха разпространени от производителя. Прави впечатление, че изцяло новото поколение се доближава все повече до немските си конкуренти и дори се опитва да ги надмине. Това трудно може се случи в Европа, но на други пазари действително може да има по-голям пазарен дял в сегмента.
Относно механиката все още няма конкретни данни, но под капака изненади не се очакват. Там най-вероятно ще намират познатите бензинови 1.0 и 1.2 литрови, турбо мотори на марката, но най-вероятно дизеловата версия може да отпадне, като на нейно място може да видим електрифицирана версия. За радост на всички нас е потвърдена спортната версия на модела, която за пръв пътще се предалга за това моделно семейство. Очаква се, тя да разполага с1.6 литров, турбо мотор и около 200к.с. Повече подробности за новият - I20 ще бъдат добавени в по-късен етап.
++++++++++++++++++++++++++++++
Потвърдено е, че под капака място ще намират новият, 3-цилиндров, турбо мотор във версии на мощност от 100 и 120к.с., който може да бъде съчетан и с лека хибридна система, както и атмосферния, 1.2 литров мотор с мощност 84к.с. Трансмисиите са 5 и 6-степенни, механични, а срещу доплащане за 3-цилиндровият мотор ще бъде налична и 7-степенна двудискова скоростна кутия. Всички модификация ще са оборудвани със Стоп/Старт система. дизелова версия няма да бъде налична.
Ако изключим цифровият информационен панел, кайто ще се предлага срещу доплащане, интериорът не прави впечатление с нищо. На лице са евтини пластмаси, а като цяло дизайна е опростен.
++++++++++++++++++++++++++++++
Потвърдено е, че под капака място ще намират новият, 3-цилиндров, турбо мотор във версии на мощност от 100 и 120к.с., който може да бъде съчетан и с лека хибридна система, както и атмосферния, 1.2 литров мотор с мощност 84к.с. Трансмисиите са 5 и 6-степенни, механични, а срещу доплащане за 3-цилиндровият мотор ще бъде налична и 7-степенна двудискова скоростна кутия. Всички модификация ще са оборудвани със Стоп/Старт система. дизелова версия няма да бъде налична.
Ако изключим цифровият информационен панел, кайто ще се предлага срещу доплащане, интериорът не прави впечатление с нищо. На лице са евтини пластмаси, а като цяло дизайна е опростен.
Няма коментари:
Публикуване на коментар